بیلبورد و شریک گروه موسیقی یونیورسال برای راه اندازی کلکسیون های NFT مبتنی بر جریان – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1] در 2 مارس، برند رسانه موسیقی جهانی بیلبورد اعلام کرد که این شرکت با گروه موسیقی جهانی (UMG) به منظور راه اندازی یک پروژه توکن غیر قابل تعویض (NFT) به نام Chartstars همکاری کرده است. به گفته بیلبورد، پروژه Chartstars اولین محصول NFT بیلبورد خواهد بود که بر طرفداران موسیقی متمرکز شده است، زیرا

کد خبر : 174031
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
بیلبورد و شریک گروه موسیقی یونیورسال برای راه اندازی کلکسیون های NFT مبتنی بر جریان – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 2 مارس، برند رسانه موسیقی جهانی بیلبورد اعلام کرد که این شرکت با گروه موسیقی جهانی (UMG) به منظور راه اندازی یک پروژه توکن غیر قابل تعویض (NFT) به نام Chartstars همکاری کرده است. به گفته بیلبورد، پروژه Chartstars اولین محصول NFT بیلبورد خواهد بود که بر طرفداران موسیقی متمرکز شده است، زیرا Chartstars قصد دارد “دستاوردها و نقاط عطف را در نمودارهای بیلبورد به یادگار بگذارد.”

بیلبورد به اکوسیستم NFT می پیوندد

شرکت موسیقی و سرگرمی آمریکایی بیلبورد فاش کرده است که با گروه موسیقی جهانی (UMG) به منظور ورود به اکوسیستم رو به رشد NFT همکاری کرده است. این شرکت روز چهارشنبه فاش کرد که بیلبورد در حال راه‌اندازی یک پروژه NFT به نام Chartstars است و مجموعه NFT این شرکت از زنجیره بلوکی Flow استفاده می‌کند. بیلبورد همچنین فاش کرد که Chartstars NFTها «هنر و خلاقیت دارای مجوز رسمی از جمله کلیپ‌های بصری کوتاه از موزیک ویدیوها و عکاسی آلبوم» را ارائه خواهند کرد.

راه اندازی Chartstars اولین محصول مقیاس پذیر NFT بیلبورد است که برای طرفداران موسیقی طراحی شده است. Chartstars مجموعه ای از آثار هنری دیجیتال متمرکز بر هنرمند خواهد بود که دستاوردها و نقاط عطف در نمودارهای بیلبورد را به یاد می آورد. علاوه بر این، شرکت موسیقی و سرگرمی گفت که مشوق هایی در پروژه Billboard NFT اعمال خواهد شد. اطلاعیه Billboards Chartstars NFT اضافه می کند:

جمع‌آوری و گیمیفیکیشن از طریق تابلوهای جمع‌آوری، چالش‌ها و ابزار واقعی که در قراردادهای هوشمند گنجانده شده‌اند، از جمله دسترسی ویژه در رویدادهای زنده بیلبورد، در پلتفرم ساخته می‌شوند. انتظار می رود اولین محصولات Chartstars در ماه مه برای خرید در دسترس باشند.

مدیران UMG و بیلبورد بر این باورند که NFT ها باعث می شوند که طرفداران بتوانند برای همیشه با هنرمندان مورد علاقه خود مرتبط شوند.

گروه موسیقی یونیورسال (UMG) اخیراً اعلام کرد که در اواسط فوریه با بازار NFT Curio همکاری می کند. UMG همچنین یک پروژه سرگرمی Bored Ape Yacht Club (BAYC) را در اواسط نوامبر سال گذشته راه اندازی کرد. مایکل نش، معاون اجرایی استراتژی دیجیتال UMG، گفت که بیلبورد راه‌های جدیدی را برای اتصال طرفداران موسیقی به هنرمندان پیش‌گام است.

نش روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: «بیلبورد با استفاده از نمودارهای نمادین خود برای این مجموعه‌های دیجیتال قانع‌کننده، راه جدیدی را برای هنرمندان و طرفداران ایجاد می‌کند تا دستاوردهای منحصربه‌فرد و لحظات فرهنگی را جشن بگیرند.» جولیان هولگوین، رئیس بیلبورد، با نش در مورد NFT موافق است که راه‌های جدیدی برای طرفداران برای تعامل و به اشتراک گذاشتن مالکیت با هنرمندان موسیقی امروزی ایجاد می‌کند.

هولگوین در طی این اعلامیه گفت: “برای اولین بار، طرفداران موسیقی اکنون فرصتی خواهند داشت تا برای همیشه با هنرمندان مورد علاقه خود با اشتراک گذاری مالکیت لحظه ای در زمان ارتباط برقرار کنند.” این مجموعه‌های دیجیتال دستاوردهای نمودارهای ویژه را با خیره‌کننده‌ای بصری جشن می‌گیرند و به یادگار می‌آورند [creativity]. طرفداران همچنین برای جوایز واقعی رقابت خواهند کرد و یک لایه معتبر از گیمیفیکیشن را به کل پلتفرم اضافه خواهند کرد.»

برچسب ها در این داستان

BAYC، Billboard، Billboard NFT Collection، Billboard NFTs، Bored Ape Yacht Club، Chartstars، Chartstars NFTs، کلکسیون، بلاک چین جریان، گیمیفیکیشن، جولیان هولگوین، مایکل نش، nft، NFTs، توکن غیرقابل تعویض، گروه موسیقی UMG،

نظر شما در مورد ورود بیلبورد به دنیای NFT چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.