بیش از نه ماه بیش از احتمال افزایش فدرال رزرو در 2021 توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نویسنده: جینا لی Investing.com-دلار صبح روز پنجشنبه در آسیا افزایش یافت و در برابر یورو و ارزهای ریسک پذیر آنتیپودین به بالاترین سطح 9 ماه گذشته رسید. این احتمال وجود دارد که در سال 2021 پول آمریکا نیز تقویت شود. ارز دیجیتال که در برابر سبد ارزهای دیگر ردیابی می کند ،

کد خبر : 92540
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۴۱
بیش از نه ماه بیش از احتمال افزایش فدرال رزرو در 2021 توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نویسنده: جینا لی

Investing.com-دلار صبح روز پنجشنبه در آسیا افزایش یافت و در برابر یورو و ارزهای ریسک پذیر آنتیپودین به بالاترین سطح 9 ماه گذشته رسید. این احتمال وجود دارد که در سال 2021 پول آمریکا نیز تقویت شود.

ارز دیجیتال که در برابر سبد ارزهای دیگر ردیابی می کند ، 0.32 درصد افزایش یافت و به 93.445 رسید تا 23:02 بعد از ظهر (3:02 بامداد به وقت گرینویچ) ، بالاترین سطح از 1 آوریل.

این جفت ارز 0.40 درصد افزایش یافت و به 110.08 رسید.

این جفت ارز 0.30 درصد کاهش یافت و به 0.7209 رسید. داده های اشتغال استرالیا که در اوایل روز منتشر شد ، گفت که این میزان برای ماه جولای 2200 و 4.6٪ بوده است ، هر دو بهتر از حد انتظار … با این حال ، تعداد موارد روزانه COVID-19 در این کشور به یک رکورد تازه رسیده است.

این جفت ارز 0.44 درصد کاهش یافت و به 0.6858 رسید.

این جفت ارز 0.14 درصد افزایش یافت و به 6.4932 رسید و این جفت ارز 0.25 درصد به 1.3721 رسید.

فدرال رزرو چهارشنبه را منتشر کرد و در آن اعلام کرد که کاهش دارایی ها می تواند در اواخر سال آغاز شود. شرط شروع این است که بهبود اقتصادی همچنان مطابق انتظار بهبود یابد ، اگرچه هنوز “پیشرفت قابل ملاحظه ای” در جهت حداکثر اشتغال برآورده نشده است.

اکنون سرمایه گذاران منتظر نشست هم اندیشی بانک مرکزی جکسون هول هستند که از 26 تا 28 آگوست برگزار می شود تا سرنخ های بیشتری در مورد کاهش دارایی ها و جدول زمانی افزایش نرخ بهره داشته باشند.

برخی از سرمایه گذاران اطمینان فدرال رزرو را به اشتراک گذاشتند.

تحلیلگران وستپک در یادداشتی می گویند: “خواندن ما این است که مقامات فدرال رزرو همچنان به گام های مستمر در جهت عادی سازی سیاست و ارائه دلار به حمایت اساسی اساسی ادامه خواهند داد.”

“دلار استرالیا همچنان در روند نزولی قدرتمند چهار ماهه باقی مانده است” و به نظر می رسد به زیر 0.72 دلار کاهش یابد. دلار نیوزلند (NZD) در انتظار کاهش 0.68 دلار است ، اگرچه باید در اواخر سال 2021 افزایش یابد.

بانک ذخیره نیوزلند (RBNZ) نرخ بهره خود را بدون تغییر در روز چهارشنبه حفظ کرد و حمایت از NZD را حذف کرد. با این حال ، آدریان اور فرماندار RBNZ در اوایل روز به پارلمان گفت که هنوز انتظار دارد نرخ نقدی رسمی در 18 ماه آینده به آرامی به سمت خنثی تر افزایش یابد.

نیوزلند برای مقابله با شیوع جدید COVID-19 تحت تعطیلی مجدد قرار گرفته است که RBNZ را به تأخیر انداخت و تبدیل به اولین بانک مرکزی G10 شد که در طول COVID-19 نرخ بهره را افزایش داد.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.