بیشترین ضرر از رای گل‌گهر را پرسپولیس کرد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید مجید صدری درباره نشست امروز با شهاب‌الدین عزیزی خادم گفت: درباره سه موضوع با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردیم. اولین موضوع مربوط به حرفه‌ای سازی بود که بلافاصله قرار شد فردا یک جلسه با حضور آقایان عباسی و مصطفوی داشته باشیم. سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: جای تعجب هم

کد خبر : 144162
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
بیشترین ضرر از رای گل‌گهر را پرسپولیس کرد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید مجید صدری درباره نشست امروز با شهاب‌الدین عزیزی خادم گفت: درباره سه موضوع با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردیم. اولین موضوع مربوط به حرفه‌ای سازی بود که بلافاصله قرار شد فردا یک جلسه با حضور آقایان عباسی و مصطفوی داشته باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: جای تعجب هم دارد مصاحبه می‌کنند و حرف‌هایی را هم می‌زنند که باید به آن توجه شود. آقای عزیزی خادم هم خیلی جدی ایستاده بود که منافع و مصالح ملی خیلی برای من مهم است و اجازه نمی‌دهیم حق پایمال شود.

او درباره اعتراضات بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به داوری نیز تاکید کرد: مورد دوم مربوط به داوری بود. اشتباهاتی که در چند هفته گذشته باعث شد روند نتایج تیم عوض شود. عزیزی خادم هم تاکید داشت جلسه‌ای در این زمینه خواهد داشت تا موضوع را پیگیر شود.

صدری درباره رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اعلام نتیجه سه بازی گل گهر سیرجان به سود استقلال، سپاهان اصفهان و پیکان تصریح کرد: مورد دیگر هم رأی مربوط به بازیکن گابنی بود که بیشتر از همه، پرسپولیس ضرر کرده است. عزیزی خادم هم تعجب کرد قبل از اینکه رأی کمیته استیناف بیاید فضایی را ایجاد کردند که گویی این رأی قطعی است. او به ما قول داد که پیگیر این ماجرا می‌شود. به نظرم باید برای جلسه کمیته استیناف صبر کنیم و ببینیم کمیته استیناف هم آدم‌هایی هستند که دلشان برای فوتبال این کشور می‌سوزد و قطعاً آنچه حق هست را انجام می‌دهند. عزیزی خادم قول داد سه موضوع امروز را پیگیری شود.

او در پایان درباره زمان بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با توجه به مطالبات گابریل کالدرون خاطرنشان کرد: درباره ماجرای گابریل کالدرون یک کنفرانس خبری مفصل خواهیم داشت. خیلی توضیحات دارد. بلافاصله پس از تأیید تمام پرداختی‌ها که فقط ۴۵ هزار دلار مانده است پنجره باز می‌شود.

256 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.