بیرانوند عابدزاده پرسپولیس است – خبرآنلاین

[ad_1] سپهر ستاری: سهراب انتظاری مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است سبک گرفتن حرف‌های یحیی از سوی مدیریت اصلاً اتفاق خوبی نیست و ممکن است برای سرخپوشان در رقابت‌های آینده تبعات سنگینی داشته باشد. پیشکسوت پرسپولیس معتقد است امسال به دلیل حضور ستاره‌های بزرگ در ورزشگاه آزادی، ممکن است پرسپولیس فصل رؤیایی و در عین حال

کد خبر : 365133
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۱
بیرانوند عابدزاده پرسپولیس است – خبرآنلاین

[ad_1]

سپهر ستاری: سهراب انتظاری مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است سبک گرفتن حرف‌های یحیی از سوی مدیریت اصلاً اتفاق خوبی نیست و ممکن است برای سرخپوشان در رقابت‌های آینده تبعات سنگینی داشته باشد. پیشکسوت پرسپولیس معتقد است امسال به دلیل حضور ستاره‌های بزرگ در ورزشگاه آزادی، ممکن است پرسپولیس فصل رؤیایی و در عین حال دشواری را به خاطر بازی مقابل تیم‌هایی که ستاره‌های بزرگ دنیا را در لیگ قهرمانان به خدمت گرفته‌اند، داشته باشد. به همین دلیل از این موضوع که پرسپولیس به بهترین شکل آماده نشود بشدت افسوس می‌خورد و به مسئولان پرسپولیس هشدار می‌دهد که آنها باید خواسته‌های یحیی را جدی بگیرند و در خواب قهرمانی‌های قبلی پرسپولیس نخوابند.

در رابطه با نگه داشتن بازیکنان بزرگی مانند بیرانوند و ستاره‌های دیگر پرسپولیس هنوز نگرانی‌هایی وجود دارد چون باشگاه هنوز اقدامات لازم را در این خصوص انجام نداده است!

بازیکنان پرسپولیس بدون تعارف بهترین‌های ایران هستند. از سوی دیگر بیرانوند هم در بین آنها مهمترین بازیکن باشگاه است و سرمایه ملی محسوب می‌شود؛ بازیکنی که به اوج تجربه و کارایی خوبی رسیده است. تیم بزرگ هم بازیکن بزرگ می‌خواهد به همین دلیل باشگاه پرسپولیس باید حرفه‌ای‌تر از اینکه می‌بینیم عمل کند و بازیکنانی که یحیی گفته را جذب کند و البته در اولویت اول دروازه‌بان تیم پرسپولیس را به دلیل اینکه ستون تیم است به هر ترتیب که شده حفظ کند و تمدید و حفظ بازیکنان اصلی باشگاه را اولویت اول خودش قرار دهد و به نظرم به بیرانوند هر چقدر پاداش و پول بدهید ارزش دارد چون او بهترین است و دروازه‌بانی در حد احمدرضا عابدزاده است که بعد از چند بار بازی در جام جهانی و جام‌های مهم دیگر حالا بهترین بازیکن است.

مصدومیت بیرانوند بدترین خبر برای پرسپولیس بود چون ممکن است او حتی بعد از عمل هم به بازی‌های هفته اول پرسپولیس در لیگ نرسد؟

فعلاً خیلی مهم است که بیرانوند به دوران سلامتی و آماده‌سازی خودش برسد و دوباره بتواند دوران نقاهت و سلامت خودش را به خوبی سپری سازد. در این رابطه چیزی که خیلی مهم است به وظیفه اصلی باشگاه در قبال بیرانوند باز می‌گردد چون باشگاه باید با او هر چه زودتر قرارداد ببندد چرا که اگر پرسپولیس تعلل کند ممکن است باشگاه‌های صنعتی یا تیم‌های مدعی دیگر بیرانوند را از دست باشگاه پرسپولیس قاپ بزنند. بیرانوند حکم شاه‌ماهی را دارد که اگر تعلل کنید از دست‌تان لیز خورده و به تیم‌های دیگر می‌رود. از این رو پرسپولیس باید دروازه‌بان خودش را که واقعاً در موفقیت‌های چند سال اخیر نقش مهمی را داشته به هر شکل ممکن نگه دارد و با او تمدید کند.

در رابطه با بازی با تیم‌های قوی آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا چه نظری دارید؟
من فکر می‌کنم ما نباید در باد قهرمانی‌های فصل قبل خودمان بخوابیم و فکر کنیم امسال هم به راحتی هر سه جام ممکن را کسب خواهیم کرد. امسال سال خیلی سختی پیش روی ما قرار دارد و باید بازیکنان با کیفیت آسیایی بیاوریم که بتوانند در آسیا بهترین نمایش را ارائه دهند. بازی با تیم‌هایی که در آسیا بهترین بازیکنان بزرگ جهان را در اختیار گرفته‌اند بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس است. به همین دلیل ما باید قدر این فرصت طلایی را بدانیم؛ بازی که در رده باشگاهی برای ما می‌تواند بهترین و جذاب‌ترین بازی‌ها در سطح باشگاهی باشد. به همین دلیل ما باید قدر این فرصتی که نصیب‌مان شده را بدانیم و آن را به راحتی از دست ندهیم و با تیمی قوی بهترین بازی‌ها را در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی ارائه دهیم و ان‌شاءالله با حمایت هوادار و باشگاه و تیم خوبی که بسته خواهد شد در این فصل اولویت اصلی‌مان را بر روی موفقیت در آسیا قرار دهیم. بازی‌هایی که در صورت موفقیت می‌تواند تاریخ‌سازی جدیدی را پیش روی باشگاه قرار دهد و پازل موفقیت‌های چند سال اخیر پرسپولیس را با موفقیت در آسیا کامل سازد.

251251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.