بیت کوین ماینر Cleanspark چشم انداز پایان سال را 10 درصد افزایش می دهد، قدرت هش شرکت از 5 EH/s فراتر رفت – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] در 25 اکتبر، عملیات استخراج بیت کوین Cleanspark اعلام کرد که هش ریت شرکت در حال حاضر از 5 اگزهاش در ثانیه (EH/s) فراتر رفته است، نقطه عطفی که بیش از دو ماه جلوتر از اهداف اصلی شرکت در پایان سال به دست آمده است. Cleanspark می گوید اکنون قصد دارد با افزایش 10

کد خبر : 272510
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
بیت کوین ماینر Cleanspark چشم انداز پایان سال را 10 درصد افزایش می دهد، قدرت هش شرکت از 5 EH/s فراتر رفت – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

در 25 اکتبر، عملیات استخراج بیت کوین Cleanspark اعلام کرد که هش ریت شرکت در حال حاضر از 5 اگزهاش در ثانیه (EH/s) فراتر رفته است، نقطه عطفی که بیش از دو ماه جلوتر از اهداف اصلی شرکت در پایان سال به دست آمده است. Cleanspark می گوید اکنون قصد دارد با افزایش 10 درصدی هدف هش ماینر تا پایان سال از 5.5 EH/s فراتر رود.

Cleanspark قصد دارد تا پایان سال 2022 پس از افزایش 10 درصدی هدف، به 5.5 EH / ثانیه برسد.

Cleanspark (نزدک: CLSK) روز سه شنبه اعلام کرد که استخراج کننده بیت کوین از هدف پایان سال خود برای حفظ 5000 پتاهاش در ثانیه (PH/s) فراتر رفته است که معادل 5 EH/s است. این شرکت قصد داشت تا پایان سال 2022 به هدف 5 EH/s دست یابد و اکنون قصد دارد 10 درصد هش ریت اضافی را به دستورالعمل پایان سال اضافه کند. این خبر به دنبال تکمیل خرید تاسیسات استخراج بیت کوین در گرجستان متعلق به گروه زیرساخت Mawson، یک مرکز داده با 6500 ریگ استخراج است.

Cleanspark یکی از ماینرهایی است که توانست زمستان کریپتو را پشت سر بگذارد و از رکود بیشتر به نفع شرکت استفاده کرد که در ماه جولای ماینرها را با “قیمت تخفیف دار” به دست آورد. سایر شرکت های استخراج بیت کوین در سال 2022 به این خوبی عمل نکرده اند، زیرا انحلال ها و ورشکستگی ها صنعت معدن را تکان داده است.

بیت کوین ماینر Cleanspark چشم انداز پایان سال را 10 درصد افزایش می دهد، قدرت هش شرکت از 5 EH/s فراتر رفت

علاوه بر این، شرکت Glassnode تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال و اطلاعات بازار زنجیره ای در 25 اکتبر از طریق کانال تلگرام این شرکت توضیح داد که سود استخراج بیت کوین یک عمر به پایین ترین حد خود رسیده است. گلاسنود گفت:

قیمت بیت کوین هش به پایین ترین حد تاریخ خود یعنی 66500 دلار در هر Exahash رسیده است. این به این معنی است که [bitcoin] ماینرها کمترین پاداش را نسبت به قدرت هش استفاده شده در تاریخ دریافت می‌کنند و احتمالاً صنعت را تحت فشار شدید درآمد قرار می‌دهند.

زک برادفورد، مدیرعامل Cleanspark روز سه‌شنبه توضیح داد که شرکت او توانسته است روند زمستانی کریپتو را که باعث ویرانی شرکت‌کنندگان صنعت استخراج بیت‌کوین شده است، از بین ببرد. برادفورد روز سه شنبه در بیانیه ای گفت: “رشد هش ما در چند ماه گذشته همراه با خرید تاسیسات واشنگتن و سندرویل کمک شده است، اما این تنها بخشی از داستان را بازگو می کند.”

“این نقطه عطف منعکس کننده قدرت عملیاتی و دستاوردهای بهره وری است که به اعتقاد من در صنعت ما بی نظیر است. مدیر اجرایی Cleanspark افزود: در دوره‌ای که این بخش در انتظارات آینده‌نگر دچار معکوس می‌شود، ما این روند را کاهش می‌دهیم.

در همین حال، از آنجایی که بیت کوین (BTC) بعد از ظهر روز سه شنبه روند را کاهش داد و دوباره از منطقه 20 هزار دلاری پیشی گرفت، سهام مرتبط با شرکت های استخراج عمومی مانند CLSK در برابر دلار آمریکا افزایش یافت. آمار 30 روزه نشان می دهد که CLSK نسبت به ماه گذشته 10.54 درصد افزایش یافته است، با این حال، معیارهای شش ماهه نشان می دهد CLSK در برابر دلار آمریکا 50.85 درصد کاهش یافته است.

انواع دیگر سهام شرکت های معدنی مانند MARA، RIOT، DMGGF، ARBKF و CORZ به لطف افزایش قیمت BTC در روز سه شنبه، همگی شاهد افزایش 24 ساعته در برابر دلار آمریکا بوده اند. هش ریت کل بیت کوین در روز سه شنبه، 25 اکتبر، به دنبال افزایش سختی 3.44 درصدی اخیر شبکه دو روز پیش، حدود 240 EH/s است.

برچسب ها در این داستان

240 EH/s، ARBKF، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، مدیر عامل شرکت Cleanspark، CLSK، CORZ، رکود کریپتو، کریپتو وینتر، DMGGF، گلاس نود، MARA، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، شرکت استخراج، ماینینگ صنعت، شرکت اطلاعاتی بازار زنجیره‌ای، شرکت‌های استخراج عمومی، درآمد هر اگزاش، Riot، روند، زک برادفورد

نظر شما در مورد رسیدن Cleanspark به 5 EH/s و افزایش اهداف پایان سال تا 10 درصد بیشتر چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.