بیت کوین قدرت را در دستان کارگران قرار می دهد

[ad_1] یکی از اعضای سابق حزب کمونیست در مورد اینکه چگونه بیت کوین ممکن است به جلوگیری از خشونتی که از لحاظ تاریخی با ناآرامی های اجتماعی ناشی از اقتصادی همراه است کمک کند. این یک سرمقاله نظری توسط فرانک کشنر، بنیانگذار UnChainDemocracy.org است. در سال 1971، در حالی که در کارخانه پردرآمدترین کارخانه دفاع

کد خبر : 348181
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
بیت کوین قدرت را در دستان کارگران قرار می دهد

[ad_1]

یکی از اعضای سابق حزب کمونیست در مورد اینکه چگونه بیت کوین ممکن است به جلوگیری از خشونتی که از لحاظ تاریخی با ناآرامی های اجتماعی ناشی از اقتصادی همراه است کمک کند.

این یک سرمقاله نظری توسط فرانک کشنر، بنیانگذار UnChainDemocracy.org است.

در سال 1971، در حالی که در کارخانه پردرآمدترین کارخانه دفاع جنرال الکتریک (GE) در کشور کار می کردم، به یک حزب کمونیست پیوستم. من با عکس‌هایی که ارتش ما روی بچه‌های ویتنامی ناپالم می‌اندازد، متقاعد شده بودم که توجیهات دولت ما دروغ است، من را متقاعد کرده بود، و من به این ایده کشیده شدم که «طبقه کارگر» به زودی جهان را تسخیر خواهد کرد و یک آرمان شهر ایجاد خواهد کرد.

گروهی که من به آن پیوستم از حزب کمونیست آمریکا جدا شد. قرار بود “دموکراتیک و متمرکز” باشد. من بعد از دو ماه از گروه خارج شدم، وقتی که بدون اینکه بفهمم واقعاً چه اتفاقی می‌افتد، به من دستور بدهد. دیدم که همه چیز در مورد سانترالیسم بدون هیچ دموکراسی است. اما من 13 سال در کارخانه جنرال الکتریک ماندم و در جنبش هایی شرکت کردم که هم اتحادیه کارگران و هم جنرال الکتریک را اصلاح کردند.

اما «انقلاب» و «کارگران» چه کسانی هستند؟ من استخوانی خشن در بدنم نداشتم و با اصطلاحات «انقلاب» و «کارگران» مانند استعاره رفتار می‌کردم که نه من و نه هیچ‌کس دیگر (از جمله ناظران احتمالی FBI ما) جدی نمی‌گرفتم. اما نیاز به تغییرات اجتماعی و سیاسی چشمگیر با من باقی ماند و تصور من از «کارگران» تقریباً شامل همه کسانی شد که میلیاردر یا دمدمی مزاج نیستند.

در طول سال‌ها، من در تلاش‌های اصلاحی شخصی، اتحادیه‌ای، اجتماعی، مدرسه‌ای، محیطی و سیاسی شرکت کرده‌ام، همیشه آگاه بوده‌ام که با وجود اینکه غالباً پیروز می‌شویم، در برابر موج امپراتوری، طمع، نظامی‌گری، استبداد و استبداد بیل می‌زنیم. تجزیه

در سال 2017، با بیت کوین آشنا شدم و با ایده پولی که مستقل از شرکت ها و دولت ها بود، که به 21 میلیون محدود می شد، با حل مسائل ریاضی ایجاد می شد، توسط گره های هوشیار محافظت می شد، غیرمتمرکز و بدون تقلب توسط نخبگان، مجذوب شدم. در طول سال گذشته، من از جامعه درخشان بیت کوین، از جمله افرادی مانند جف بوث و جیسون لوری، آموخته ام. بیت کوین ابزار انقلاب اقتصادی بین المللی و بدون خشونت علیه فساد است. بیت کوین به قلب سرقت های شرکتی و دولتی از خانواده ها، نیروی کار، دارایی و عقل ما ضربه می زند.

با بیت کوین بیدار شوید

این در مورد هر سیستم دولتی مبتنی بر بدهی در جهان صدق می کند. دیوید گریبر در کتاب باشکوه خود، «بدهی: 5000 سال اول» به ما نشان می‌دهد که چگونه سیستم‌های ملی مبتنی بر بدهی همیشه منجر به تورم و سپس جنگ و انقلاب می‌شوند. بیت کوین جایگزین نیاز به سازماندهی سیاسی و مقاومت نمی شود، اما اکنون متقاعد شده ام که اصلاحات سیاسی و اقتصادی بدون بیت کوین نمی توانند به طور مسالمت آمیز موفق شوند. برای اولین بار در تاریخ، بیت کوین مسیری غیرخشونت آمیز به سوی ارزش ثابت و فزاینده نیروی کار ما، در همه اشکال آن، برای ما «کارگران جهان» ارائه می دهد. پیشروها در انجام کار برای درک اقتصاد و بیت کوین و پیوستن به این جنبش کند بوده اند. به آنها می گویم “بیدار شو!”

بسیاری از شما که این مطلب را می خوانید سعی کرده اید با دوستان و اقوام خود در مورد بیت کوین ارتباط برقرار کنید، اما اغلب موفقیت آمیز نبوده است. برای برخی از آنها، من پیامی احتمالا قانع کننده تر دارم.

