بیت کوین ماینر گرینیج وارد معامله غیر الزام آور بازسازی بدهی با NYDIG شد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] بر اساس اطلاعیه ای که روز سه شنبه منتشر شد، عملیات استخراج بیت کوین Greenidge Generation Holdings Inc. یک قرارداد بازسازی با NYDIG انجام داده است. بر اساس قرارداد غیر الزام آور مدت برگه، NYDIG 2.8 اگزاهش در ثانیه (EH/s) از ظرفیت استخراج گرینیج را به دست خواهد آورد و گرینیج در ادامه قرارداد

کد خبر : 295858
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
بیت کوین ماینر گرینیج وارد معامله غیر الزام آور بازسازی بدهی با NYDIG شد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

بر اساس اطلاعیه ای که روز سه شنبه منتشر شد، عملیات استخراج بیت کوین Greenidge Generation Holdings Inc. یک قرارداد بازسازی با NYDIG انجام داده است. بر اساس قرارداد غیر الزام آور مدت برگه، NYDIG 2.8 اگزاهش در ثانیه (EH/s) از ظرفیت استخراج گرینیج را به دست خواهد آورد و گرینیج در ادامه قرارداد میزبانی با NYDIG برای همان 2.8 EH/s منعقد کرد.

شرکت Greenidge Generation با NYDIG وارد معامله می شود، هیئت مدیره فعالانه در مورد “پتانسیل و زمان تشکیل پرونده ورشکستگی داوطلبانه” بحث می کند.

ماینرهای بیت کوین در سال 2022 با مشکلات مالی مواجه شده اند، زیرا قیمت بیت کوین (BTC) به کمتر از هزینه تولید رسیده است و دشواری استخراج شبکه بسیار زیاد است. علاوه بر این، تعدادی از عملیات استخراج بیت کوین به هم پیوسته با نکول وام ها و ورشکستگی هایی سروکار داشته اند که باعث ایجاد سرایت در صنعت معدن شده است. روز سه‌شنبه، نسل Greenidge مستقر در نیویورک درباره قراردادی با NYDIG مذاکره کرد که مربوط به وامی به ارزش 74 میلیون دلار است.

طی شش ماه گذشته، سهام گرینیج (نزدک: GREE) 88.91 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافته است. بر اساس داده های بازار GREE/USD، 35.58 درصد در 30 روز گذشته از دست رفته است. Greenidge می گوید که “با NYDIG وارد یک برگه مدت غیر الزام آور شد” و NYDIG 2.8 EH/s از ماشین آلات ماینینگ این شرکت را خریداری خواهد کرد. علاوه بر این، شرکت معدنی مستقر در نیویورک می گوید که قصد دارد با NYDIG یک قرارداد میزبانی منعقد کند.

گرینیج با NYDIG یک قرارداد میزبانی برای تقریباً 2.8 EH/s ظرفیت ماینینگ منعقد می‌کند، که منجر به تغییر اساسی در استراتژی تجاری فعلی گرینیج می‌شود و منجر به این می‌شود که گرینیج عمدتاً ماینرهایی را که متعلق به NYDIG هستند، به جای استخراج‌کنندگان تحت مالکیت Greenidge، راه‌اندازی کند. این شرکت در روز سه شنبه توضیح داد. در عوض، NYDIG جزئیات برنامه های خود را برای کاهش بدهی 74 میلیون دلاری گرینیج ارائه کرده است. گرینیج بیان کرد:

در ازای ماینرهای خریداری شده و انتقال زیرساخت ها و اعتبارات استخراج به NYDIG، NYDIG با کاهش تقریباً 57 تا 68 میلیون دلاری بدهی موافقت خواهد کرد.

NYDIG حامی بزرگی در اعطای وام به عملیات استخراج بیت کوین بوده است، زیرا بیش از 300 میلیون دلار به شرکت هایی مانند Stronghold، Greenidge، Argo Blockchain، Iris Energy و Core Scientific وام داده است. وام ها توسط ماشین های استخراج مدار مجتمع (ASIC) شرکت ها تضمین شده است.

علاوه بر به‌روزرسانی تجدید ساختار در روز سه‌شنبه، گرینیج همچنین اسنادی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرد که نشان می‌دهد مدیران گرینیج در حال بحث‌های فعال درباره احتمال و زمان تشکیل پرونده ورشکستگی داوطلبانه هستند.

عملیات استخراج بیت کوین می گوید که اگر گرینیج متوجه شود نقدینگی در دسترس ندارد، سرمایه باقیمانده اش تحلیل می رود و نمی تواند تعهدات بدهی خود را انجام دهد، یا اگر گرینیج بدهی ها یا قراردادهایی را نکول کند، ممکن است ورشکستگی اتفاق بیفتد.

برچسب ها در این داستان

(Nasdaq: GREE)، Argo Blockchain، استخراج کنندگان ASIC، ورشکستگی، بیت کوین Greenidge، استخراج بیت کوین، Core Scientific، بدهی، Greenidge، Greenidge بیت کوین، Iris Energy، وام، استخراج بیت کوین نیویورک، NY Miner، nydig، وام NYDIG، پرداخت بدهی ، به روز رسانی بازسازی، SEC، Stronghold، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)

نظر شما در مورد قرارداد بازسازی گرینیج با NYDIG چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.