بیت کوین می تواند بزرگترین صندوق بازنشستگی کالیفرنیا را از مشکلات وجودی آن نجات دهد

[ad_1] این یک سرمقاله نظر توسط Dom Bei، رئیس سابق اتحادیه آتش نشانان سانتا مونیکا است. یادداشت نویسنده: بحث های بازنشستگی دهه هاست که در رسانه ها مطرح بوده و هست. پیشینه و دیدگاه شخصی من در مورد این مسائل ناشی از بیش از یک دهه تجربه به عنوان عضو هیئت مدیره برای اتحادیه آتش

کد خبر : 361414
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
بیت کوین می تواند بزرگترین صندوق بازنشستگی کالیفرنیا را از مشکلات وجودی آن نجات دهد

[ad_1]

این یک سرمقاله نظر توسط Dom Bei، رئیس سابق اتحادیه آتش نشانان سانتا مونیکا است.

یادداشت نویسنده: بحث های بازنشستگی دهه هاست که در رسانه ها مطرح بوده و هست. پیشینه و دیدگاه شخصی من در مورد این مسائل ناشی از بیش از یک دهه تجربه به عنوان عضو هیئت مدیره برای اتحادیه آتش نشانان محلی من است. علاوه بر این، من در هیئت مشاوران بازنشستگی شهرداری خود نشستم و در آنجا اصول صندوق های بازنشستگی را آموختم. این یک موضوع پیچیده است، اما به دلیل اهمیت آن در سیستم مالی جهانی و زندگی نیروی کار ما، ارزش وقت و توجه ما را دارد.

منبع

اگر به شما بگویم که بزرگترین صندوق بازنشستگی در ایالات متحده می تواند توسط بیت کوین نجات یابد، چه؟ علاوه بر این، اگر این اتفاق می تواند به گونه ای رخ دهد که 100٪ از سرمایه گذاری های اولیه پرتفوی خود را در بازارهای سنتی حفظ کند، چه؟ میدانم. برای کسانی که «بیت کوین» ندارند، بسیاری از شما در اینجا توقف خواهید کرد. اما من از شما می خواهم که کمی بیشتر بخوانید. و برای کسانی که بیت کوین کار می کنند، احتمالاً حقوق بازنشستگی در نزدیکی شما با مشکل مشابهی روبرو است.

کالیفرنیا با گنجاندن بیت کوین در صندوق پیش‌پرداخت بازنشستگی کارفرمایان کالیفرنیا (CEPPT)، می‌تواند به تعهدات خود در قبال نیروی کار و بازنشستگان خود ادامه دهد، بدون اینکه مجبور باشد کارمندان را سال‌های طولانی‌تر کار کند و در عین حال به سیستم بازنشستگی کارکنان عمومی کالیفرنیا (CalPERS) پرداخت کند. ) سرمایه. علاوه بر این، اگر کالیفرنیا نمی‌خواهد این کار را انجام دهد، شهرداری‌ها می‌توانند و باید به تنهایی این کار را انجام دهند، بدون در نظر گرفتن بودجه چیزی که من آن را «اعتماد پیش‌پاسخ بازنشستگی کارفرمایان شهرداری بیت‌کوین (MEPPT)» می‌نامم. با انجام این کار، شهرها و سازمان‌های عمومی می‌توانند از سرنوشت اضافی پرداخت‌های بدهی بدون بودجه بگریزند.

چرا بیت کوین؟ برخلاف سایر دارایی‌ها، همانطور که میکی کوس در مقاله اخیر خود با عنوان «صندوق‌های بازنشستگی باید بیت کوین را بپذیرند یا ریسک ورشکستگی» توضیح داده است، «بیت‌کوین هیچ خطر انحلال ندارد». بیت کوین نیازی به اهرم ندارد. صندوق‌های بازنشستگی به‌جای شرط‌بندی مخاطره‌آمیز، تداوم فرهنگ خطرات اخلاقی و ضررهای اجتماعی، می‌توانند از بیت‌کوین به‌عنوان یک فرصت نامتقارن برای تقویت بازده خود استفاده کنند.»

