بیش از ۱۵ هزار طرح عمرانی در حوزه سلامت فعال است

[ad_1] هوشمند نیوز/همدان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار طرح عمرانی در حوزه سلامت فعال است، گفت:  ۴۰۴۰ پروژه بهداشتی از مهر ۱۴۰۱ آغاز شده و تعداد بسیاری به پایان رسیده است.  بهروز رحیمی سه‌شنبه ۷ شهریور همزمان با ششمین روز از

کد خبر : 394786
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
بیش از ۱۵ هزار طرح عمرانی در حوزه سلامت فعال است

[ad_1]

هوشمند نیوز/همدان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار طرح عمرانی در حوزه سلامت فعال است، گفت:  ۴۰۴۰ پروژه بهداشتی از مهر ۱۴۰۱ آغاز شده و تعداد بسیاری به پایان رسیده است. 

بهروز رحیمی سه‌شنبه ۷ شهریور همزمان با ششمین روز از هفته دولت در دیدار با استاندار همدان، اظهار کرد: ۱۵ هزار و ۹۱۰ طرح عمرانی در حوزه سلامت در سطح کشور فعال است که چند بیمارستان کلان از آنها در تمام دوران انقلاب بی‌نظیر بوده‌اند از آن جمله بیمارستان حضرت مهدی(عج) و بیمارستان ولی‌عصر(عج) هستند.

وی تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌های حوزه سلامت، توأم با آموزشی و دیگر بخش‌ها بوده است، از جمله کلاس‌های آموزشی که در استان البرز افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به اینکه در زمان کرونا بیش از ۵۰ هزار بستری و گاهی روزانه تا ۷۰۰ نفر فوتی داشتیم، خاطرنشان کرد: باید پمپاژ امید در جامعه با تبیین دستاوردها مطرح شود که رسانه‌های استان در این زمینه تأثیرگذار هستند، مصاحبه و تبیین این موارد در رسانه لازم است.

استاندار همدان نیز با بیان اینکه مجموعه وزارت بهداشت از ابتدای دولت قوی و اثرگذار وارد شد، گفت: وزارت بهداشت در مقابله با ویروس کرونا تلاش مضاعفی داشت، با پزشکان حاذق و متعهدی که مایه مباهات هستند و در استان همدان هم در ارتقاء ضریب سلامت اقدامات شایان توجهی صورت گرفته البته باید تلاش کنیم همواره بهتر باشیم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد بیان کرد: تکمیل پروژه بیمارستان اکباتان بعد از ۱۴ سال با همت مدیران دانشگاه و حمایت وزارت بهداشت به مرحله افتتاح رسید.

وی افزود: پروژه انتقال آب به همدان و احداث تصفیه‌خانه هم در راستای سالم‌سازی آب شرب مردم انجام گرفت و دانشگاه علوم پزشکی تلاش مضاعفی در تأمین سلامت مردم داشت.

استاندار همدان با بیان اینکه ۷۰ درصد ترددهای اربعین از استان همدان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تأمین اکیپ پزشک و آماده‌باش بیمارستانی بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است که همت مضاعفی در این راستا داشته و دارد.

بیش از ۱۵ هزار طرح عمرانی در حوزه سلامت فعال است

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در هفته دولت عملیات اجرایی ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه در استان آغاز می‌شود که از جمله آنها مرکز ناباروری سطح ۲ مهر ملایر بود که دیروز افتتاح شد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های فلج‌کننده قرار بود ما را از پا بیندازد، سختی بود اما صلابت و انسجام ملی ما را به قله‌های رفیع رسانده که پربار و پرشتاب در مسیر توسعه قرار داریم، اظهار کرد: گردشگری استان به سمت اهداف واقعی خود در حال حرکت است که ثبت جهانی هگمتانه در این راستا پیگیری شده و ارزیاب یونسکو هم از شرایط استان راضی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز در ادامه از دریافت مجوز پارک علم و فناوری سلامت در استان خبر داد و گفت: پروژه‌های بزرگی در استان در جریان است که بیمارستان اکباتان از جمله پروژه‌های بزرگ و اثرگذار در منطقه غرب کشور خواهد بود.

دکتر محمدمهدی مجذوبی با اشاره به اینکه به تکلیف عمل می‌کنیم و در راستای بین‌المللی‌سازی هم باید قطب غرب کشور شویم، تصریح کرد: حدود ۱۴۱ پروژه سلامت در سطح استان فعال است که ۱۷ پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.