بیت کوین 466 بار مرده است – پس از سقوط FTX، 2 تماس مرگ دیگر به فهرست مرگ بیت کوین اضافه شد – اخبار بیت کوین

[ad_1] درست قبل از سقوط FTX، بیت کوین بالای منطقه 20 هزار دلار معامله می شد و پس از اینکه مشکلات شروع شد و شرکت اعلام ورشکستگی کرد، قیمت بیت کوین نزدیک به 19 درصد کمتر از روزهای قبل از شکست سقوط کرد. با توجه به لیست رسمی مرگ بیت کوین، کاهش قیمت کریپتوها در

کد خبر : 284032
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
بیت کوین 466 بار مرده است – پس از سقوط FTX، 2 تماس مرگ دیگر به فهرست مرگ بیت کوین اضافه شد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

درست قبل از سقوط FTX، بیت کوین بالای منطقه 20 هزار دلار معامله می شد و پس از اینکه مشکلات شروع شد و شرکت اعلام ورشکستگی کرد، قیمت بیت کوین نزدیک به 19 درصد کمتر از روزهای قبل از شکست سقوط کرد. با توجه به لیست رسمی مرگ بیت کوین، کاهش قیمت کریپتوها در طول سال ها دو مرگ بیت کوین دیگر را به فهرست مرگ های بیت کوین اضافه کرد.

۲ اعلان دیگر درباره تماس‌های مرگ پس از نابودی FTX به فهرست مرگ بیت کوین اضافه شد

به جرات می توان گفت که سقوط FTX قیمت ارزهای دیجیتال را تا حد زیادی کاهش داد و از زمان مرگ، فهرست مرگ های بیت کوین که در 99bitcoins.com میزبانی شده بود، دو مورد مرگ را به لیست طولانی ترحیم های نوشته شده منتشر شده از 15 دسامبر 2010 اضافه کرده است.

بر اساس این لیست، بیت کوین از زمانی که 99bitcoins.com فهرست مرگ و میر را شروع کرده است، 466 بار مرده است. تاکنون در سال 2022، تقریباً 22 آگهی ترحیم بیت کوین در این سال اضافه شده است که از نظر مرگ و میر در سال بیش از سال های 2010، 2011، 2012، 2013 و 2020 است.

بیت کوین 466 بار مرده است - پس از سقوط FTX، 2 تماس مرگ دیگر به فهرست مرگ بیت کوین اضافه شد.
فهرست ترحیم بیت کوین که در 99bitcoins.com میزبانی شده است نشان می دهد که بیت کوین 466 بار از زمان نوشتن اولین آگهی ترحیم در سال 2010، مرده است.

دو مورد آخر پس از سقوط FTX ضبط شدند و اولین مورد از حساب توییتر Ramp Capital سرچشمه گرفت. طبق 99bitcoins.com، در زمان انتشار آگهی ترحیم، ارزش BTC حدود 15880.78 دلار در هر واحد بود.

Ramp Capital، “Crypto امروز درگذشت.” توییت کرد. “من نمی بینم که چگونه از این وضعیت بهبود می یابد. ثروت نسلی از بین رفت. اعتماد از بین رفت.» در بیانیه دیگری و دومین آگهی ترحیم بیت کوین پس از توییت Ramp Capital، نویسنده Chetan Bhagat مقاله خود را با عنوان “Crypto Is Now Dead” به اشتراک گذاشت.

در توییتر، Bhagat گفت: “Crypto اکنون مرده است: FTX، یک صرافی ارزهای دیجیتال، هفته گذشته سقوط کرد و ثابت کرد که بسیاری از افراد باحال به طرز وحشتناکی در اشتباه هستند.”

به گزارش 99bitcoins.com، نگاهی به آگهی های ترحیم بیت کوین 2022 در سه ماه گذشته.

باگات و رامپ کپیتال به افرادی مانند نسیم نیکلاس طالب، مقاله‌نویس محبوب، پیتر شیف، اقتصاددان و بسیاری دیگر که احکام اعدام بیت‌کوین را نیز نوشته‌اند، می‌پیوندند. در حالی که سال 2022 تا کنون حدود 22 مورد مرگ و میر داشته است و سال تقریباً به پایان رسیده است، در سال 2017 بیشترین موارد مرگ بیت کوین به لیست اضافه شد.

در مجموع 124 آگهی ترحیم بیت کوین در سال 2017 اضافه شد و دومین سال بزرگ سال 2021 بود. هر دوی آن سال ها زمان بسیار صعودی برای قیمت BTC بودند زیرا هر دو شاهد رکوردشکنی قیمت بودند. از قضا، اولین آگهی ترحیم بیت کوین اشاره می کند که “تنها چیزی که حتی بیت کوین را تا این مدت زنده نگه داشته است، تازگی آن است”، اما این به اصطلاح تازگی 14 سال است که از بین نرفته است.

فهرست ترحیم بیت کوین که در 99bitcoins.com میزبانی می شود، همیشه خواندنی جالب است، اما هیچ یک از به اصطلاح تماس های مرگ هرگز به نتیجه نرسیده است. درگذشت اخیر باگات و رامپ کپیتال به سادگی به صدها نفر دیگر می پیوندند که معتقدند “این بار متفاوت خواهد بود” و بیت کوین به زانو در خواهد آمد.

با این حال، بیت کوین (BTC) دارایی ارز دیجیتال پیشرو، با نرخ ارزش که مانند قلب می تپد، زنده و سالم است. از نظر زمان عملیاتی، شبکه بیت کوین از زمان آغاز به کار آن در 3 ژانویه 2009، 99.98785008872 درصد از مواقع بدون از دست دادن یک ضربان، کار کرده است.

برچسب ها در این داستان

2022، 2022 مرگ بیت کوین، 466 بار، 99 بیت کوین، بازار خرس، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، خرس های بیت کوین، گاوهای بیت کوین، بیت کوین مرده، مداحی بیت کوین، مرگ بیت کوین، قیمت بیت کوین، مرگ BTC، سقوط FTX، نابودی FTX، قتل عام بازار , بازارها, نسیم نیکلاس طالب, پیتر شیف, قیمت ها

نظر شما در مورد آخرین آگهی های ترحیم بیت کوین که پس از سقوط FTX به لیست اضافه شد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، تصاویر از طریق 99bitcoins.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.