بیت کوین چگونه با عدم قطعیت بانکی سازگار خواهد شد؟

[ad_1] از آنجایی که برخی از بانک‌های صنعت ارزهای دیجیتال با شکست مواجه شدند، اهمیت بیت‌کوین در حالی که رمپ‌های خاموش و روشن آن آسیب می‌دید، نمایان شد. این یک سرمقاله نظری توسط کارن شیدلو، یک خالق محتوای متمرکز بر بلاک چین است. اخبار اخیر در مورد تعطیلی Silvergate Capital، Silicon Valley Bank (SVB) و

کد خبر : 337663
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
بیت کوین چگونه با عدم قطعیت بانکی سازگار خواهد شد؟

[ad_1]

از آنجایی که برخی از بانک‌های صنعت ارزهای دیجیتال با شکست مواجه شدند، اهمیت بیت‌کوین در حالی که رمپ‌های خاموش و روشن آن آسیب می‌دید، نمایان شد.

این یک سرمقاله نظری توسط کارن شیدلو، یک خالق محتوای متمرکز بر بلاک چین است.

اخبار اخیر در مورد تعطیلی Silvergate Capital، Silicon Valley Bank (SVB) و Signature Bank، موج‌هایی را در سراسر جامعه مالی ایجاد کرده است. این سه بانک به برخی از محبوب‌ترین شرکای بانکی برای صرافی‌ها و شرکت‌های ارزهای دیجیتال تبدیل شده بودند و تعطیلی ناگهانی آن‌ها باعث شد بسیاری از افراد در صنعت برای یافتن شرکای جدید تلاش کنند.

این چه تاثیری بر بیت کوین خواهد داشت؟

با نگاهی کلی به صنعت ارزهای دیجیتال، بسته شدن آن، یافتن شرکای بانکی از جمله عملیات فقط بیت کوین را برای شرکت ها و صرافی ها در این فضا بسیار دشوارتر می کند. با گزینه های کمتر در دسترس، این شرکت ها باید زمان و منابع بیشتری را صرف جستجوی بانک هایی کنند که مایل به همکاری با آنها هستند، که می تواند رشد و توسعه آنها را کند کند.

این بسته شدن همچنین می تواند به افزایش نظارت نظارتی بر صنعت ارزهای دیجیتال منجر شود. اگر تعطیلی ها واقعاً به دلیل فشار قانونی برای خفه کردن رشد ارزهای دیجیتال باشد، همانطور که برخی حدس می زنند، می تواند نشان دهنده این باشد که تنظیم کننده ها در مورد سرکوب فعالیت های مرتبط با بیت کوین جدی تر شده اند. این می‌تواند منجر به محدودیت‌های بیشتر در صرافی‌ها و شرکت‌های بیت‌کوین شود و کار را برای آنها سخت‌تر کند.

از سوی دیگر، طبق یک مقاله اخیر CoinDesk، که به شباهت‌هایی بین راه‌هایی که این ورشکستگی‌های بانک‌ها توجه را به سمت بیت‌کوین جلب کرده‌اند و در سال 2013، «فروپاشی بانک سیلیکون ولی (SVB) نعمتی برای بیت‌کوین (BTC) است. بحران مالی قبرس، که بر نقص در سیستم ذخیره کسری تاکید کرد.

عدم قطعیت بانکی بر این نکته تأکید می‌کند که وجوه مشتریان در بانک‌های تحت نظارت آن‌قدر که تصور می‌شود امن نیستند، و تنها جذابیت بیت‌کوین را به‌عنوان یک شبکه غیرمتمرکز، همتا به همتا و ارزهای دیجیتال مقاوم در برابر توقیف تأیید می‌کند که حفظ خود را تسهیل می‌کند. منابع مالی.

در حالی که احساس راحتی – به ویژه در دنیای غرب – به بهانه‌های دروغین مبنی بر اینکه موسسات مالی سنتی “ایمن” و “به خوبی تنظیم شده‌اند” هستند، وجود دارد، تاریخ همچنان نشان می‌دهد که بانک‌ها می‌توانند تصمیم‌های بد بگیرند. بدون شک، این یک نوع تبلیغات خوب برای بیت کوین است. رسوایی SVB مورد استفاده مورد نظر خود را مورد تاکید قرار داده است: ارائه یک سیستم پرداخت جایگزین که بدون کنترل مرکزی عمل کند اما در غیر این صورت درست مانند ارزهای سنتی مورد استفاده قرار گیرد.

انطباق در میان هرج و مرج بانکی

صنعت بیت‌کوین هنوز با چالش‌های زیادی مواجه است، به‌ویژه زمانی که پای مقررات و پذیرش به میان می‌آید. دولت ها و مقامات مرکزی در پذیرش ارزهای دیجیتال کند بوده اند و بسیاری از کشورها مقرراتی را وضع کرده اند که کار شرکت های بیت کوین را دشوار می کند. علاوه بر این، بسیاری از افراد و کسب‌وکارها هنوز نسبت به بیت کوین محتاط هستند و آن را خطرناک و بی ثبات می‌دانند.

با وجود این چالش ها، صنعت بیت کوین با سرعتی سریع در حال تطبیق و تکامل است. از آنجایی که بانک ها با عدم اطمینان روزافزون مواجه می شوند، بیت کوین یک سیستم مالی جایگزین ارائه می دهد که غیرمتمرکز، شفاف و برای همه باز است. اصول تمرکززدایی که زیربنای بیت کوین است، نگاهی اجمالی به آینده ای را ارائه می دهد که در آن خدمات مالی برای همه، صرف نظر از موقعیت یا وضعیت مالی آنها، قابل دسترسی است.

اما واضح است که برای تبدیل بیت کوین به ارزهای سنتی و بازگشت دوباره نیاز به “رمپ های روشن و خاموش” وجود دارد. این یک سوال مرتبط را ایجاد می کند که بدون شک بر پیشرفت صنعت بیت کوین تأثیر می گذارد: آیا رابطه بانکداری جریان اصلی با بیت کوین قبل از اینکه واقعاً شروع شود به پایان رسیده است؟

این پست مهمان کارن شیدلو است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.