بیت کوین پراگ و ارزش بیت کوین حضوری

[ad_1] این یک سرمقاله نظری توسط Marek Feder، سردبیر Investro و یک روزنامه نگار بیت کوین است که اخیراً در رویداد BTC پراگ شرکت کرده است. بیایید با یک سلب مسئولیت شروع کنیم: من به هیچ وجه با سازمان دهندگان BTC پراگ ارتباط ندارم، بنابراین در این مقاله، تنها تجربیات و نظرات شخصی خود را

کد خبر : 366684
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
بیت کوین پراگ و ارزش بیت کوین حضوری

[ad_1]


این یک سرمقاله نظری توسط Marek Feder، سردبیر Investro و یک روزنامه نگار بیت کوین است که اخیراً در رویداد BTC پراگ شرکت کرده است.

بیایید با یک سلب مسئولیت شروع کنیم: من به هیچ وجه با سازمان دهندگان BTC پراگ ارتباط ندارم، بنابراین در این مقاله، تنها تجربیات و نظرات شخصی خود را به عنوان یک شرکت کننده ارائه می کنم. و یک سلب مسئولیت دیگر: من در بسیاری از کنفرانس های بیت کوین نرفته ام، بنابراین برداشت ها و برداشت های من از BTC پراگ ممکن است برای برخی از شما خبر قدیمی باشد. با این حال، من معتقدم که این اولین کنفرانس بیت کوین “بزرگ” نه تنها برای خودم، بلکه برای تعداد بیشماری دیگر از اروپای مرکزی بود، بنابراین ممکن است خوب باشد که کل تجربه را خلاصه کنیم.

کنفرانسی به معنای واقعی کلمه برای هر کسی

این واقعیت که ارزان ترین بلیط به BTC پراگ فقط 9 یورو (حدود 11 دلار) بود به این معنی است که این کنفرانس به معنای واقعی کلمه برای هر کسی بود. بدیهی است که محدودیت هایی برای این دسترسی وجود داشت، اما ارزان ترین بلیط مردم را به منطقه نمایشگاه و همچنین به دو مرحله می برد، که قطعا ارزش آن را داشت. این احتمالاً یکی از زیباترین اقدامات برگزارکنندگان بود، زیرا آنها این کنفرانس را برای عموم مردم حتی خارج از بیت کوین در دسترس قرار دادند.

این با این واقعیت که برنامه‌نویسی در «مرحله چک» کاملاً در مورد اصول اولیه بیت‌کوین بود، تقویت شد. این شامل صحبت هایی در مورد چیستی پول بود. مقدمه ای بر بیت کوین، حریم خصوصی و حضانت شخصی؛ توضیح تفاوت بین بیت کوین و اتریوم؛ و خیلی بیشتر.

به مدت دو روز، تازه واردان به دنیای بیت کوین می توانستند به برخی از بهترین های بیت کوین از جمهوری چک و اسلواکی گوش دهند و آموزش هایی برابر با آموزش هایی که از صدها ساعت مطالعه به دست آورده اند، دریافت کنند. من معتقدم که این اهمیت کنفرانس‌های حضوری و رویدادهای مقرون‌به‌صرفه را برجسته می‌کند که می‌تواند به کاهش رنگ نارنجی در جریان اصلی کمک کند.

روز صنعت Rulez!

در حالی که کنفرانس اصلی ارائه شده در استیج چک و برنامه نویسی برای مبتدیان بیت کوین در 9 و 10 ژوئن شرکت کرد، محتوای روز صنعت با تمرکز بر مشاغل در 8 ژوئن آغاز شد و من معتقدم این بهترین روز برای ایجاد ارتباطات و دوستان جدید بود.

اول از همه، در طول روز، “فقط” دو مرحله با گفتگو و سخنرانی وجود داشت (صحنه چک در آن زمان باز نبود)، به این معنی که کمتر برنامه رسمی وجود داشت. این به مردم این امکان را می‌دهد که زمان بیشتری را در منطقه نمایشگاهی الهام‌بخش و فکر شده بگذرانند، جایی که می‌توانند ده‌ها و ده‌ها شرکت و سازمان بیت‌کوین را پیدا کنند. با بیش از 70 غرفه و غرفه، شرکت کنندگان این فرصت را داشتند که با کسب و کارهای استخراج، ارائه دهندگان کیف پول، کتاب فروشی های بیت کوین، سازمان های آموزشی و تعداد بی شماری از مشاغل مرتبط با بیت کوین صحبت کنند.

و از آنجایی که منطقه نمایشگاه در روز صنعت شلوغ نبود، بهترین فرصت را برای شرکت کنندگان فراهم کرد تا با همه مشاغل شرکت کننده گفتگوی عمیق داشته باشند. پس از گذراندن بخش زیادی از روز اول در منطقه نمایشگاه، من نه تنها از صمیمیت و صمیمیت همه شرکت کنندگان، بلکه از تمایل آنها برای گفتگوهای بسیار کامل و آموزنده با هر کسی که مایل به گوش دادن و سوال پرسیدن بود، شگفت زده شدم.

یک برنامه درجه یک

مایکل سیلر، آدام بک، اریک وایس، جاکومو زوکو، استفان لیورا، مارک “اسلش” پالاتینس، بن پرین، پیتر مک کورمک، راک استار دیو و بسیاری دیگر در این مراسم سخنرانی کردند. کنفرانس BTC پراگ ترکیبی باورنکردنی با کارشناسان، توسعه دهندگان، کارآفرینان، تأثیرگذاران و افراد تجاری بیت کوین داشت که به معنای واقعی کلمه از سراسر جهان پرواز می کردند. نکات کلیدی، پانل های بحث و گفتگوها باورنکردنی بود.

