بیش از 16 میلیون دلار برای پشتیبانی از WIPTEC برای مرکز آماده سازی سفارش جدید

[ad_1] خدمات لجستیکی برای پاسخ به محبوبیت روزافزون تجارت الکترونیک Longueuil، کبک، 18 مارس 2022 – دولت های کانادا و کبک، و همچنین Investissement Québec، در مجموع 16.125 میلیون دلار کمک مالی به WIPTEC برای ایجاد یک مرکز آماده سازی سفارش در Longueuil برای مصرف کنندگان، بوتیک ها و فروشگاه های بزرگ اعطا می کنند.

کد خبر : 180531
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
بیش از 16 میلیون دلار برای پشتیبانی از WIPTEC برای مرکز آماده سازی سفارش جدید

[ad_1]

خدمات لجستیکی برای پاسخ به محبوبیت روزافزون تجارت الکترونیک

Longueuil، کبک، 18 مارس 2022 – دولت های کانادا و کبک، و همچنین Investissement Québec، در مجموع 16.125 میلیون دلار کمک مالی به WIPTEC برای ایجاد یک مرکز آماده سازی سفارش در Longueuil برای مصرف کنندگان، بوتیک ها و فروشگاه های بزرگ اعطا می کنند. این پروژه با ارزشی نزدیک به 100 میلیون دلار، انتظار می‌رود این مرحله از سه فاز اول، بیش از 380 شغل دائمی ایجاد کند که در مجموع 630 موقعیت شغلی در این کسب و کار وجود دارد.

عضو پارلمان شربروک و دبیر پارلمانی وزیر بهداشت روان و اعتیاد و دستیار وزیر بهداشت، الیزابت بریر، به نمایندگی از وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)، پاسکال محترم St-Onge و وزیر اقتصاد، Lucie Lecours، امروز در همراهی وزیر مسئول امور بومیان و عضو Vachon، Ian Lafrenière، اعلام کردند.

برای حمایت از این پروژه توسط WIPTEC برای افزایش بهره وری و رشد، دولت کانادا کمک قابل بازپرداخت 3 میلیون دلاری تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری (REGI) ارائه می کند. این کمک به کسب و کار امکان می دهد تا یک سیستم آماده سازی سفارش رباتیک، از جمله ربات های جابجایی، ایستگاه های آماده سازی سفارش و قفسه بندی هوشمند را به دست آورد.

به نوبه خود، دولت کبک وام 8 میلیون دلاری را تحت برنامه ESSOR اعطا می کند که توسط Investissement Québec به عنوان نماینده دولت مدیریت می شود. این مشارکت، که بخشی از آن ممکن است بخشیده شود، با هدف ارتقای خدمات ادغام WIPTEC در میان مشاغل کوچک کبک به منظور بهینه سازی تدارکات تجارت الکترونیکی آنها است. وام دیگری به مبلغ 5.125 میلیون دلار از صندوق سرمایه گذاری اینوستیسمنت کبک صادر می شود.

نقل قول ها

ما به کسب‌وکارها کمک می‌کنیم تا خود را با آنچه برای رقابت، رشد و ایجاد مشاغل خوب نیاز دارند، تجهیز کنند. به لطف این کمک مالی دولت ما، WIPTEC می‌تواند تغییر دیجیتالی را برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​آسان‌تر کند در شرایطی که تجارت الکترونیک در طول همه‌گیری به جلو کشیده شده است. بنابراین، این حمایت به کسب و کار این امکان را می دهد تا به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهد و به اقتصاد کبک و کانادا کمک کند تا بهبود یابند.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

“سرمایه گذاری ما در WIPTEC و مرکز تجهیزات پیشرفته آن یک بار دیگر نشان از تعهد ما به مشاغل داخلی دارد. دولت ما مفتخر است که به رشد چشمگیر این تجارت کبک کمک می کند. مارتین بال به دلیل تخصص خود توجهات را به خارج از مرزهای ما جلب می کند.