گرابر اشاره می کند که اقتصاد ما به اندازه کل کشورهای دیگر جهان به هزینه های نظامی وابسته است. این هزینه ها به نوبه خود به دلار به عنوان ارز ذخیره جهانی بستگی دارد. کشورهای دیگر اکنون از دلار دور می شوند. این حرکت، به علاوه شکاف ثروت میلیاردرها (چاپ)، به اضافه کوه بدهی فعلی ما و تورم ناشی از آن، ساعت سیستم اقتصادی ما را تمام می کند. این نتیجه به شرح زیر است:

زیرساخت های در حال فروپاشی، مراقبت های بهداشتی تحت تسلط بیمه، مسکن ناکافی، مدارس مورد حمله، نژادپرستی، زن ستیزی، ملی گرایی مذهبی، ناتوانی در پاسخگویی به ویرانی های ناشی از گرم شدن کره زمین، و بافت اجتماعی در حال انحلال ما مشکلاتی هستند که با بدهی فعلی ما قابل حل نیستند. سیستم اقتصادی مبتنی بر از آنجایی که اقتصاد ما به طور اجتناب ناپذیری رو به زوال است، هر علت عادلانه دیگری آسیب می بیند. اگر به هر یک از آن چیزها و آینده فرزندانمان اهمیت می دهید، پس باید در مورد بیت کوین بیاموزید.

هر حکومتی در جهان، اعم از سرمایه داری و کمونیستی، اکنون در بدهی عمیقی است، پول هایی که از نسل کنونی و نسل های آینده به سرقت رفته است. همه آنها از نظر اقتصادی و زیست محیطی ناپایدار هستند. همه آنها طرح های پونزی هستند. و مانند همه طرح‌های پونزی، آنها برای ادامه کار به دانش، اعتقاد و پذیرش ما بستگی دارند. از نظر تاریخی، سیستم هایی که به سطوح بالایی از فلاکت و نابرابری رسیده بودند، به انقلاب، جنگ یا هر دو ختم می شدند.

بیت کوین چیزها را تغییر می دهد

برای اولین بار در تاریخ بشر، ما وسیله نقلیه ای داریم که به قلب سیستم مالی و اقتصادی ما می رود. به طور فزاینده ای برای پس انداز و معاملات در دسترس است. باتوم‌های پلیس و نظامی، اسلحه‌ها و تانک‌ها را دور می‌زند و برای کار ما، برای حواله‌های ما به خانه، برای پس‌انداز و بازنشستگی ما ارزشی غیرقابل استیضاح ایجاد می‌کند. لووری معتقد است که بیت کوین می تواند جایگزین بسیاری از اتکای بیش از حد ما به راه حل های نظامی (غیر) خشونت آمیز شود.

فساد نظام‌های سیاسی ما در راس سلسله‌مراتب‌های حامی و فرهنگی قرار دارد، برخی، قرن‌ها قدمت، برخی مدرن. سلسله مراتب، که بر هر دو حزب سیاسی ایالات متحده تسلط دارند، برای محافظت و پنهان کردن افراد مسئول (جفری اپستین و کتاب مشتری او را به خاطر دارید؟) و محدود کردن مشارکت در سازمان ها برای تغییر، از جمله بیت کوین، طراحی شده اند. توانایی ما برای اظهار نظر در مورد نحوه اداره خود، در سطوح فدرال، ایالتی یا شهری، در حال کاهش است، زیرا مدارس و شهرها با کمبود بودجه مواجه هستند، همگام با کاهش ارزش پول در جیب ما.

دموکراسی ما مورد حمله قرار گرفته است. در هر سطح. این کاهش، همانطور که توسط گروه‌هایی که آزادی را در سراسر جهان دنبال می‌کنند، اندازه‌گیری می‌شود، با کاهش قدرت خرید دلار آمریکا مطابقت دارد. دلار (با احتساب ارزش نیروی کار ما) پایین می آید، آزادی پایین می آید! اعتصابات گسترده، تظاهرات و مقاومت در برابر نظم جهانی در حال فروپاشی در کشورهای دیگر رخ می دهد، اما در رسانه های شرکتی ما پوشش ضعیفی دارد.

معلمان، کارکنان پزشکی و مراقبت های بهداشتی، کشاورزان، ماشین آلات، کارگران خرده فروشی، کارگران حمل و نقل، افراد کم کار، ناتوان از کار، از همه کشورها: زمان اتحاد فرا رسیده است. ما چیزی برای از دست دادن نداریم جز زنجیر میلیاردرها، افراد دمدمی مزاج آنها، سیستم مالی و سیاسی پوسیده آنها و مدیران اغلب ظالم یا بی خبر آنها. برای اولین بار در تاریخ، ما ابزاری داریم که برای کار و ایده های ما ارزش قائل است، که در اطراف فساد آنها قدم برمی دارد، که ما را قادر می سازد ارزش را با سرعت نور انتقال دهیم، از هزینه های آنها اجتناب کنیم، از انرژی هدر رفته و هدر رفته استفاده کنیم.

بیت کوین یک انقلاب اقتصادی صلح آمیز و جهانی با پیامدهای اجتماعی و سیاسی عمیق است. هیچ سلاحی غیر از یادگیری، تخیل، شجاعت و مشارکت شما لازم نیست. و شما باید از طریق همه تبلیغات آنها، ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) آنها را ببینید که با هدف به تعویق انداختن، بی ارزش کردن و شکست آن است.

این یک پست مهمان از فرانک کشنر است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.