از زمان نوشتن این خبر، ضبط تنها دو مورد از ارائه های روی صحنه در کانال رسمی یوتیوب منتشر شده است. با این حال، هر دوی آنها ارزش تماشا کردن را دارند. به عنوان مثال، «آینده بیت کوین» سایلر و «اوردینال‌ها عقب افتاده‌اند» زکو، سالن اصلی را تا آخرین صندلی پر کردند در حالی که مردم به این سخنرانی‌های الهام‌بخش و آموزشی گوش می‌دادند. تماشای هر دوی آنها را به شدت توصیه می کنم.

این گفتگوها همچنین شامل اعلان‌های جالبی از سخنرانان بود، اما توضیح جزئیات آنچه اعلام شد احتمالاً به تنهایی به یک مقاله نیاز دارد. با این وجود، اعلان‌های بنیاد Vexl، AmityAge، Fedimint و Aleks Svetski ارزش بررسی ویژه دارند.

مجموعه ای از رویدادهای فرعی جذاب

قبل از کنفرانس، برخی از دوستان بیت کوین من به این موضوع اشاره کرده بودند که مهم ترین بخش، منطقه نمایشگاه و رویدادهای جانبی خواهد بود. هر چقدر هم که ممکن است عجیب به نظر برسد، اکنون می فهمم که چرا آنها چنین احساسی داشتند. در حالی که من نمی‌توانستم شخصاً در همه رویدادهای جانبی شرکت کنم، فقط بهترین بازخوردها و نظرات را در مورد مواردی مانند “dev/hack/day”، ملاقات Nostr و رویدادهای دیگر شنیدم.

اگر شرکت‌کنندگان واقعاً می‌خواستند از صحبت‌ها و سخنرانی‌های کلیدی لذت ببرند و در نتیجه زمان زیادی را در محل نمایشگاه سپری نمی‌کردند، رویدادهای جانبی فرصتی ایده‌آل برای صحبت با مردم به شیوه‌ای کمتر رسمی بود. از دید من، اکثریت قریب به اتفاق کارمندان غرفه‌ها و غرفه‌های کنفرانس بیرون بودند و حتی در طول برنامه‌های جانبی با مردم ملاقات می‌کردند و به شرکت‌کنندگان این فرصت را می‌داد تا با آرامش بیشتری با آنها صحبت کنند. اغلب، این نوشیدنی با یک پیمانه آبجو معروف چک در رستورانی همراه بود که غذاهای محلی را سرو می‌کرد و آن را دلپذیرتر می‌کرد.

اتاق برای بهبود

خوب، چیز زیادی وجود ندارد که من تغییر می‌دادم یا معتقدم برای دیدنی‌تر کردن این رویداد، بهبود لازم است. با این حال، یک پیشرفت جزئی ممکن است منجر به رضایت بیشتر شرکت کنندگان شود، اما به برنامه، سخنرانان یا غرفه ها مربوط نمی شود:

کامیون های مواد غذایی منبع اصطکاک بودند که ممکن است در رویداد بعدی بهبود یابد. در برخی مواقع، صف‌های بسیار طولانی به این معنی بود که مردم برای غذای خود بیش از آنچه باید منتظر بمانند، که می‌تواند در چنین برنامه کنفرانس فشرده‌ای برای آنها وقت گرانبهایی را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، در حالی که پرداخت‌های شبکه لایتنینگ در تمام مناطق فودکورت ممکن در دسترس بود، به استثنای قسمت‌های مشترک سالن، که به نظر من امکان پذیرفتن پرداخت‌های لایتنینگ وجود نداشت، کامیون‌های غذا اغلب با این گزینه پرداخت مبارزه می‌کردند.

من شاهد چندین مشکل در پذیرش لایتنینگ به عنوان روش پرداخت غذا یا نوشیدنی بودم. چه به دلیل اتصال به اینترنت باشد، چه مشکلاتی در عملکرد دستگاه‌های نقطه‌فروش یا کیف پول‌های تلفن همراه، یا فقط اخم خالص روی صورت فروشنده‌ای مواد غذایی که آشکارا از پرداخت یک «عجیب بیت‌کوین» دیگر با این اینترنت خسته شده بود. پول، کل تجربه پرداخت در لایتنینگ می‌توانست بهبود یابد.

بدیهی است که این موضوع مهمی نبود و به سختی می توانم تصور کنم که کنفرانسی با این اندازه کاملاً بدون نقص باشد. و لازم به ذکر است که در صورتی که فروشندگان و خریداران کمی صبر و حوصله نشان می دادند، پرداخت های لایتنینگ امکان پذیر بود.

در مجموع، این برای احساس و نتیجه کلی کنفرانس حیاتی نبود، اما اگر برگزارکنندگان برای بهبود سال آینده تلاش کنند، احتمالاً از اینجا شروع خواهم کرد.

آیا در BTC پراگ 2024 شرکت خواهید کرد؟

و با صحبت از سال آینده، برگزارکنندگان رسماً اعلام کردند که دومین کنفرانس BTC پراگ، بدون تعجب، در پراگ، بین 13 ژوئن تا 15 ژوئن 2024 برگزار خواهد شد. اگر سطح کنفرانس سال آینده باید نزدیک به رویداد باشد. من شرکت کردم، مطمئناً یک انفجار خواهد بود.

این یک پست مهمان توسط مارک فدر است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.