بیت کوین موفق خواهد شد – Dogecoin به ماه – بازارها و قیمت ها Bitcoin News

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و رئیس توییتر، علی‌رغم فروش ارزهای دیجیتال در بازار ارز، اظهارات مثبتی درباره بیت‌کوین و دوج‌کوین بیان کرده است. او گفت که بیت کوین “آن را خواهد ساخت” و “DOGE به ماه”. در بحبوحه زمستان کریپتو و هرج و مرج پیرامون صرافی ورشکسته رمزارز FTX، ماسک معتقد است آینده ای برای

کد خبر : 280947
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
بیت کوین موفق خواهد شد – Dogecoin به ماه – بازارها و قیمت ها Bitcoin News


ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و رئیس توییتر، علی‌رغم فروش ارزهای دیجیتال در بازار ارز، اظهارات مثبتی درباره بیت‌کوین و دوج‌کوین بیان کرده است. او گفت که بیت کوین “آن را خواهد ساخت” و “DOGE به ماه”. در بحبوحه زمستان کریپتو و هرج و مرج پیرامون صرافی ورشکسته رمزارز FTX، ماسک معتقد است آینده ای برای بیت کوین، اتریوم و دوج کوین وجود دارد.

ایلان ماسک فکر می‌کند بیت‌کوین موفق خواهد شد

تسلا، اسپیسکس و ایلان ماسک، رئیس توییتر روز دوشنبه درباره آینده بیت کوین اظهار نظر کردند. ماسک در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که در مورد اینکه قیمت این ارز دیجیتال تا یک سال دیگر کجا خواهد بود، با توجه به اینکه این ارز دیجیتال در حال حاضر حدود 16 هزار دلار معامله می شود، نوشت: «BTC موفق خواهد شد، اما ممکن است زمستان طولانی باشد.»

ایلان ماسک: بیت کوین موفق خواهد شد - Dogecoin به ماه

اظهار نظر ماسک ممکن است قیمت بیت کوین را افزایش داده باشد. بلافاصله پس از توئیت او، قیمت بیت کوین به شدت از زیر 16 هزار دلار افزایش یافت. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 16987 دلار معامله می شود.

این میلیاردر که اخیراً غول رسانه اجتماعی توییتر را خریداری کرده بود، قبلاً فاش کرده بود که شخصاً مالک بیت کوین است، تسلا و اسپیسکس. آخرین پرونده های مالی تسلا در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نشان داد که این شرکت حدود 218 میلیون دلار دارایی دیجیتال دارد. در ماه جولای، شرکت خودروهای الکتریکی 75 درصد از دارایی های بیت کوین خود را فروخت.

ماسک بارها گفته است که بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش مناسب است. علیرغم فروش بیت کوین تسلا، مدیر عامل میلیاردر تاکید کرد: “ما مطمئنا آماده افزایش ذخایر بیت کوین خود در [the] در آینده، بنابراین این نباید به عنوان حکمی در مورد بیت کوین تلقی شود.”

ماسک می‌گوید Dogecoin «به ماه»

مدیرعامل تسلا همچنین اخیراً اظهارنظری صعودی در مورد ارز دیجیتال dogecoin (DOGE) ارائه کرده است که منجر به افزایش قیمت شد. او در یک گفتگوی فضایی در توییتر روز شنبه گفت:

دوج به ماه.

ماسک مدت‌هاست که از حامیان رمزنگاری میم بوده است. او گاهی توسط جامعه DOGE به عنوان Dogefather شناخته می شود. این میلیاردر قبلاً فاش کرده بود که مالک چند کوین دوج کوین است و به خرید و حمایت از ارز دیجیتال میم ادامه خواهد داد. او معتقد است که دوج کوین “به عنوان یک ارز دارای پتانسیل است.”

تسلا در حال حاضر دوج کوین را برای برخی از کالاها می پذیرد. ماسک همچنین گفت که اسپیسکس به زودی همین کار را انجام خواهد داد. شرکت بورینگ او نیز سکه میم را برای برخی سواری ها می پذیرد. پلتفرم رسانه اجتماعی تازه خریداری شده او، توییتر، اخیرا اسنادی را برای اداره یک تجارت پرداخت ارائه کرده است. حامیان Dogecoin معتقدند که ماسک قصد دارد پرداخت های DOGE را در توییتر ادغام کند.

ماسک در مورد آینده کریپتو

در جریان رویداد فضایی توییتر روز شنبه با توجه به انفجار FTX از ماسک در مورد آینده ارزهای دیجیتال سوال شد.

من مجدداً تأکید می کنم که اگر رمزارز دارید، باید آن را در یک کیف پول سرد با دسترسی مستقیم داشته باشید. نه در مبادله این عاقلانه خواهد بود،» او توضیح داد:

من فکر می کنم احتمالا آینده ای برای بیت کوین، اتریوم و دوج وجود دارد. من واقعا نمی توانم با بقیه صحبت کنم. اما اگر یکی از این سه مورد را در یک کیف پول سرد و خارج از صرافی دارید، فکر می‌کنم حدس من این است که خوب کار می‌کند.

برچسب ها در این داستان

دوج به ماه، دوج کوین به ماه، ایلان ماسک، بیت کوین ایلان ماسک، بیت کوین ایلان ماسک، زنده ماندن، ارز دیجیتال ایلان ماسک، ارز دیجیتال ایلان ماسک، ایلان ماسک دوج، ایلان ماسک دوج کوین، پیش بینی دوج کوین ایلان ماسک، دوج کوین ایلان ماسک به ماه، پیش بینی های ایلان ماسک

آیا با ایلان ماسک در مورد بیت کوین و دوج کوین موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.