بیش از ۴ میلیون مسافر به لرستان سفر کرده‌اند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان در شورای راهبردی ایمنی ترافیک استان گفت: از ابتدای ایام نوروز تاکنون بیش از ۴ میلیون مسافر به استان لرستان سفر کرده‌اند. فرهاد زیویار پنجم فروردین بیان کرد: با توجه به جاذبه‌های خدادادی و همچنین رفتار و مهمان‌نوازی ذاتی مردم لرستان، اشتیاق هموطنان به انتخاب استان به‌عنوان مقصد سفر، یک فرصت بوده

کد خبر : 338470
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
بیش از ۴ میلیون مسافر به لرستان سفر کرده‌اند



ایسنا/لرستان استاندار لرستان در شورای راهبردی ایمنی ترافیک استان گفت: از ابتدای ایام نوروز تاکنون بیش از ۴ میلیون مسافر به استان لرستان سفر کرده‌اند.

فرهاد زیویار پنجم فروردین بیان کرد: با توجه به جاذبه‌های خدادادی و همچنین رفتار و مهمان‌نوازی ذاتی مردم لرستان، اشتیاق هموطنان به انتخاب استان به‌عنوان مقصد سفر، یک فرصت بوده و می‌تواند رشد و توسعه‌ی گردشگری را شکوفا کند، این فرصت می‌باید مغتنم شمرده شود و همه دلسوزان از آن محافظت کنند.

وی با اشاره به این که قلعه تاریخی فلک‌الافلاک تاکنون چهارمین مرکز پربازدید کشور در ایام نوروز است، تصریح کرد: از ابتدای نوروز تاکنون بیش از ۴۹ هزار نفر از این اثر تاریخی استان بازدید کرده‌اند که نسبت به سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

استاندار افزود: در این مدت بیش از ۳۵۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری بازدید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه ۲۴ درصد افزایش داشته است.

زیویار تصریح کرد: لرستان یکی از امن ترین استان‌های کشور است و علاوه برآن، دارای فرهنگی اصیل است که کمالات انسانی و اسلامی در این فرهنگ مشهود است.

وی تاکید کرد: حضور چشمگیر گردشگران علاوه بر آثار اقتصادی که دارد، زمینه‌ی معرفی و صادرات فرهنگ اصیل لرستان را به سایر مناطق کشور فراهم کرده و تصویری جذاب و دلنشین مطابق واقع از استان، منعکس خواهد کرد.

استاندار ضمن اشاره به افزایش ۸۰ درصدی سفرهای نوروزی در لرستان، تاکید کرد: مصادف شدن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان یک تقارن زیبا است که امیدوارم همه ما بهره‌ی کافی را از آن ببریم.

زیویار اظهار کرد: علیرغم اینکه از موقعیت گردشگری باید استفاده کنیم، اما فراموش نکنیم توجه به شعائر دینی برای مردم استان حائز اهمیت بوده و از اولویت‌های آنهاست.

وی ادامه داد:  همه باید در چهارچوب قانون بر رعایت مسائل مذهبی مواظبت کنیم. بازاریان و اصناف متدین قطعا در این ایام شعائر دینی و مذهبی را مدنظر دارند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.