بحران CalPERS

CalPERS با ارزش کل تقریباً 440 میلیارد دلار، بزرگ‌ترین مستمری با مزایای تعریف شده در کشور و پنجمین بزرگ‌ترین بازنشستگی عمومی در جهان تا سال 2022 است. سرنوشت مالی کارکنان دولتی، شهرداری‌ها و سازمان‌های دولتی در کالیفرنیا، اولویت اصلی CalPERS رشد و حفظ صندوق آن است. با این کار می تواند به تعهدات خود که پرداخت به بازنشستگان است عمل کند.

وضعیت مالی هر بازنشستگی به شکل درصد است. کل ارزش تخمینی دارایی های موجود به عنوان درصدی از کل تعهد به پرداخت به بازنشستگان (بدهی های آن) است. همانطور که اخیراً در ژوئن 2022 گزارش شد، CalPERS دارای وضعیت مالی تخمینی 72٪ است. این کمتر از وضعیت پذیرفته شده سنتی “سالم” است که حداقل 80٪ است. به عبارت ساده تر، این بدان معناست که صندوق در حال حاضر توانایی انحلال دارایی های خود را برای به دست آوردن 72 درصد از وجوه مورد نیاز برای انجام تمام پرداخت های خود دارد. بنابراین، 28 درصد از کل بدهی های آن بدون بودجه است.

کالیفرنیا نسبت به هر ایالت دیگر در این کشور تعهدات بازنشستگی بدون بودجه بیشتری دارد. گزارشی که اوایل سال گذشته توسط شورای تبادل قانونگذاری آمریکا (ALEC) منتشر شد، نشان داد که بدهی های بازنشستگی بدون بودجه در سراسر کشور به 8.28 تریلیون دلار، “یا کمتر از 25000 دلار برای هر مرد، زن و کودک در ایالات متحده” افزایش یافته است، و کالیفرنیا دارای حقوق بازنشستگی است. بزرگترین بار بدهی بازنشستگی عمومی کشور

بدهی بازنشستگی بدون بودجه CalPERS به دنبال اصلاحات اساسی بازنشستگی در سال 2013 است. این اصلاحات سن بازنشستگی کارکنان جدید را افزایش داد و سهم کارکنان را در صندوق افزایش داد. علاوه بر این، این صندوق در چند سال گذشته از تزریق گسترده نقدینگی بهره مند شد.

«خلاصه بودجه فرمانداری» در سال‌های 2022 تا 2023 فرماندار نیوزوم خاطرنشان کرد که «از سال 18-2017 تا 2021-22، ایالت 12.7 میلیارد دلار مستمری تکمیلی به CalPERS و CalSTRS (سیستم بازنشستگی معلمان ایالت کالیفرنیا) پرداخت کرده است. وضعیت تأمین مالی هر دو سیستم و کاهش تعهدات بازنشستگی بلندمدت ایالت».

علیرغم هر دوی این تلاش ها در دهه گذشته، بهبود مستمر در وضعیت مالی CalPERS حاصل نشده است. در آستانه دوره گزارش بعدی، همه نگاه ها به وضعیت تامین مالی و گزارش بدهی بدون بودجه است که باید در ژوئن 2023 ارائه شود.

بدهی های تامین نشده و اثرات آنها

بدهی بدون بودجه، به سادگی، مبلغی است که برای حفظ سرعت صندوق بازنشستگی برای انجام تعهداتش بدهکار است. بدهی‌های بدون بودجه منجر به پرداخت‌های اضافی می‌شود، علاوه بر پرداخت‌های منظم و سالانه مورد نیاز به مستمری، که توسط شهرداری‌ها و سازمان‌های دولتی انجام می‌شود. اگر در این مرحله سر خود را می خارید، طبیعی است. حقوق بازنشستگی با تعداد زیادی متغیر از جمله تعداد کارمندان فعال/بازنشستگان، امید به زندگی پیش‌بینی‌شده بازنشستگان، تعدیل هزینه‌های زندگی، عملکرد پورتفولیو و موارد دیگر پیچیده است.

