بیش از 3.4 میلیون دلار برای Chocolat Lamontagne برای افزایش ظرفیت تولید

[ad_1] شربروک، کبک، 22 آوریل 2022 – دولت های کانادا و کبک و Investissement Québec در مجموع 3,412,520 دلار کمک مالی به Chocolat Lamontagne برای حمایت از نوسازی تاسیسات شربروک خود اعطا می کنند. این پروژه با ارزش بیش از 5.8 میلیون دلار به کسب و کار این امکان را می دهد تا بهره وری

کد خبر : 196971
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
بیش از 3.4 میلیون دلار برای Chocolat Lamontagne برای افزایش ظرفیت تولید

[ad_1]

شربروک، کبک، 22 آوریل 2022 – دولت های کانادا و کبک و Investissement Québec در مجموع 3,412,520 دلار کمک مالی به Chocolat Lamontagne برای حمایت از نوسازی تاسیسات شربروک خود اعطا می کنند. این پروژه با ارزش بیش از 5.8 میلیون دلار به کسب و کار این امکان را می دهد تا بهره وری خود را افزایش دهد، عملیات خود را متنوع کند و یک استراتژی بازاریابی برای بازار ایالات متحده ایجاد کند.

عضو پارلمان شربروک و دبیر پارلمانی وزیر بهداشت روان و اعتیاد و دستیار وزیر بهداشت، الیزابت بریر، به نمایندگی از وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)، پاسکال محترم سنت اونگ و ژنویو هبرت، عضو سن فرانسوا، به نمایندگی از وزیر اقتصاد، لوسی لکورس، امروز این خبر را اعلام کردند.

دولت کانادا کمک قابل بازپرداخت 1.2 میلیون دلاری برای این پروژه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری (REGI) ارائه می کند.

به نوبه خود، دولت کبک وام 1.68 میلیون دلاری را در بخش های مساوی از طریق برنامه Investissement Québec ESSOR و وجوه سرمایه آن، همراه با 300,000 دلار حمایت مالی تحت مولفه دوم برنامه Transformation alimentaire: robotisation et systems de qualité اعطا می کند. کمک‌های غیرقابل بازپرداخت به مبلغ 228520 دلار باقیمانده بودجه را شامل می‌شود که 50000 دلار از برنامه PME en action، 50687 دلار از طریق Mesur de formation de la main-d’uvre و 127833 دلار از Program de soutien à la تجاری سازی و غیره است. صادرات (PSCE).

Chocolat Lamontagne به یکی از اولین کسب و کارهایی در کانادا تبدیل خواهد شد که از تجهیزات خودکار روکش شکلات تبخیر شده برای تولید انبوه استفاده می کند. این فناوری برای توسعه محصولاتی با طعم ها و بافت های نوآورانه استفاده خواهد شد.

نقل قول ها

“این یک اولویت دولت کانادا است که از پیشرفت جوامع اطمینان حاصل کند. به همین دلیل است که CED از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در تلاش برای افزایش بهره وری، توسعه محصولات جدید و بهبود محصولات و خدمات موجود خود حمایت می کند. Chocolat Lamontagne سهم عمده ای در سرزندگی اقتصادی منطقه استری دارد و موفقیت پروژه آن در سراسر منطقه احساس خواهد شد.

الیزابت بریر، نماینده مجلس شربروک و دبیر پارلمانی وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت

از سال 1978، خانواده Lamontagne و تیم آن کسب و کار خود را به گونه‌ای توسعه دادند که امروزه یکی از بزرگترین‌ها در بخش تولید محصولات شکلات کانادا محسوب می‌شود. پس از بازار کانادا، اکنون زمان آن رسیده است که ایالات متحده و مکزیک شیرینی های منطقه Estrie را کشف کنند. Chocolat Lamontagne علاوه بر نمایش صنعت فرآوری مواد غذایی، به اقتصاد منطقه ما و کبک در کل کمک می کند.

Geneviève Hébert، عضو سن فرانسوا

“کمک به رشد و نوآوری کسب و کارها به طوری که آنها بتوانند رقابت خود را افزایش دهند، یکی از اولویت های اصلی ما است. به همین دلیل است که ما به Chocolat Lamontagne کمک می کنیم، تجارتی که موفقیت آن نه تنها شهرت منطقه استری، بلکه کل اقتصاد کانادا را نیز بالا می برد. ما اینجا هستیم تا از شرکت های کوچک و متوسط ​​کبک حمایت کنیم. ما به آنها کمک می کنیم تا خود را به آنچه نیاز دارند مجهز کنند تا با هم بتوانیم یک اقتصاد قوی تر، انعطاف پذیرتر و پایدارتر را بازسازی کنیم.”

محترم پاسکال سنت اونگه، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

«کسب‌وکارهای ما باید برای افزایش بهره‌وری خود، روی آوردن به دیجیتال را تسریع بخشند. نوآوری کلید است. برای موفقیت و سعادت آنها ضروری است. با استفاده از فناوری و اتوماسیون، Chocolat Lamontagne در فتح بازارهای جدید رقابتی تر خواهد بود.