الیزابت بریر، نماینده مجلس شربروک و دبیر پارلمانی وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت

WIPTEC از طریق تخصص و نوآوری های خود به شرکت های کوچک و متوسط ​​امکان می دهد تا تقاضای روزافزون تجارت الکترونیک را برآورده کنند. از طریق خدماتی که کسب و کار ارائه می دهد، کبکی ها دسترسی سریع تری به محصولات داخلی بیشتری دارند. WIPTEC با حمایت از SMEها در حین تغییر دیجیتال، به تحقق یکی از اولویت های دولت ما و کمک به توسعه اقتصادی در سراسر کبک کمک می کند.

لوسی لکورس، وزیر اقتصاد

«این همه‌گیری با الزام کسب‌وکارها برای انطباق با واقعیت جدید، آن‌ها را به سمت مدرن شدن سوق داده است. این اعلامیه نه تنها 380 شغل ایجاد می کند، بلکه نیاز قابل توجهی را در بین بسیاری از مشاغل کبک به لجستیک برآورده می کند. امروز تأیید می کند که منطقه فرودگاه سنت هوبرت به دلیل ماهیت پویا و موقعیت جغرافیایی استراتژیک، یک مرکز کلیدی در منطقه است.

یان لافرنییر، عضو واچون و وزیر مسئول امور بومیان

از زمان ایجاد، WIPTEC با استفاده از نوآوری و ابزارهای دیجیتال برای ارائه خدمات شخصی و پاسخگویی به تقاضای رو به رشد مشتریان خود برجسته شده است. با کمک به ایجاد این مرکز آماده سازی سفارش جدید، تیم منطقه ای ما خوشحال است که از پروژه های رشد کسب و کار پشتیبانی می کند. WIPTEC به کار با کارآفرینان ادامه خواهد داد تا بتوانند به اهداف خود برسند و رقابتی باقی بمانند.”

گای لبلان، رئیس و مدیر عامل شرکت Investissement Québec

حقایق فوری

  • WIPTEC خدمات آماده سازی سفارش و همچنین راه حل های ذخیره سازی و لجستیکی را ارائه می دهد. این رهبر که در سال 2002 در شربروک تأسیس شد، برنامه های کاربردی مدیریت زنجیره تامین و مرکز توزیع و همچنین هوش مصنوعی را برای مدیریت بهره وری و تخصیص منابع توسعه می دهد. این ابزارها آن را در ادغام مشتریان جدید بسیار چابک می کنند.
  • برنامه REGI کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • CED بازیگر کلیدی فدرال در کبک برای ترویج توسعه اقتصادی در مناطق و در میان SMEها است.
  • برنامه ESSOR که توسط Investissement Québec به نمایندگی از دولت کبک مدیریت می شود، با هدف حمایت از پروژه های سرمایه گذاری در کبک با هدف افزایش رقابت و بهره وری، ایجاد شغل و تضمین توسعه پایدار انجام می شود.
  • Investissement Québec ماموریت دارد تا به طور فعال در توسعه اقتصادی کبک از طریق تحریک نوآوری تجاری، کارآفرینی و رشد سرمایه گذاری و صادرات در تمام مناطق مشارکت کند.

وصل بمون

CED در رسانه های اجتماعی:

وزارت اقتصاد و نوآوری در رسانه های اجتماعی:

سرمایه گذاری کبک در رسانه های اجتماعی:

منابع

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و
وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
ایمیل: [email protected]

رومن سنت لوران
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر اقتصاد
تلفن: 418-691-5650

متیو دوروچر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر مسئول امور بومی و عضو واچون
تلفن: 418-805-0233

کاترین سالویل
مشاور – رسانه و امور دولت
سرمایه گذاری کبک
تلفن: 514-876-9600

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
ایمیل: [email protected]

ژان پیر دوتویل
رئیس روابط رسانه ای
شعبه ارتباطات
وزارت اقتصاد و نوآوری
تلفن: 418-691-5698، داخلی 4868
تلفن همراه: 418-559-0710

ایزابل فونتین
مدیر ارشد – رسانه و امور دولت
سرمایه گذاری کبک
تلفن: 514-876-9359

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.