بدهی های بدون بودجه فقط ناپدید نمی شوند. آنها CalPERS را مجبور می‌کنند تا علاوه بر پرداخت‌های معمولی که توسط آن شهرها و آژانس‌ها انجام می‌شود، و همچنین کمک‌های کارکنان به صندوق بازنشستگی، از شهرداری‌ها و سازمان‌های دولتی درخواست پرداخت‌های اضافی کند.

این پرداخت‌های «اضافی» خسارت قابل توجهی به شهرها وارد می‌کند. اگر پرداخت نشوند، بهره تعلق می‌گیرند و به بارهای سنگین تبدیل می‌شوند. من این را پس از نشستن در کمیته مشاوره بازنشستگی در شهر خودم – شهری با سنت طولانی در داشتن نیروی کار عمومی باورنکردنی – یاد گرفتم. کارمندان با کیفیت بسیار مهم هستند. در حالی که این دیدگاه به طور گسترده در بخش خصوصی پذیرفته شده است، در بخش دولتی همیشه اینطور نیست. اما برخی از شهرهای پردرآمد و پردرآمد این را درک کرده و اولویت بندی می کنند. نیروی کار عمومی اختصاصی یک مزیت فوق العاده برای شهروندان یک شهر و بازدیدکنندگانی است که خدمات شهری دریافت می کنند. در حوزه خدمات اورژانس، آن سطح خدمات می تواند تفاوت بین مرگ و زندگی باشد.

وقتی شهرداری‌ها باید بدهی‌های بدون بودجه را علاوه بر پرداخت‌های عادی بازنشستگی‌شان بپردازند، یا باید از وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردار باشند یا برای پرداخت‌ها، خدمات را از جای دیگری بردارند.

اما خوشبختانه ما فرصتی برای فرار از این معضل داریم.

چگونه بیت کوین می تواند شکاف بدون بودجه را پر کند

بیت کوین را وارد کنید. بیت کوین یک نوآوری با افزایش پذیرش، استفاده و ارزش جهانی است. در حالی که قیمت از زمان پیدایش نوسانات زیادی داشته است، خط سیر شبکه و جامعه بیت کوین در سال های اولیه خود از بسیاری از انقلاب های تکنولوژیکی قابل مقایسه پیشی گرفته است. این شامل اینترنت، تلفن‌های همراه و دیگر پیشرفت‌های بزرگ فناوری است. علاوه بر این، به عنوان یک دارایی، هنگام کوچک‌نمایی، عملکرد آن افزایش می‌یابد.

بیت کوین علیرغم سیر صعودی خود، هنوز جدید است و بنابراین، متلاطم و دائماً در حال سازگاری است. همچنین هنوز باید توسط سیستم مالی قدیمی و سازمان‌های نظارتی به وضوح تعریف شود و موانعی برای ورود ایجاد کند.

CalPERS می تواند بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه کند. اما یک اقدام ساده تر و واقعی تر، استفاده از ابزاری است که قبلاً ایجاد کرده است: CEPPT.

CEPPT «صندوق امانی بخش 115» جداگانه ای است که به پیش پرداخت کمک های کارفرما به سیستم های بازنشستگی با مزایای تعریف شده برای آژانس های دولتی واجد شرایط کالیفرنیا اختصاص دارد. آن را به عنوان یک صندوق جانبی برای پوشش کمبودهای صندوق اصلی در نظر بگیرید. نقص CEPPT فعلی، غیر بیتکوینی، این است که صندوق در همان سیستمی است که نیاز به یک صندوق جانبی جدید را برای شروع ایجاد کرده است. در نهایت، آن صندوق در برابر آسیب‌پذیری‌های ساختاری مشابه پرتفوی اصلی بازنشستگی CalPERS تسلیم خواهد شد. و پس از آن چه؟ یک تراست قبل از تأمین مالی برای پرداخت اعتماد پیش از تأمین مالی؟

صفحه وب CEPPT CalPERS می‌گوید که از زمان شروع آن، “بیش از 75 کارفرمای دولتی کالیفرنیا” در آن شرکت دارند. توصیه من: Pivot، یا اگر یک مقام منتخب شهری هستید، در این استراتژی تجدید نظر کنید. در عوض، یک MEPPT بیت کوین ایجاد کنید.

