بیش از نیمی از مردم آفریقای جنوبی اطلاعات کمی در مورد ارزهای دیجیتال دارند – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین

[ad_1] در گزارشی آمده است که حدود 53 درصد از آفریقای جنوبی اطلاعات کمی در مورد ارزهای دیجیتال ندارند، در حالی که تنها 14 درصد فکر می کنند یا احساس می کنند که درک بهتری از این موضوع دارند. تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که فقط در صورت مشارکت یا زمانی که بانک مربوطه

کد خبر : 234215
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
بیش از نیمی از مردم آفریقای جنوبی اطلاعات کمی در مورد ارزهای دیجیتال دارند – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین

[ad_1]

در گزارشی آمده است که حدود 53 درصد از آفریقای جنوبی اطلاعات کمی در مورد ارزهای دیجیتال ندارند، در حالی که تنها 14 درصد فکر می کنند یا احساس می کنند که درک بهتری از این موضوع دارند. تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که فقط در صورت مشارکت یا زمانی که بانک مربوطه آنها درگیر باشد، روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند.

آفریقای جنوبی به دانش رمزنگاری می پردازد

بر اساس یافته‌های مطالعه نظرسنجی مصرف‌کنندگان Merchant، کمی بیش از نیمی از آفریقای جنوبی (53٪) دانش کمی در مورد ارزهای دیجیتال دارند. این مطالعه همچنین نشان داد که از میان آفریقای جنوبی مورد بررسی، تنها 14 درصد معتقد بودند که در موضوع ارزهای دیجیتال تسلط زیادی دارند. حدود 23 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که “بی طرف” هستند.

طبق گزارش IOL، جوانان 18 تا 24 ساله احتمالاً نسبت به افراد 25 ساله و بالاتر دانش بیشتری در مورد ارزهای دیجیتال دارند. به نظر می‌رسد نتایج این مطالعه، یافته‌های یک مطالعه تحقیقاتی قبلی را تأیید می‌کند که می‌گفت تنها 11.3 درصد از آفریقای جنوبی صاحب یا دارنده ارزهای دیجیتال هستند.

از سوی دیگر، مطالعه‌ای توسط کوکوین نشان داد که حدود 7.6 میلیون آفریقای جنوبی یا 22 درصد از جمعیت بزرگسال این کشور، دارندگان رمزارز هستند.

فرصتی واقعی برای بانک ها

مت کان، مدیر ارشد درآمد گروه در Merchants، در مورد یافته های این نظرسنجی اظهار داشت:

فرصتی واقعی برای بانک‌ها وجود دارد که با ارزهای دیجیتال درگیر شوند، زیرا این ارزها در قاره شروع به رشد می‌کنند، به جای اینکه منتظر بمانند تا زمانی که بیشتر تثبیت شود – زمانی که مشتریان احتمالاً پلتفرم یا شریکی ترجیحی دارند که آن اعتماد را ایجاد کرده است. با.

در همین حال، گزارش IOL بیان می‌کند که مطالعه مصرف‌کننده Merchant همچنین نشان می‌دهد که در صورت مشارکت بانک‌های سنتی، تعداد بیشتری از آفریقای جنوبی احتمالاً از ارزهای دیجیتال استقبال می‌کنند. تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان گفته اند که اگر و زمانی که بانک های مربوطه شروع به ارائه این خدمات کنند، سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال را در نظر خواهند گرفت.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.