بیت کوین ماینر تولید سالانه BTC را افزایش داد – مجله بیت کوین

Cleanspark، یک ماینر بیت کوین که به صورت عمومی در لاس وگاس، نوادا معامله می شود، به روزرسانی دسامبر 2022 استخراج بیت کوین خود را علاوه بر نظرات مدیر عامل در مورد انعکاس سال 2022 اعلام کرده است. زک برادفورد، مدیر عامل شرکت، گفت: «در میان دستاوردهای ما در سال جاری، من به افزایش تولید

کد خبر : 302317
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱:۱۵
بیت کوین ماینر تولید سالانه BTC را افزایش داد – مجله بیت کوین



Cleanspark، یک ماینر بیت کوین که به صورت عمومی در لاس وگاس، نوادا معامله می شود، به روزرسانی دسامبر 2022 استخراج بیت کوین خود را علاوه بر نظرات مدیر عامل در مورد انعکاس سال 2022 اعلام کرده است.

زک برادفورد، مدیر عامل شرکت، گفت: «در میان دستاوردهای ما در سال جاری، من به افزایش تولید سالانه بیت کوین بیش از 200 درصد افتخار می کنم زیرا ناوگان خود و تعداد پردیس های ماینینگ خود را در سرتاسر گرجستان گسترش دادیم. رهایی. حتی در این بازار ضعیف، ما به وعده بیت کوین متعهد هستیم و مفتخریم که بخشی از شبکه جهانی هستیم که آن را برای میلیون ها کاربر در سراسر جهان ایمن نگه می دارد.

این شرکت در ماه دسامبر در مجموع 464 بیت کوین استخراج کرد تا سال 2022 با مجموع 4621 بیت کوین استخراج شود. تا 31 دسامبر، این شرکت 228 بیت کوین داشت در حالی که در ماه دسامبر 517 بیت کوین برای عملیات و رشد فروخت.

مانند سایر ماینرهای عمومی در سال جاری، Cleanspark با کاهش چشمگیری در قیمت سهام خود مواجه شده است، همانطور که قیمت بیت کوین به طور مشابه کاهش یافت. با وجود این، زمانی که قیمت بیت کوین، Cleanspark ارزش گذاری نسبتا ثابتی را حفظ کرده و به گسترش عملیات خود ادامه داده است.

در ماه سپتامبر، زک وول، کارشناس ماینینگ، توضیح داد که چگونه شرکت انرژی که به ماینر تبدیل شده، علیرغم بادهای مخالف مختلف موجود در بازار بیت کوین، به رشد خود ادامه می دهد. این با خریدهای ASIC در ماه های بعد و همچنین رکورد تولید بیت کوین در ماه اکتبر ادامه یافت.

گزارش دسامبر همچنین واکنش‌های عملیاتی این شرکت به طوفان زمستانی را که در آن ماه ایالات متحده را ویران کرد، توضیح داد و توضیح داد که چگونه 98٪ از ماشین‌های موجود در گرجستان به دلیل شرایط خاموش شدند. به محض اینکه درجه حرارت و رطوبت مجاز بود، ماشین ها دوباره روشن شدند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.