بیش از 200 حوزه قضایی در مورد اجرای به موقع استانداردهای رمزنگاری FATF توافق کردند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] گروه ویژه اقدام مالی (FATF) می گوید نمایندگان بیش از 200 حوزه قضایی بر روی “برنامه اقدامی برای اجرای به موقع استانداردهای FATF” در دارایی های کریپتو به توافق رسیده اند. این نهاد تنظیم کننده استاندارد گفت که بسیاری از کشورها در اجرای الزامات قبلی خود در مورد کریپتو شکست خورده اند، از جمله

کد خبر : 325292
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
بیش از 200 حوزه قضایی در مورد اجرای به موقع استانداردهای رمزنگاری FATF توافق کردند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

گروه ویژه اقدام مالی (FATF) می گوید نمایندگان بیش از 200 حوزه قضایی بر روی “برنامه اقدامی برای اجرای به موقع استانداردهای FATF” در دارایی های کریپتو به توافق رسیده اند. این نهاد تنظیم کننده استاندارد گفت که بسیاری از کشورها در اجرای الزامات قبلی خود در مورد کریپتو شکست خورده اند، از جمله “قاعده سفر”.

کشورها با اجرای استانداردهای رمزنگاری FATF موافقت کردند

گروه ویژه اقدام مالی (FATF)، یک سازمان بین دولتی که برای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تأسیس شده است، روز جمعه نتیجه نشست عمومی خود را که در 22 تا 24 فوریه برگزار شد، اعلام کرد. FATF گفت: «نمایندگان بیش از 200 حوزه قضایی شبکه جهانی در تعدادی از گفتگوها در مقر آن در پاریس شرکت کردند».

FATF اشاره کرد که تعدادی از موضوعات، از جمله موارد مربوط به دارایی های رمزنگاری شده، مورد بحث قرار گرفت:

نمایندگان همچنین بر روی یک برنامه اقدام برای اجرای به موقع استانداردهای FATF مربوط به دارایی های مجازی (که دارایی های رمزنگاری شده نیز نامیده می شوند) در سطح جهانی، از جمله در مورد انتقال اطلاعات مبتکر و ذینفع، توافق کردند.

FATF مدعی شد: “فقدان مقررات دارایی های مجازی در بسیاری از کشورها فرصت هایی را ایجاد می کند که جنایتکاران و تامین کنندگان مالی تروریسم از آنها سوء استفاده می کنند.”

سازمان جهانی مبارزه با پولشویی فاش کرد که از زمان تقویت توصیه 15 آن در اکتبر 2018 برای دارایی های رمزنگاری و ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری، «بسیاری از کشورها در اجرای این الزامات تجدید نظر شده، از جمله «قاعده سفر» که مستلزم دریافت، نگهداری و انتقال مبتکر است، شکست خورده اند. و اطلاعات ذینفع مربوط به معاملات دارایی های مجازی.”

FATF علاوه بر اعضای خود، برای اجرای جهانی توصیه های خود، به شبکه جهانی از نهادهای منطقه ای به سبک FATF (FSRBs) متکی است.

این نهاد تنظیم استاندارد تاکید کرد: «مجمع عمومی بر روی نقشه راهی برای تقویت اجرای استانداردهای FATF در دارایی‌های مجازی و ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی، که شامل فهرستی از سطوح فعلی پیاده‌سازی در سراسر شبکه جهانی می‌شود، به توافق رسید.»

در نیمه اول سال 2024، FATF اقداماتی را که اعضای FATF و کشورهای FSRB با فعالیت دارایی های مجازی بسیار مهم برای تنظیم و نظارت بر ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی انجام داده اند، گزارش خواهد کرد.

نظر شما در مورد توافق بیش از 200 حوزه قضایی در مورد اجرای به موقع استانداردهای FATF در دارایی های کریپتو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.