بازده بلندمدت بیت کوین تنها طبقه دارایی را نشان می دهد که می تواند حفره های صندوق بازنشستگی CalPERS را پر کند که در حال حاضر غیر قابل پر کردن است. شهرهایی که این را اجرا می کنند، خود را ذینفع نیروی کار سالم و ثبات مالی خواهند دید. آنها از معضل دردناک قطع خدمات کلیدی به مالیات دهندگان به منظور پرداخت بدهی های بی پایان بی پایان عبور خواهند کرد. آنها می توانند از تنزل رتبه نیروی کار خود به حدی اجتناب کنند که قادر به استخدام و حفظ پرسنل با کیفیت بالا نباشند.

بیت کوین CEPPT یا MEPPT: قدم اول آسان و مزایای اضافه شده

با بیت‌کوین CEPPT یا MEPPT، کارفرمایان عمومی، شهرها، کارمندان و CalPERS می‌توانند با خیال راحت وارد دنیای بیت‌کوین شوند، بدون اینکه وجوهی را از سبد آن خارج کنند، که می‌دانیم بسیار دشوار است.

یک CEPPT بیت کوین که توسط ایالت اجرا می شود می تواند کالیفرنیا را از دوگانگی سرمایه گذاری مبتنی بر ارزش رها کند. این دوگانگی: دولتی بودن که همزمان منابع مالی و اولویت‌بندی انرژی‌های تجدیدپذیر را تامین می‌کند و در عین حال محکوم می‌کند. هنوز حمایت مالی از سوخت های فسیلی و نفت بزرگ از طریق سرمایه گذاری تقریباً 42 میلیارد دلاری خود. بزرگترین سرمایه گذار صندوق عمومی سوخت های فسیلی در ایالات متحده CalPERS است. واقعاً یک پایش به آینده است در حالی که از گذشته حمایت می کند.

CEPPT بیت کوین همچنین می تواند شامل اجزای زیرساختی باشد. یک ساختار بالقوه می‌تواند به کالیفرنیا اجازه دهد تا از انرژی تجدیدپذیر فراوان و پایدار خود استفاده کند و به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین فرصتی را بدهد که حتی بیشتر از آنچه که هستند دوستدار آب و هوا شوند. در واقع، اکثریت استخراج بیت کوین یا منابع انرژی هدر رفته یا انرژی های تجدیدپذیر را جذب می کند. ماینرهای بیت کوین که ثابت کرده اند به عنوان یک شریک متعادل کننده شبکه مفید هستند، می توانند جای مصرف کنندگان انرژی خانگی در کالیفرنیا را در مواقعی که برق اغلب قطع می شود، مانند روزهای هشدار مکرر پرچم قرمز، روزهای آتش سوزی، بگیرند. در این زمان‌ها، ادیسون کالیفرنیای جنوبی مجبور می‌شود شبکه را متعادل کند و برق خانه‌های مردم را قطع کند.

در این راه‌ها، و بسیاری از مواردی که به آن اشاره نشد، بیت کوین شریک بسیار بهتری برای اهداف انرژی‌های تجدیدپذیر کالیفرنیا است، پس از آن صنعت بزرگ نفت و سوخت فسیلی، که در حال حاضر ۴۲ میلیارد دلار، نزدیک به ۱۰ درصد از سرمایه‌گذاری CalPERS، به دست آورده است!

