بیش از 2.5 میلیون دلار به شرکت Matane’s AT برای افزایش بهره وری اعطا شد

[ad_1] تولید تجهیزات برف روب ماتانه، کبک، 18 فوریه 2022 دولت های کانادا و کبک به همراه Investissement Québec در مجموع 2,537,500 دلار وام به Les Produits métalliques AT (کسب و کار مستعار AT) برای حمایت از اجرای پروژه ای به ارزش نزدیک به 5.6 میلیون دلار اعلام کردند. هدف از این پروژه ساخت ساختمان،

کد خبر : 168258
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۵۴
بیش از 2.5 میلیون دلار به شرکت Matane’s AT برای افزایش بهره وری اعطا شد

[ad_1]

تولید تجهیزات برف روب

ماتانه، کبک، 18 فوریه 2022

دولت های کانادا و کبک به همراه Investissement Québec در مجموع 2,537,500 دلار وام به Les Produits métalliques AT (کسب و کار مستعار AT) برای حمایت از اجرای پروژه ای به ارزش نزدیک به 5.6 میلیون دلار اعلام کردند. هدف از این پروژه ساخت ساختمان، به دست آوردن تجهیزات خودکار، و اتخاذ یک فرآیند رنگ آمیزی پودری سازگارتر با محیط زیست برای تکمیل تجهیزات برف روب تولید شده توسط این شرکت است. هدف: افزایش بهره‌وری این کسب‌وکار تولیدی مستقر در Matane، در منطقه Bas-Saint-Laurent.

وزیر درآمد ملی، محترم دایان لبوتیلیه، به نمایندگی از وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)، محترم پاسکال سنت اونگ، و وزیر گردشگری و وزیر مسئول در Lanaudière و منطقه Bas-Saint-Laurent، Caroline Proulx، امروز این خبر را اعلام کردند.

دولت کانادا در قالب برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری (REGI) مبلغ 775000 دلار کمک قابل بازپرداخت اعطا می کند.

کمک مالی کبک شامل وام 1,762,500 دلاری از صندوق های سرمایه ای Investissement Québec تحت ابتکار نوآوری Productivité است که مستقیماً در راستای تمایل شرکت Crown برای حمایت از توسعه اقتصادی پایدار است.

نقل قول ها

شرکت های کوچک و متوسط ​​بخشی جدایی ناپذیر از برنامه ما برای بهبود اقتصادی سبز و پایدار هستند. سال‌هاست که CED از AT مستقر در Matane در تلاش‌های خود برای رشد و نوآوری و رقابتی‌تر شدن و همچنین اتخاذ فرآیندهای سازگارتر با محیط زیست حمایت می‌کند. SME سهم عمده ای در سرزندگی اقتصادی Matane دارد و موفقیت پروژه آن در سراسر منطقه احساس خواهد شد.

محترم دایان لبوتیلیه، نماینده پارلمان Gaspésie-Les Îles-de-la-Madeleine و وزیر درآمد ملی

با زمستان های کبک که همه می دانیم، ما به تجهیزات برف روب با کارایی بالا و قابل اعتماد مانند آنچه AT تولید می کند، نیاز داریم. برای نزدیک به 50 سال، این کسب و کار ویترینی برای تخصص تولید ما در این زمینه بوده است، علاوه بر این که فعالانه به اقتصاد پویا در منطقه Bas-Saint-Laurent کمک می کند. بنابراین، ما مفتخریم که امروز به AT کمک می کنیم زیرا رشد را دنبال می کند و بهره وری خود را افزایش می دهد.

