بیت کوین در پاکسازی بک لاگ پیشرفت می کند، اما ظرفیت شبکه و کانال های لایتنینگ در میان ازدحام کاهش یافته است – بیت کوین نیوز

[ad_1] در هفته گذشته، شبکه بیت کوین پیشرفت هایی در حل مشکلات تراکم خود داشته است. در 7 مه 2023، تعداد تراکنش‌های تأییدنشده به بالاترین حد خود یعنی بیش از 500000 نقل و انتقال رسید که باعث عقب‌ماندگی بزرگی شد. با این حال، از امروز، این تعداد به 263406 کاهش یافته است. در حال حاضر،

کد خبر : 358685
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
بیت کوین در پاکسازی بک لاگ پیشرفت می کند، اما ظرفیت شبکه و کانال های لایتنینگ در میان ازدحام کاهش یافته است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در هفته گذشته، شبکه بیت کوین پیشرفت هایی در حل مشکلات تراکم خود داشته است. در 7 مه 2023، تعداد تراکنش‌های تأییدنشده به بالاترین حد خود یعنی بیش از 500000 نقل و انتقال رسید که باعث عقب‌ماندگی بزرگی شد. با این حال، از امروز، این تعداد به 263406 کاهش یافته است. در حال حاضر، 184 بلوک برای پردازش اکثر تراکنش‌هایی که هنوز در حافظه شبکه گیر کرده‌اند، باید پاک شوند.

مشکلات تراکم در شبکه بیت کوین آسان می شود

صف طولانی تراکنش ها بالاخره شروع به فروکش کرد زیرا استخراج کنندگان بیت کوین شروع به جبران برخی از عقب ماندگی ها کرده اند. همانطور که سه روز پیش گزارش دادیم، Bitcoin.com News به آغاز فرآیند تراکم تراکم اشاره کرد، با کاهش تراکنش های تایید نشده از بیش از 500,000 در 7 می به کمی بیش از 300,000 در روز پنجشنبه، 11 می.

بیت کوین در پاکسازی بک لاگ پیشرفت می کند، اما ظرفیت شبکه و کانال های لایتنینگ در میان ازدحام کاهش یافته است.
کارمزد شبکه Onchain Bitcoin طبق mempool.space در 14 مه 2023.

طبق آمار mempool.io، تراکنش های با اولویت بالا 3 دلار در هر انتقال قیمت داشتند، در حالی که تراکنش های با اولویت پایین 2.23 دلار به ازای هر انتقال در آن زمان هزینه داشتند. آمارهای کنونی در 14 می نشان می‌دهد که هزینه‌های Onchain به طور قابل توجهی در بلاک چین بیت کوین در سه روز گذشته کاهش یافته است. همین چند روز پیش، یک تراکنش با اولویت بالا 3 دلار هزینه داشت، اما امروز، این کارمزد به 0.83 دلار کاهش یافته است.

بیت کوین در پاکسازی بک لاگ پیشرفت می کند، اما ظرفیت شبکه و کانال های لایتنینگ در میان ازدحام کاهش یافته است.
تعداد تراکنش های تایید نشده در شبکه بیت کوین، طبق mempool.space در 14 می 2023.

انتقال با اولویت متوسط ​​اکنون 0.79 دلار قیمت دارد، در حالی که یک تراکنش با اولویت پایین می تواند حدود 0.75 دلار قیمت داشته باشد. این یک پیشرفت قابل توجه است، زیرا هزینه های زنجیره ای با اولویت بالا در طول 72 ساعت گذشته 72.33٪ کاهش یافته است. علاوه بر این، تعداد تراکنش‌های تایید نشده باقی مانده در صف به 263406 تراکنش کاهش یافته است که کمی بیش از نیمی از معاملات در 7 می است.

کاهش ظرفیت شبکه لایتنینگ و کانال ها

در 9 اردیبهشت تعداد تراکنش ها حدود 413420 تراکنش بود که به این معنی است که 36.28 درصد از معوقات در پنج روز گذشته تسویه شده است. در حالی که کارمزدها در 7 می به حدود 30 دلار برای هر تراکنش افزایش یافت و اخیراً کاملاً نوسان بوده است، ظرفیت شبکه لایتنینگ بهبود نیافته است. در واقع، تعداد بیت کوین های قفل شده در شبکه لایتنینگ از 5463 بیت کوین در 5 می به ظرفیت امروز 5415 بیت کوین در 14 می کاهش یافت.

بیت کوین در پاکسازی بک لاگ پیشرفت می کند، اما ظرفیت شبکه و کانال های لایتنینگ در میان ازدحام کاهش یافته است.
ظرفیت شبکه لایتنینگ طبق bitcoinvisuals.com در 14 مه 2023.

این افت نشان می دهد که ارزش تقریباً 1.28 میلیون دلار از شبکه لایتنینگ در میان هرج و مرج تراکنش های معوقه خارج شده است. در 8 می، شبکه لایتنینگ دارای 73352 کانال منحصر به فرد بود. با این حال، این تعداد از آن زمان به 71286 کانال منحصر به فرد فعلی کاهش یافته است. با توجه به معیارهای شبکه لایتنینگ سایت mempool.space، ظرفیت تقریباً 5057 بیت کوین در کلین نت است، در حالی که ظرفیت 253 بیت کوین از Tor استفاده می کند. ظرفیت باقی مانده شبکه لایتنینگ به عنوان «سایر» شناسایی می شود.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بک لاگ بیت کوین، تراکنش های بیت کوین، کاربران بیت کوین، ظرفیت، کلین نت، شبکه لایتنینگ، ممپول، ازدحام شبکه، هزینه های زنجیره ای، تور، تراکنش های تایید نشده، کانال های منحصر به فرد

نظر شما در مورد تحولات اخیر در شبکه بیت کوین و ظرفیت شبکه لایتنینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.