بیت کوین و اتریوم کاهش می یابد زیرا پاول ادعا می کند “مشکلات ساختاری” در مورد ارز دیجیتال وجود دارد – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

بیت‌کوین روز چهارشنبه دوباره در وضعیت قرمز قرار گرفت، زیرا جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، خواستار مقررات بیشتر در امور مالی غیرمتمرکز (defi) شد و دلیل اصلی را «مسائل ساختاری» ذکر کرد. این توکن در نظرات به زیر 19000 دلار سقوط کرد و در نتیجه به یک نقطه پشتیبانی کلیدی نزدیک شد. اتریوم

کد خبر : 260713
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
بیت کوین و اتریوم کاهش می یابد زیرا پاول ادعا می کند “مشکلات ساختاری” در مورد ارز دیجیتال وجود دارد – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین


بیت‌کوین روز چهارشنبه دوباره در وضعیت قرمز قرار گرفت، زیرا جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، خواستار مقررات بیشتر در امور مالی غیرمتمرکز (defi) شد و دلیل اصلی را «مسائل ساختاری» ذکر کرد. این توکن در نظرات به زیر 19000 دلار سقوط کرد و در نتیجه به یک نقطه پشتیبانی کلیدی نزدیک شد. اتریوم نیز پس از بازگشت مجدد دیروز کاهش یافت و قیمت آن به زیر 1300 دلار بازگشت.

بیت کوین

با واکنش بازارها به اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، بیت کوین (BTC) در روز چهارشنبه دوباره در وضعیت قرمز قرار گرفت.

پاول عصر سه‌شنبه در سخنانی اظهار داشت که مقررات بیشتری در بازار کریپتو مورد نیاز است و کاهش اخیر قیمت «مسائل ساختاری» را برجسته می‌کند.

پاول در اظهارات خود درباره رابطه فعلی بین defi و مالی سنتی گفت: “در نهایت این یک تعادل پایدار نیست و ما باید بسیار مراقب باشیم که چگونه فعالیت های رمزنگاری در محدوده نظارتی انجام می شود.”

تجزیه و تحلیل فنی بیت کوین، اتریوم: بیت کوین و اتریوم پایین تر می شوند زیرا پاول ادعا می کند که «مشکلات ساختاری» در مورد ارز دیجیتال وجود دارد
BTC/USD – نمودار روزانه

به دنبال این اظهارات، بیت کوین/دلار آمریکا در اوایل جلسه به پایین ترین سطح روزانه 18553.30 دلار سقوط کرد، کمتر از یک روز پس از رسیدن به قله 20338.46 دلار.

در نتیجه فروش امروز، بیت کوین به نقطه حمایت کلیدی خود یعنی 18300 دلار نزدیک شد. با این حال، گاوهای نر واکنش نشان دادند و قیمت را از این سطح دور کردند.

در حال حاضر، بیت کوین با قیمت 18976.35 دلار معامله می شود، زیرا به نظر می رسد معامله گران فروش های کوتاه قبلی را بسته اند و جای خود را به احساسات صعودی داده اند.

اتریوم

بیت کوین تنها توکنی نبود که تحت تاثیر نظرات پاول قرار گرفت، اتریوم (ETH) نیز در جلسه امروز کاهش یافت.

دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان در روز چهارشنبه به پایین ترین سطح خود یعنی 1267.87 دلار سقوط کرد و در این فرآیند به پایین ترین حد یک هفته ای رسید.

پس از یک رشته جلسات نزولی طی دو هفته گذشته، ETH/USD اخیراً به منطقه ادغام منتقل شده است.

تجزیه و تحلیل فنی بیت کوین، اتریوم: بیت کوین و اتریوم پایین تر می شوند زیرا پاول ادعا می کند که «مشکلات ساختاری» در مورد ارز دیجیتال وجود دارد
ETH/USD – نمودار روزانه

همانطور که از نمودار مشخص است، این بین نقطه حمایت 1230 دلار و سطح مقاومت 1300 دلار بوده است.

به نظر می رسد که این حرکت جانبی به مهار سطح بالایی از حرکت نزولی کمک کرده است، به نظر می رسد میانگین متحرک 10 روزه (قرمز) به پایین ترین حد خود رسیده است.

در این صورت، احتمالاً در هفته‌های آینده شاهد تثبیت بیشتر خواهیم بود، با پتانسیل افزایش در نقطه‌ای در ماه اکتبر.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی‌های هفتگی تجزیه و تحلیل قیمت را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

هدف قیمت واقعی اتریوم در ماه اکتبر چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر بیان کنید.

الیمان دامبل

الیمن دیدگاه التقاطی را به تحلیل بازار می آورد، او قبلاً مدیر کارگزاری و مربی تجارت خرده فروشی بود. در حال حاضر، او به عنوان مفسر در کلاس‌های دارایی مختلف، از جمله Crypto، Stocks و FX عمل می‌کند.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.