بیش از 1.3 میلیون دلار برای سه تجارت موریس

[ad_1] رشد از طریق نوآوری های تکنولوژیکی Trois-Rivières، کبک، 4 مارس 2022 – دولت های کانادا و کبک و Investissement Québec در مجموع 1,351,297 دلار وام به Mauricie’s Abnatura، Solutions Genyk و Groupe CR3X/RIDD (شامل 9300-7490 Québec inc., and Groupe CR3XCR) اعلام کرده اند. این کمک مالی از اجرای پروژه هایی به ارزش نزدیک به

کد خبر : 174323
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۳۴
بیش از 1.3 میلیون دلار برای سه تجارت موریس

[ad_1]

رشد از طریق نوآوری های تکنولوژیکی

Trois-Rivières، کبک، 4 مارس 2022دولت های کانادا و کبک و Investissement Québec در مجموع 1,351,297 دلار وام به Mauricie’s Abnatura، Solutions Genyk و Groupe CR3X/RIDD (شامل 9300-7490 Québec inc., and Groupe CR3XCR) اعلام کرده اند. این کمک مالی از اجرای پروژه هایی به ارزش نزدیک به 2.2 میلیون دلار برای دستیابی به تجهیزات تکنولوژیکی حمایت می کند.

نماینده مجلس سن موریس-شامپلن و وزیر نوآوری، علم و صنعت، فرانسوا فیلیپ شامپاین محترم، به نمایندگی از وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)، پاسکال محترم St-Onge، همراه با عضو Trois-Rivières، وزیر کار، اشتغال و همبستگی اجتماعی، وزیر مهاجرت، Francisation و ادغام و وزیر مسئول منطقه Mauricie، Jean Boulet، عضو Laviolette-Saint-Maurice و پارلمان دستیار وزیر جنگل‌ها، حیات وحش و پارک‌ها (جنگل‌ها)، ماری لوئیز تاردیف، و عضو ماسکینونگه و دستیار پارلمانی وزیر مسئول امور اداری دولت و رئیس مجلس شورای اسلامی، سیمون آلر، به نمایندگی از وزیر برای اقتصاد، لوسی لکورس، امروز این خبر را اعلام کرد.

دولت کانادا در مجموع 641061 دلار به عنوان کمک های قابل بازپرداخت به این سه کسب و کار تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری (REGI) اعطا می کند. به نوبه خود، دولت کبک، از طریق نماینده خود Investissement Québec، مجموعاً 630236 دلار وام از طرف Fonds de Diversification économique du Centre-du-Québec et de la Mauricie به آنها اعطا می کند. Investissement Québec همچنین وام 80000 دلاری از صندوق سرمایه خود را به Abnatura می دهد.

نقل قول ها

«در حالی که بهبود اقتصادی باید سبز و انعطاف‌پذیر باشد، دولت ما تعهدات مشخصی می‌دهد تا این امر در جوامع ما منعکس شود. در واقع، ما تصمیم گرفته‌ایم سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک را در پروژه‌های امیدوارکننده برای گذار سبز کبک اولویت بندی کنیم، به همین دلیل است که من خوشحالم که از این پشتیبانی برای مشاغل خانگی Abnatura، Solutions Genyk و Groupe CR3X/RIDD پرده برداری می‌کنم. با کمک به شرکت های کوچک و متوسط ​​برای نوآوری و رقابت بیشتر و با تقویت نوآوری برای توسعه فناوری ها و محصولات سبزتر، منطقه موریس و کانادا را برای فردا آماده می کنیم.

ارجمند فرانسوا فیلیپ شامپاین، نماینده مجلس سن موریس-شامپلن و وزیر نوآوری، علم و صنعت

“حمایت از شرکت های کوچک و متوسط ​​کبک، از جمله آنهایی که در منطقه موریس هستند، یکی از اولویت های دولت ما است. برای این منظور، ما تمام ابزارهای لازم را به کار می گیریم و تمام تلاش های لازم را برای کمک به کارآفرینان در اجرای پروژه های خود برای آینده انجام می دهیم. اطلاعیه امروز به درستی استراتژی ما گواهی می دهد. به همین دلیل است که ما خوشحالیم که در موفقیت این سه تجارت موریس سهیم هستیم!»

ژان بوله، عضو Trois-Rivières، وزیر کار، اشتغال و همبستگی اجتماعی، وزیر مهاجرت، فرانسیزاسیون و ادغام و وزیر مسئول منطقه موریس

Abnatura، Solutions Genyk و Groupe CR3X/RIDD سهم بزرگی در تنوع و احیای اقتصاد موریس دارند. بنابراین ما باید آنها را در پروژه های رشد خود همراهی کنیم و به آنها در افزایش بیشتر رقابت کمک کنیم. ما مفتخریم که توسعه مشاغل داخلی را از طریق Fonds de Diversification économique du Centre-du-Québec et de la Mauricie تشویق می کنیم. از کارفرمایان و کارمندانی که نقش فعالی در توسعه فناوری دارند، تشکر می‌کنیم.»

ماری لوئیز تاردف، عضو لاویولت-سنت موریس و دستیار پارلمانی وزیر جنگل‌ها، حیات وحش و پارک‌ها (جنگل‌ها)

«این سه کسب‌وکار منبع غرور منطقه موریس هستند، به همان اندازه که به خاطر دانش شناخته شده‌شان و اهمیتی که به نوآوری‌های فناوری می‌دهند. به تیم‌های Abnatura، Solutions Genyk، و Groupe CR3X/RIDD به خاطر ابتکارات نوآورانه‌شان تبریک می‌گوییم و بهترین موفقیت را برای آنها در تلاش‌هایشان برای رشد آرزو می‌کنیم!»

