بیت کوین در سه ماهه اول از شاخص نزدک و طلا شکست داد، توکن های حاکمیت سهام مایع تا 210 درصد افزایش یافت – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] بر اساس آخرین گزارش صنعت رمزنگاری Coingecko، در سه ماهه اول سال 2023، بیت کوین پس از افزایش ارزش دلار آمریکا از کمتر از 17000 دلار در 31 دسامبر 2022 به بیش از 28000 دلار تا مارس به دارایی با بهترین عملکرد تبدیل شد. 31، 2023. این گزارش تجدید حیات دارایی کریپتو را به

کد خبر : 348451
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
بیت کوین در سه ماهه اول از شاخص نزدک و طلا شکست داد، توکن های حاکمیت سهام مایع تا 210 درصد افزایش یافت – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

بر اساس آخرین گزارش صنعت رمزنگاری Coingecko، در سه ماهه اول سال 2023، بیت کوین پس از افزایش ارزش دلار آمریکا از کمتر از 17000 دلار در 31 دسامبر 2022 به بیش از 28000 دلار تا مارس به دارایی با بهترین عملکرد تبدیل شد. 31، 2023. این گزارش تجدید حیات دارایی کریپتو را به “افزایش نوسانات ناشی از بحران بانکی” و تصمیم بایننس برای پایان بخشی از طرح تشویقی بدون کارمزد خود برای معاملات بیت کوین نسبت می دهد.

بیت کوین بر شاخص نزدک و طلا غلبه کرد

بیت کوین پس از بسته شدن معاملات سال گذشته زیر 17000 دلار، بازگشتی را انجام داد که شاهد آن بودیم که در سه ماهه اول (سه ماهه اول) سال 2023 به بالای 28000 دلار معامله شد. داده‌های آخرین گزارش صنعت رمزنگاری Coingecko نشان می‌دهد که با این عملکرد، بیت کوین که در نهایت از سطح 30000 دلار گذشت، از کلاس‌های دارایی اصلی از جمله شاخص نزدک و طلا بهتر عمل کرد.

همانطور که در این گزارش نشان داده شده است، رشد 72.4 درصدی بیت کوین در فصل به فصل (QoQ) آن را به بهترین دارایی در طول دوره تبدیل کرده است. شاخص نزدک و طلا به ترتیب با 15.7 درصد و 8.4 درصد در رتبه دوم و سوم بهترین عملکردها قرار گرفتند.

اگرچه مشخص است که بهبود بیت کوین و کل بازار کریپتو در ماه ژانویه آغاز شده است، اما بر اساس این گزارش، بحران بانکی ایالات متحده ممکن است دلیل اصلی افزایش علاقه به این طبقه دارایی باشد.

حجم معاملات در ژانویه 2023، زمانی که بازار شروع به صعود کرد، افزایش یافت. سپس در اوایل ماه مارس به دلیل افزایش نوسانات ناشی از بحران بانکی، به‌دلیل افزایش نوسانات ناشی از بحران بانکی، به‌طور لحظه‌ای افزایش یافت، قبل از اینکه در اواخر مارس، زمانی که بایننس بخشی از مشوق‌های معاملاتی با کارمزد صفر خود را برای BTC حذف کرد، کاهش یافت.

استیبل کوین ها در سه ماهه اول زمین خود را از دست می دهند

در رابطه با استیبل کوین‌ها، این گزارش می‌گوید که ارزش بازار این طبقه دارایی به دلیل تعطیلی بایننس USD (BUSD) توسط Paxos و رویداد کوتاه‌سازی USD Coin (USDC) در جریان SVB، 4.5 درصد یا 6.5 میلیارد دلار کاهش یافته است. سقوط – فروپاشی.”

در همین حال، گزارش Coingecko همچنین نشان می‌دهد که ارزش بازار مالی غیرمتمرکز (defi) 65.2 درصد افزایش یافته و به 29.6 میلیارد دلار رسیده است. توکن‌های حاکمیت سهام مایع شاهد رشد ۲۱۰.۹ درصدی ارزش خود در سه‌ماهه اول بودند و به این ترتیب آنها را به «سومین دسته بزرگ در رده‌بندی» تبدیل کردند.

در همین دوره، حجم معاملات در پلتفرم‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) نیز از 2.1 میلیارد دلار در سه ماهه آخر سال 2022 به 4.5 میلیارد دلار افزایش یافت. بر اساس این گزارش، سهم بزرگی از این حجم ها از Blur است که اخیراً جای Opensea را به عنوان غالب ترین پلتفرم NFT گرفته است.

برچسب ها در این داستان

Binance، BTC، CoinGecko، De-pegging، مالی غیرمتمرکز، DeFi، nasdaq، NFTs، Opensea، استیبل کوین، حجم معاملات، بحران بانکی ایالات متحده

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.