لوسی لکورس، وزیر اقتصاد

برای رویارویی با رقابت بین‌المللی، فعالان در صنایع غذایی کبک باید رقابت‌پذیری خود را افزایش دهند. مدیران Chocolat Lamontagne با دستیابی به ابزارهایی با کارایی بالا نشان می دهند که این موضوع را به خوبی درک کرده اند. بنابراین، کسب و کار خانوادگی بهره وری خود را افزایش می دهد و همچنان با ارائه شیرینی های باکیفیت تر، نام خود را برای خود دست و پا می کند.

آندره لامونتا، وزیر کشاورزی، شیلات و غذا و وزیر مسئول مناطق مرکز دو کبک و چادییر آپالاچ

ما می دانیم که کمبود نیروی کار برای کارآفرینان در تمام بخش های فعالیت در تمام مناطق در سراسر کبک باعث دردسر می شود. Chocolat Lamontagne با پروژه ای که مزیت کاهش وابستگی خود به نیروی کار را نشان می دهد و در عین حال از توسعه مهارت های کارگران خود نیز حمایت می کند، با این چالش مواجه است. صنعت پردازش به پروژه های بیشتری مانند این نیاز دارد تا عملکرد کسب و کار خود را افزایش دهد.

ژان بوله، وزیر کار، اشتغال و همبستگی اجتماعی، وزیر مهاجرت، فرانسیزاسیون و ادغام و وزیر مسئول منطقه موریس

“تیم منطقه ای ما مفتخر است که در یک پروژه رشد مشارکت کرده است که برای بخش تولید منطقه استری بسیار امیدوار کننده است. ما خوشحالیم که از کسب‌وکارهایی مانند Chocolat Lamontagne که در حال تغییر و مدرن‌سازی هستند، با کمک‌های مالی و ابزارهای راهنمایی متفاوت خود حمایت می‌کنیم. Investissement Québec توسعه اقتصادی مستحکم مبتنی بر نوآوری و فناوری‌های جدید را برای کبکی که در آینده سازنده‌تر و حتی انعطاف‌پذیرتر است، تقویت می‌کند.

گای لبلان، رئیس و مدیر عامل شرکت Investissement Québec

بدون کمک شرکای مالی مختلف ما، اجرای این پروژه در مقیاس بزرگ در شرایط اقتصادی فعلی دشوار بود. این سرمایه‌گذاری‌ها همچنین ما را قادر می‌سازد تا مشاغل فعلی را تثبیت کنیم و در عین حال مزیت رقابتی به ما می‌دهد که رشد ما را در بلندمدت افزایش می‌دهد.»

دنی لامونتاگن، مدیر کل، Chocolat Lamontagne

حقایق فوری

  • Chocolat Lamontagne، یکی از بزرگترین بازیگران در بخش پردازش و تولید شکلات در کانادا، عمدتاً در آمریکای شمالی فعال است.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.
  • برنامه REGI CED، کارآفرینانی را هدف قرار می دهد که از نوآوری برای رشد کسب و کار خود و افزایش رقابت پذیری آنها استفاده می کنند، و همچنین سهامداران اقتصادی منطقه ای به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می کنند.
  • برنامه ESSOR که توسط Investissement Québec به نمایندگی از دولت کبک مدیریت می شود، با هدف حمایت از پروژه های سرمایه گذاری در کبک با هدف افزایش رقابت و بهره وری، ایجاد شغل و تضمین توسعه پایدار انجام می شود.
  • برنامه Transformation Alimentaire: Robotisation et Systems de qualité برنامه با هدف افزایش سرمایه گذاری در این زمینه برای غلبه بر کمبود نیروی کار و افزایش رقابت تجاری است.
  • برنامه PME en action – Appui à la productivité des PME مولفه با هدف افزایش سطح بهره وری کسب و کارهای کبکی به منظور افزایش رقابت پذیری و تسریع رشد آنها می باشد. از فوریه 2022، برنامه جدید ESSOR جایگزین آن شده است.
  • PSCE به سه بخش تقسیم می‌شود: تقویت ظرفیت شرکت‌های کوچک و متوسط ​​برای بازاریابی محصولات و خدمات خود در بازار کبک، اولین گام به سمت صادرات. تقویت ظرفیت شرکت های کوچک و متوسط ​​برای صادرات و تسریع پروژه های آنها در بازارهای خارج از کبک؛ و حمایت از کسب و کارهای بزرگ با پروژه های ساختاری در بازارهای بین المللی.
  • Investissement Québec ماموریت دارد تا به طور فعال در توسعه اقتصادی کبک از طریق تحریک نوآوری تجاری، کارآفرینی و رشد سرمایه گذاری و صادرات در تمام مناطق مشارکت کند.

وصل بمون

وزارت اقتصاد و نوآوری در رسانه های اجتماعی:

CED در رسانه های اجتماعی:

منابع

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و
وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
ایمیل: [email protected]

رومن سنت لوران
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر اقتصاد
تلفن: 418-691-5650

گاستون استراتفورد
دبیر مطبوعاتی
دفتر سوارکاری برای عضو برای سنت فرانسوا
تلفن: 819-345 8721

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا
برای مناطق کبک
ایمیل: [email protected]

ژان پیر دوتویل
رئیس روابط رسانه ای
شعبه ارتباطات
وزارت اقتصاد و نوآوری
تلفن: 418-691-5698، داخلی 4868
تلفن همراه: 418-559-0710

کاترین سالویل
مشاور – رسانه و امور دولت
سرمایه گذاری کبک
تلفن: 514-876-9600

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.