برای سایر ایالت‌ها با مشکلات مشابه، راه‌های هیجان‌انگیز زیادی وجود دارد که می‌توان CEPPT یا MEPPT بیت‌کوین را پیکربندی کرد. حتی ابزاری به نام “Nakamoto Portfolio” وجود دارد که توسط Raphael Zagury، مدیر ارشد فناوری Swan Financial توسعه داده شده است. این ابزار به صندوق‌ها اجازه می‌دهد تا پیکربندی‌های مختلف را بررسی کنند که چگونه بیت‌کوین می‌تواند بر پرتفوی‌هایشان بر اساس عملکردهای گذشته و پیش‌بینی‌شده تأثیر مثبت بگذارد.

با وجود نوسانات آن، بسیاری از موسسات مالی قدیمی پیش‌بینی می‌کنند که ارزش بلندمدت بیت‌کوین همچنان در حال افزایش است. Fidelity حتی خواستار ارزش گذاری 1 بیت کوین تا سال 2038 به 1 میلیون دلار شده است. بسیاری بیت کوین را با اپل مقایسه کرده اند، با این حال بسیار بیشتر از اپل است. اپل شیوه تعامل جهان با فناوری را تغییر داد. بیت کوین به سادگی جهان را تغییر خواهد داد، و برای بهتر شدن و به روش هایی که هنوز تصورش را نداریم.

در صورت احتمال باقی ماندن بیت کوین، این وسیله ای است که CalPERS می تواند مسئولانه و آرام آرام وارد دنیای بیت کوین شود. چه کسی می‌داند، شاید یک CEPPT بیت‌کوین بتواند ارزش مشارکت‌های اولیه پرتفوی را داشته باشد، تا جایی که بخش بیشتری از سرمایه CalPERS را به خود اختصاص دهد؟

مایلم هر دو را با هم به غروب کالیفرنیا برسانم: صندوق CalPERS و بیت کوین CEPPT، گزینه هایی را در اختیار کالیفرنیا قرار می دهد تا به روش هایی مطابق با ارزش های اصلی خود سرمایه گذاری کند و در عین حال از نیروی کاری پر جنب و جوش و متعهد حمایت کند.

از شهرها و آژانس‌هایی که ایده CEPPT یا MEPPT بیت‌کوین را مسخره می‌کنند، از شما یک سوال مهم می‌پرسم: اگر بیت‌کوین نیست، پس چه برنامه‌ای برای جلوگیری از ورشکستگی یا کاهش نیروی کار در شهرتان به دلیل بدهی‌های بدون بودجه فراری دارید؟ خطاب به اتحادیه ها و کارگران، چقدر دیگر حاضرید کار کنید و با چه پول کمتری تا زمانی که ما بیشتر درگیر نظارت بر صندوق های بازنشستگی خود شویم؟ و نسبت به CalPERS و قانونگذار کالیفرنیا، شما نسبت به کارگرانی که ایالت ما را ساخته اند، تعهدی امانت دار دارید تا از سرمایه و آینده آنها محافظت کنید. بدون طرح دیگری، شهرها، کارفرمایان عمومی و ایالت ها به مالیات دهندگان و کارمندان بدهکار هستند که بیت کوین و آینده امیدوارکننده آن را کشف کنند.

من مشتاق و خوشحالم که با هر اتحادیه، شهر یا مقام منتخب در ایالت کار کنم تا این را به عنوان یک گزینه بدون هیچ هزینه ای بررسی کنم. چرا؟ چون من به فکر کارگران هستم. به عنوان یک آتش نشان و رهبر اتحادیه، در کنار یک نیروی کار متعهد و شگفت انگیز کار کرده ام و معتقدم وقتی انسان ها با ارزش ترین سال های خود را برای ساختن چیزی برای شهرها و ایالت های خود سپری می کنند، مستحق بازنشستگی هستند که در روز ثبت نام وعده داده شده بود.

این یک پست مهمان توسط Dom Bei است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.