کارولین پرولکس، وزیر گردشگری و وزیر مسئول مناطق Lanaudière و Bas-Saint-Laurent

«دولت ما اهمیت بخش تولید را در حصول اطمینان از شکوفایی جوامع ما تشخیص می دهد. به همین دلیل است که ما از AT در تلاش برای افزایش بهره وری و افزایش ظرفیت تولید آن حمایت می کنیم. کمک‌های اعطایی به SME نمونه‌ای از سرمایه‌گذاری استراتژیک در پروژه‌ای است که کانادا را قادر می‌سازد اثرات زیست‌محیطی خود را کاهش دهد و اقتصاد سبز و انعطاف‌پذیر را تقویت کند.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

برای بهبود اقتصادی قوی و پایدار، کسب‌وکارهای تولیدی ما باید مولد و کارآمد باشند که نیازمند نوآوری‌های تکنولوژیکی و اتوماسیون فرآیند است. تیم AT این را به خوبی درک کرده است و یک پروژه سرمایه گذاری استراتژیک برای آینده خود اجرا می کند.

لوسی لکورس، وزیر اقتصاد

تیم منطقه ای ما از طریق ابزارهای مالی و مربیگری تحت ابتکار نوآوری Productivité ما می تواند از مشاغلی مانند AT در پروژه های رشد آنها حمایت کند. کسب و کار خانوادگی برای نشان دادن اینکه نوآوری و اتخاذ مدل های بهره وری پایدار کلید توسعه اقتصادی است که برای مناطق ما سودآور است و انتشار کربن کمتری دارد، برجسته است.

گای لبلان، رئیس و مدیر اجرایی، Investissement Québec

“این حمایت دولت ما را قادر می سازد تا یک پروژه نوآورانه و منحصر به فرد را در صنعت خود اجرا کنیم. بدون آن، ما نمی توانستیم این پروژه را با فرآیندهای تکمیلی سازگار با محیط زیست انجام دهیم. تجهیزات نصب شده در ساختمان جدید 15000 فوت مربعی پیشرفته هستند و ما را قادر می سازند تا عواقب رنگ آمیزی تجهیزاتی را که در کارخانه تولید می کنیم بر محیط زیست به حداقل برسانیم. ما بهره وری خود را افزایش خواهیم داد، قراردادهای فرعی را حذف خواهیم کرد و کیفیت محصول را افزایش خواهیم داد. AT پیشرو در تولید تجهیزات باربری سنگین است و آنچه را که ما تولید می کنیم در سراسر کشور توزیع می کند.

آندره ترمبلی، رئیس AT

حقایق فوری

  • AT در تولید تجهیزات برف روب مطابق با نیازهای مشتریان خود تخصص دارد.
  • مشارکت CED بخشی از مجموعه ای از اعلامیه های تامین مالی است که در هفته های آینده با مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار برای اجرای بیش از 20 پروژه توسط کسب و کارها و سازمان های نوآور که به اقتصاد فردا کمک می کنند، انجام می شود.
  • CED بازیگر کلیدی فدرال در کبک برای ترویج توسعه اقتصادی مناطق و SMEها است.
  • برنامه REGI کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • هدف ابتکار نوآوری Productivité Investissement Québec این است که کسب‌وکارهای کبک را به سمت رقابتی بودن سوق دهد و رشد آنها را از طریق بهره‌وری و نوآوری تسریع بخشد.

وصل بمون

CED در رسانه های اجتماعی:

وزارت اقتصاد و نوآوری در رسانه های اجتماعی:

سرمایه گذاری کبک در رسانه های اجتماعی:

منابع

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول CED
ایمیل: [email protected]

ساندرا اوکانر
مدیر ارتباطات
دفتر وزیر گردشگری و وزیر مسئول در مناطق Lanaudière و Bas-Saint-Laurent
تلفن: 0095-820-514

رومن سنت لوران
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر اقتصاد
تلفن: 418-691-5650

کاترین سالویل
مشاور – رسانه و امور دولت
سرمایه گذاری کبک
تلفن: 514-876-9600

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
تلفن: 514-283-7443
ایمیل: [email protected]

ژان پیر دوتویل
رئیس روابط رسانه ای
شعبه ارتباطات
وزارت اقتصاد و نوآوری
تلفن: 418-691-5698، داخلی 4868
تلفن همراه: 418-559-0710

ایزابل فونتین
مدیر ارشد – رسانه و امور دولت
سرمایه گذاری کبک
تلفن: 514-876-9359

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.