بیلی BoE، بازده اوراق قرضه ایالات متحده را افزایش داد

[ad_1] GBP/USD و EUR/GBP قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل BoE در صورت نیاز بیشتر سفت خواهد شد. پوند/دلار آمریکا تحت فشار قوی تر شدن دلار آمریکا قرار دارد. توصیه شده توسط Nick Cawley پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید به گفته اندرو بیلی، فرماندار BoE، انتظار می‌رود که تورم بریتانیا در

کد خبر : 360393
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
بیلی BoE، بازده اوراق قرضه ایالات متحده را افزایش داد

[ad_1]

GBP/USD و EUR/GBP قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • BoE در صورت نیاز بیشتر سفت خواهد شد.
  • پوند/دلار آمریکا تحت فشار قوی تر شدن دلار آمریکا قرار دارد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

به گفته اندرو بیلی، فرماندار BoE، انتظار می‌رود که تورم بریتانیا در آینده به شدت کاهش پیدا کند و با عدد آوریل – که در 24 مه منتشر شد – شروع می‌شود، زیرا قیمت‌های بالای انرژی از محاسبات سالانه خارج می‌شوند. آقای بیلی، در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه اتاق بازرگانی بریتانیا، تورم مواد غذایی را نیز کاهش می‌دهد، اگرچه زمان‌بندی او در این مورد کمتر مطمئن است. رئیس بیلی افزود، در حالی که در مسیر تورم مثبت است، بانک مرکزی بریتانیا به طور کامل متعهد به کاهش تورم به هدف 2 درصد است و در صورت نیاز از افزایش نرخ بهره عقب نشینی نخواهد کرد. در یک نکته مثبت تر، آقای بیلی افزود،

با گفتن همه اینها، اوضاع کمی روشن تر از چند ماه پیش به نظر می رسد. همانطور که MPC گزارش سیاست پولی نوامبر (MPR) خود را در سال گذشته منتشر کرد، ما انتظار یک رکود کم عمق اما طولانی در اقتصاد بریتانیا را داشتیم. در آخرین MPR که هفته گذشته منتشر شد، ما اکنون رشد متوسط ​​اما مثبت و افزایش بسیار کمتری در بیکاری را پیش‌بینی می‌کنیم.

بازگشت تورم به هدف 2 درصد – اندرو بیلی، فرماندار BoE

کابل (GBP/USD) در چند روز گذشته به دلیل افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده باعث تقویت دلار آمریکا شده است. بازدهی حساس به نرخ بهره ایالات متحده در 2 سال گذشته دیروز پس از نمایش دیدگاه‌های تندروانه اعضای فدرال رزرو در مورد سیاست‌های پولی به بالاترین حد دو هفته اخیر یعنی 4.12 درصد رسید. ایالات متحده 2 ساله در حال حاضر با بازدهی 4.08 درصد معامله می شود. پیش‌بینی‌های کاهش نرخ بهره در سال جاری کاهش یافته و بازار را به سمت موضع فدرال رزرو برمی‌گرداند که نرخ‌ها در بقیه سال بدون تغییر باقی می‌مانند یا اندکی بالاتر می‌روند.

GBP/USD در حال حاضر در حدود سطح حمایت کوتاه مدت قبلی در 1.2447 با حمایت اضافی از میانگین متحرک 50 روزه درست پایین تر از 1.2391 معامله می شود. در زیر مجموعه ای از پایین ترین قیمت های اخیر به 1.2350 آمده است. مقاومت اولیه در 1.2547 قبل از 1.2515 (20dma)، 1.2667 و 1.2680 مشاهده می شود.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 17 مه 2023

image1.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -5٪ 5% -1٪
هفتگی 28% -20% -2٪

معامله گران خرده فروشی موقعیت های خالص طولانی خود را افزایش می دهند

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 51.10 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به فروش 1.05 به 1 است. نت شورت معامله گران 14.13 درصد کمتر از دیروز و 29.77 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد سوگیری معاملاتی مخالف نزولی GBP/USD قوی تر.

نظر شما در مورد GBP/USD – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.