Simon Allaire، عضو Maskinongé و دستیار پارلمانی وزیر مسئول امور اداری دولت و رئیس Conseil du trésor

بحران آب و هوا همچنان یکی از بزرگترین چالش های زمان ماست. بنابراین برای دولت ما ضروری است که مشاغل خانگی را تشویق کند تا فرآیندها و محصولات سازگارتر با محیط زیست را توسعه دهند. ما باید این کار را انجام دهیم تا رقابت پذیری صنایع و رشد اقتصادی خود را افزایش دهیم و برای ایجاد جوامع سالم تر و مرفه تر، ردپای زیست محیطی کمتری را تضمین کنیم.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

«از طریق نوآوری های تکنولوژیکی، کسب و کارهای تولیدی ما کارآمدتر شده و عملکرد بهتری دارند. Abnatura، Solutions Genyk و Groupe CR3X/RIDD این را به خوبی درک کرده اند. آنها با تجهیزات جدید خود می توانند بهره وری خود را افزایش داده و از رقبای خود متمایز شوند. ما باید این نوع ابتکارات را در سراسر کبک افزایش دهیم!»

لوسی لکورس، وزیر اقتصاد

حقایق فوری

  • Abnatura در کشف، تولید و تجاری سازی محصولات لقاح زیستی متشکل از میکروارگانیسم های طبیعی تخصص دارد. 153200 دلار کمک قابل بازپرداخت از CED، وام 95750 دلاری از دولت کبک و وام 80000 دلاری از Investissement Québec برای حمایت از پروژه خود به ارزش 383000 دلار دریافت می کند. هدف این پروژه رشد و افزایش ظرفیت تولید این تجارت با انتقال عملیات خود به تاسیسات جدید و امکان به دست آوردن تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی است.
  • Solutions Genyk در طراحی، ساخت و تجاری سازی سیستم های فوم پلی یورتان سخت و انعطاف پذیر تخصص دارد. این شرکت 179,000 دلار کمک قابل بازپرداخت از CED و وام 225,625 دلاری از دولت کبک برای حمایت از پروژه خود به ارزش 574,500 دلار دریافت می کند. هدف این پروژه تقویت رشد و بهره وری کسب و کار از طریق دستیابی به تجهیزات تخصصی، اتوماسیون فرآیندهای خاص، کسب گواهینامه ها و بهبود تهویه در کارگاه های تولید است.
  • Groupe CR3X/RIDD در طراحی، تعمیر و ساخت پوشش های فلزی پیشرفته برای افزایش عمر و عملکرد سطح قطعات فولادی و آلومینیومی تخصص دارد. پروژه آن، به ارزش 1,241,914 دلار، با هدف ایجاد امکان توسعه تجارت با ادغام ساخت افزودنی، که امکان اعمال طیف جدیدی از پوشش‌ها را فراهم می‌کند و در عین حال ردپای زیست‌محیطی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. این کسب و کار یک سهم قابل بازپرداخت 308,861 دلاری از CED و وام به همان میزان از دولت کبک برای حمایت از خرید تجهیزات تکنولوژیکی و تجهیز مجدد تسهیلات دریافت می کند.
  • کمک‌های CED بخشی از مجموعه‌ای از اعلامیه‌های بودجه است که در هفته‌های آینده با مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار برای اجرای بیش از 20 پروژه توسط کسب‌وکارها و سازمان‌های نوآور که به اقتصاد فردا کمک می‌کنند، انجام می‌شود.
  • CED بازیگر کلیدی فدرال در کبک برای ترویج توسعه اقتصادی در مناطق و در میان SMEها است.
  • برنامه REGI کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • Fonds de Diversification économique du Centre-du-Québec et de la Mauricie با هدف تحریک اجرای پروژه ها و تشویق توسعه صنایع آینده نگر جدید است.

وصل بمون

CED در رسانه های اجتماعی:

وزارت اقتصاد و نوآوری در رسانه های اجتماعی:

سرمایه گذاری کبک در رسانه های اجتماعی:

منابع

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
ایمیل: [email protected]

ماود متوتفانیل
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر کار، اشتغال و همبستگی اجتماعی، وزیر مهاجرت، فرانسیزاسیون و ادغام و وزیر مسئول منطقه موریس
تلفن: 438-526-8750

گای ویلت
دفتر سوارکاری
برای عضو لاویولت – سنت موریس و دستیار پارلمانی وزیر جنگل‌ها، حیات وحش و پارک‌ها (جنگل‌ها)
تلفن: 819-539-7292

ماری پیر لبلان
دفتر سوارکاری عضو Maskinongé و دستیار پارلمانی وزیر مسئول اداره دولتی و رئیس Conseil du trésor
تلفن: 819-228-9722

رومن سنت لوران
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر اقتصاد
تلفن: 418-691-5650

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
ایمیل: [email protected]

ژان پیر دوتویل
رئیس روابط رسانه ای
شعبه ارتباطات
وزارت اقتصاد و نوآوری
تلفن: 418-691-5698، داخلی 4868
تلفن همراه: 418-559-0710

ایزابل فونتین
مدیر ارشد – رسانه و امور دولت
سرمایه گذاری کبک
تلفن: 514-876-9359

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.