بیش از 400 کسب و کار کوچک در فیلیپین اکنون پرداخت بیت کوین را می پذیرند

[ad_1] Pouch.ph، یک شرکت پرداخت بیت کوین که در سال 2021 راه اندازی شد، اعلام کرده است که بیش از 400 کسب و کار کوچک را قادر می سازد تا پرداخت های بیت کوین را در فیلیپین بپذیرند و پردازش کنند. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی که با مجله بیت کوین به اشتراک گذاشته شده

کد خبر : 361652
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
بیش از 400 کسب و کار کوچک در فیلیپین اکنون پرداخت بیت کوین را می پذیرند

[ad_1]


Pouch.ph، یک شرکت پرداخت بیت کوین که در سال 2021 راه اندازی شد، اعلام کرده است که بیش از 400 کسب و کار کوچک را قادر می سازد تا پرداخت های بیت کوین را در فیلیپین بپذیرند و پردازش کنند. بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی که با مجله بیت کوین به اشتراک گذاشته شده است، این پلتفرم قصد دارد از مجموعه گسترده بازرگانان در کشور، از فروشگاه های مادر و پاپ گرفته تا هتل های بوتیک بهره ببرد.

Pouch.ph از شبکه لایتنینگ ساخته شده بر روی بیت کوین برای تسهیل پرداخت های دیجیتالی سریع تر، مقرون به صرفه تر و کاربرپسندتر استفاده می کند. با این پروتکل پرداخت، مشتریان می توانند با اسکن کد QR تاجر با هر کیف پول بیت کوینی پرداخت کنند و Pouch.ph بیت کوین را به پزو تبدیل می کند و وجوه را مستقیماً به بانک یا حساب پول موبایل تاجر منتقل می کند.

به گفته اتان رز، مدیر عامل Pouch.ph، یکی از چالش‌های مهمی که کسب‌وکارهای کوچک با آن مواجه هستند، دسترسی محدود به روش‌های پرداخت است که کارت‌های اعتباری تا سه درصد کارمزد دریافت می‌کنند. با افزایش تعداد کاربران اینترنت و گوشی های هوشمند در فیلیپین، پذیرش بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت فرصت هایی را برای افرادی که کارت اعتباری یا ارز فیات محلی ندارند، برای خرید آنلاین یا در فروشگاه باز می کند.

برخی از مشاغل محلی در Boracay، یک مقصد گردشگری محبوب، قبلاً از پرداخت بیت کوین از طریق Pouch.ph استقبال کرده اند. در بیانیه مطبوعاتی، ارلین گاستون، صاحب رستوران کاسبار، مزایای پذیرش بیت کوین را برجسته کرد و اظهار داشت که این امر به او اجازه می دهد تا مشتریان بیشتری را جذب کند و فروش را افزایش دهد. در همین حال، مارسل سلفر، مدیر بازار TIB، راحتی یک سرویس پرداخت سریع و در دسترس را ستود و خاطرنشان کرد که این سرویس جایگزینی برای کارمزدهای بالای پرداخت شده توسط دستگاه های خودپرداز غیربانکی برای کاربران کارت اعتباری فراهم می کند.

Pouch.ph با گسترش خدمات خود فراتر از Boracay، خاطرنشان کرد که با موفقیت در شهرهایی مانند Cebu City، Dumaguete، Iloilo و Bacolod City وارد بازار شده است. علاوه بر این، در مترو مانیل، مؤسساتی مانند URBN QC، Draper Startup House و KosneyLand شروع به پذیرش پرداخت بیت کوین از طریق Pouch.ph کرده اند. این شرکت همچنین یک ویژگی Batch Pay را ارائه می دهد که به صاحبان مشاغل امکان می دهد پرداخت ها را فوراً برای کارمندان، تامین کنندگان و سایر گیرندگان ارسال کنند و فرآیندهای پرداخت را ساده تر می کند.

برای تسهیل تراکنش‌های بیت‌کوین، افراد می‌توانند از BTCMap.org برای یافتن تاجرانی که پرداخت‌های بیت‌کوین را می‌پذیرند، استفاده کنند. Pouch.ph قصد دارد خدمات Batch Pay خود را برای حواله های خارج از بورس از طریق LBC، M Lhuillier و Palawan Pawnshop گسترش دهد. کسب‌وکارهای کوچک فیلیپین با پذیرش بیت‌کوین، از افزایش تعداد کاربران اینترنت و گوشی‌های هوشمند بهره می‌برند، در حالی که گزینه‌های پرداخت متنوع‌تر و راحت‌تری را به مشتریان ارائه می‌دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.