بیت کوین ماینر ماراتن دیجیتال بیت کوین را برای اولین بار در دو سال به فروش می رساند

[ad_1] با وجود فروش، ماینر ماراتن که در فهرست نزدک ثبت شده است، همچنان یکی از بزرگترین خزانه های بیت کوین عمومی در جهان را در اختیار دارد. Marathon Digital، یک شرکت استخراج بیت کوین که سهام آن به صورت عمومی معامله می شود، فروش بیت کوین را برای اولین بار در دو سال گذشته

کد خبر : 315276
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
بیت کوین ماینر ماراتن دیجیتال بیت کوین را برای اولین بار در دو سال به فروش می رساند

[ad_1]

با وجود فروش، ماینر ماراتن که در فهرست نزدک ثبت شده است، همچنان یکی از بزرگترین خزانه های بیت کوین عمومی در جهان را در اختیار دارد.

Marathon Digital، یک شرکت استخراج بیت کوین که سهام آن به صورت عمومی معامله می شود، فروش بیت کوین را برای اولین بار در دو سال گذشته اعلام کرد.

در به‌روزرسانی ماهانه ماینینگ ماراتون آمده است: «ما قصد داریم به فروش بخشی از دارایی‌های بیت‌کوین خود در سال 2023 برای تأمین هزینه‌های عملیاتی ماهانه ادامه دهیم. حتی با این فروش‌ها، دارایی‌های بیت‌کوین نامحدود ما از 7815 بیت‌کوین در 31 دسامبر 2022 به 8090 بیت‌کوین در 31 ژانویه 2023 افزایش یافت، زیرا تولید ما بهبود یافت و افزایش قیمت بیت‌کوین در ژانویه میزان بیت‌کوین ما را کاهش داد. به عنوان وثیقه ارسال شد علاوه بر این، ماه را با 133.8 میلیون دلار پول نقد نامحدود به پایان رساندیم.

Marathon Digital یکی از بزرگترین دارایی های عمومی بیت کوین در صنعت را به خود اختصاص داده است که پس از MicroStrategy مایکل سیلر در رتبه دوم قرار دارد. با توجه به به روز رسانی شرکت، فروش به دلیل هیچ گونه ناراحتی انجام نشده است، بلکه یک حرکت مالی استراتژیک بوده است.

در این به‌روزرسانی آمده است: «در بیانیه‌های مطبوعاتی قبلی و تماس‌های درآمدی، Marathon نشان داده است که شرکت قصد دارد بخشی از دارایی‌های بیت‌کوین خود را برای پوشش هزینه‌های عملیاتی با شروع افزایش تولید بفروشد». با بهبود تولید، Marathon تصمیم گرفت 1500 BTC را در ژانویه 2023 بفروشد.

ماراتن، مانند سایر ماینرهای بیت کوین، باید سال 2022 را پشت سر می گذاشت که شاهد چالش های مختلف صنعت بود، از افزایش قیمت برق گرفته تا شیوع گسترده ای که قیمت بیت کوین را کاهش داد.

علی‌رغم این چالش‌ها، به‌روزرسانی موقعیت خوش‌بینانه شرکت را توضیح می‌دهد و می‌گوید: «همانطور که به آینده نگاه می‌کنیم، تمرکز ما برای سال این است که ماینرهای بیشتری را انرژی دهیم و عملکرد آنها را بهینه کنیم. ما به توانایی خود در مقیاس ماراتن به یکی از بزرگترین و کارآمدترین عملیات استخراج بیت کوین در سطح جهان با نصب تقریباً 23 اگزهش قدرت محاسباتی نزدیک به اواسط سال 2023 اطمینان داریم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.