بیش از 2 میلیارد دلار بازخرید USDC در 30 روز – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] به نظر می رسد که گردش سکه استیبل کوین دلار کاهش یافته است در حالی که تتر رشد کرده است، زیرا آخرین آمار تصویر متضادی را نشان می دهد. تتر طی ماه گذشته شاهد افزایش 3 درصدی در سکه‌های در گردش بود، در حالی که سکه دلار آمریکا دارایی رمزنگاری شده دلار آمریکا کاهش

کد خبر : 318260
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
بیش از 2 میلیارد دلار بازخرید USDC در 30 روز – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

به نظر می رسد که گردش سکه استیبل کوین دلار کاهش یافته است در حالی که تتر رشد کرده است، زیرا آخرین آمار تصویر متضادی را نشان می دهد. تتر طی ماه گذشته شاهد افزایش 3 درصدی در سکه‌های در گردش بود، در حالی که سکه دلار آمریکا دارایی رمزنگاری شده دلار آمریکا کاهش تقریباً 4.9 درصدی را در بازه زمانی مشابه ثبت کرد. از 6 ژانویه 2023 تا 10 فوریه، تقریباً 2.196 میلیارد دلار سکه USD در ماه گذشته بازخرید شد.

نظارت بر حرکات اخیر اقتصاد استیبل کوین در بحبوحه سرکوب نظارتی سال 2023

طبق آمار فعلی، کل ارزش بازار استیبل کوین از 6 ژانویه 2023 تا به امروز 625,009,636 دلار از ارزش خود را از دست داده است. بخش قابل توجهی از زیان‌ها را می‌توان به دومین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، سکه دلار آمریکا (USDC) نسبت داد.

داده‌ها نشان می‌دهد که USDC در حدود 30 روز 4.9 درصد کاهش یافته است که منجر به زیان 2.196 میلیاردی در ارزش‌گذاری کلی از 6 ژانویه شده است. در مقابل، Tether شاهد افزایش 3 درصدی بود که برخی از زیان USDC را از نظر ارزش کل بازار کاهش داد. کل اقتصاد استیبل کوین

بازار استیبل کوین در جریان است: بیش از 2 میلیارد دلار بازخرید USDC در 30 روز
ارزش بازار USDC در 30 روز گذشته.

سومین استیبل کوین بزرگ بر اساس ارزش گذاری بازار BUSD، طی 30 روز گذشته 0.5 درصد کاهش یافته است. آمار ثبت شده در 6 ژانویه نشان می دهد که ارزش بازار BUSD حدود 16.79 میلیارد دلار بوده و امروز، ارزش بازار فعلی حدود 16.19 میلیارد دلار است.

بقیه استیبل کوین های غالب در ده رتبه بندی برتر شاهد افزایش 30 روزه از نظر سکه های در گردش از جمله DAI، FRAX، TUSD، USDP، USDD و GUSD بودند. USDD ترون 1.3 درصد افزایش یافت، USDP 3.3 درصد افزایش یافت و تعداد سکه های TUSD در گردش در ماه گذشته 11.9 درصد افزایش یافت.

در حال حاضر، اقتصاد استیبل کوین تقریباً 12.9٪ از کل اقتصاد کریپتو را تشکیل می دهد و حجم تجارت آن 81.4٪ از حجم کل تجارت ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد. داده ها نشان می دهد که تقریباً از هر 10 معامله 8 معامله در سراسر بازار ارزهای دیجیتال با استفاده از یک استیبل کوین انجام می شود.

استیبل کوین‌ها برای مدتی بخشی از اقتصاد ارزهای دیجیتال بوده‌اند و توکن‌های متصل به دلار اخیراً از کاهش 5 درصدی اقتصاد کریپتو پس از تحریم کراکن توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) به‌خاطر خدمات سهام‌داری آن سود برده‌اند.

آینده بازار استیبل کوین و استیبل کوین های فردی در آن نامشخص است، اما با چالش ها و روندهای نظارتی جاری، ارزش توجه به آن را دارد. استیبل کوین‌ها مدت‌هاست که از نظر حجم مبادلات تسلط داشته‌اند، اما اخیراً تعداد سکه‌های در گردش به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

12.9٪، 8 از 10 معامله، 81.4٪، BUSD، گردش، تصویر متضاد، اقتصاد رمزنگاری، DAI، کاهش، غالب، FRAX، آینده، GUSD، افزایش، سرمایه بازار، نظارت، ارزش گذاری کلی، بازخرید، چالش های نظارتی، استیبل کوین دارایی های استیبل کوین، استیبل کوین ها، آمار، تتر، سومین، ده برتر، حجم معاملات، روندها، ترون، توسد، سکه دلار، USDC، USDD، USDP، USDT، ارزش

نظر شما در مورد اقدام اخیر بازار استیبل کوین و کاهش سکه های دلاری در گردش چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.