بیت کوین ماینر Pow.re ساخت تاسیسات ماینینگ را در پاراگوئه آغاز کرد و 3600 Microbt ASIC خریداری کرد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] با توجه به عملیات استخراج رمزنگاری Pow.re Holdings Limited، این شرکت اعلام کرد که ساخت دو مرکز استخراج جدید را در Asunción، پاراگوئه آغاز کرده است. مراکز داده جدید 12 مگاوات برق آبی را مدیریت خواهند کرد و این شرکت همچنین 3600 دستگاه ماینینگ Microbt Whatsminer را خریداری کرده است که تقریباً 396 پتاهاش

کد خبر : 267278
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
بیت کوین ماینر Pow.re ساخت تاسیسات ماینینگ را در پاراگوئه آغاز کرد و 3600 Microbt ASIC خریداری کرد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

با توجه به عملیات استخراج رمزنگاری Pow.re Holdings Limited، این شرکت اعلام کرد که ساخت دو مرکز استخراج جدید را در Asunción، پاراگوئه آغاز کرده است. مراکز داده جدید 12 مگاوات برق آبی را مدیریت خواهند کرد و این شرکت همچنین 3600 دستگاه ماینینگ Microbt Whatsminer را خریداری کرده است که تقریباً 396 پتاهاش در ثانیه (PH/s) هش ریت تولید می کند.

Pow.re Holdings Limited ساخت تاسیسات معدنی را در پاراگوئه آغاز کرد

در 13 اکتبر، Pow.re فاش کرد که این شرکت ساخت دو مرکز جدید استخراج بیت کوین را در پاراگوئه آغاز کرده است. انتظار می رود که سایت اول تا پایان سه ماهه چهارم سال 2022 به طور کامل عملیاتی شود و سایت دوم باید تا سه ماهه اول 2023 آماده شود. این شرکت می گوید که این گسترش قدرت هش بسیار بیشتری را به عملیات شرکت اضافه می کند و امیدوار است به 0.5 اگزاهش در هر دست یابد. دوم (EH/s) تا Q2 2023.

بیت کوین ماینر Pow.re ساخت تاسیسات ماینینگ را در پاراگوئه آغاز کرد و 3600 Microbt ASIC را خریداری کرد.
آسونسیون، پاراگوئه

اخیراً، Pow.re پس از اینکه فاش شد که شورای موهاوک کبک در Kahnawake به دنبال قدرت برای فرصت‌های استخراج کریپتو است، در اخبار منتشر شد. در این گزارش اشاره شد که Pow.re با اعضای شورای Kahnawake کار می کرد. تا آنجا که به آخرین توسعه در پاراگوئه مربوط می شود، یکی از بنیانگذاران و COO SJ Oh Pow.re توضیح داد که این پروژه از “دو سال تلاش لازم” در حال به ثمر نشستن سرچشمه می گیرد.

یکی از بنیانگذاران Pow.re در طی این اعلامیه افزود: «پروتکل‌های اثبات کار این ظرفیت را دارند که به عنوان باتری‌های مصنوعی برای منابع انرژی تجدیدپذیر سرگردان عمل کنند، و ما مشتاقانه منتظر کمک به تکثیر تولید انرژی تجدیدپذیر هستیم».

شرکت به ارزش 396 PH/s از دستگاه‌های ماینینگ Whatsminer Microbt دریافت می‌کند.

علاوه بر شروع ساخت دو مرکز معدنی در منطقه آسونسیون پاراگوئه، این شرکت 3600 دستگاه ماینینگ Microbt Whatsminer را خریداری کرده است. تحویل دستگاه های Microbt قرار است تا پایان ماه اکتبر به Asunción برسد. این دستگاه تقریباً 396 PH/s برای Pow.re تولید خواهد کرد و یکی از بنیانگذاران این شرکت، Ian Descôteaux می‌گوید مدل‌های Whatsminer به دلیل قابلیت اطمینان شناخته شده‌اند.

Descôteaux در روز پنجشنبه اظهار داشت: “واحدهای Microbt در دو سال گذشته محور عملیات ما بوده اند و عملکرد و قابلیت اطمینان فوق العاده خود را ثابت کرده اند.” این واحدهای جدید، که در راستای استراتژی خرید دارایی‌های چرخه‌ای ما خریداری شده‌اند، هزینه خرید ما را کمتر از میانگین بازار نگه می‌دارند و ما را قادر می‌سازند ROIC پیشرو در صنعت را برای سرمایه‌گذاران خود ارائه کنیم.»

برچسب ها در این داستان

2 امکانات، 396 PH/s، آسونسیون، ماینر بیت کوین، استخراج بیت کوین، شرکت استخراج بیت کوین، مراکز داده بیت کوین پاراگوئه، استخراج بیت کوین، شورای Kahnawake، مراکز داده، ایان دسکوتو، میکروبت، استخراج، عملیات استخراج، دکل های استخراج، پاراگوئه، Pow.re، بنیانگذاران Pow.re، یکی از بنیانگذاران Pow.re SJ Oh، SJ Oh، Whatsminers

نظر شما در مورد شروع ساخت دو مرکز معدنی در پاراگوئه توسط Pow.re چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.