بیت کوین در حال حرکت موبایل

[ad_1] این یک سرمقاله نظر توسط آنتونی فلیسیانو، یک سازمان دهنده رویداد بیت کوین و مجله بیت کوین مشارکت کننده چند سال پیش، وقتی برق آپارتمانم قطع شد و RaspiBlitz من آفلاین شد، مشکلی داشتم. این شروع یک پروژه جدید بود، به عنوان مثال، “چگونه از تکرار این اتفاق جلوگیری کنم؟” من در این مقاله

کد خبر : 212368
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
بیت کوین در حال حرکت موبایل

[ad_1]

این یک سرمقاله نظر توسط آنتونی فلیسیانو، یک سازمان دهنده رویداد بیت کوین و مجله بیت کوین مشارکت کننده

چند سال پیش، وقتی برق آپارتمانم قطع شد و RaspiBlitz من آفلاین شد، مشکلی داشتم. این شروع یک پروژه جدید بود، به عنوان مثال، “چگونه از تکرار این اتفاق جلوگیری کنم؟” من در این مقاله وارد تنظیمات فنی نمی‌شوم، زیرا مقاله‌ای با دستورالعمل‌های عمیق در مورد اینکه چگونه می‌توانید این کار را برای خودتان امتحان کنید، نوشته‌ام.

این بیشتر یک سرگرمی است که اجازه می دهد با مقاله Lightning Node #بی پروا شویم. منظورم این است که اگر قرار است خودمان را بیت کوینر بنامیم و با ابزارها، اپلیکیشن ها و سخت افزارها #بی پروا نشویم، پس چه می کنیم؟ در اینجا، من برای کار به کالیفرنیا فرستاده شدم. اکنون، اگر یک گره LN را در خانه راه‌اندازی کنید، با قطع برق، قطع اینترنت، فریز کردن سخت‌افزار و هر چیز دیگری مواجه می‌شوید – اما در خانه هستید، بنابراین می‌دانید چگونه همه چیز را درست کنید و به آن بازگردید. معمولی با حداقل زمان خاموشی اگر برای مدت طولانی در جاده باشید و این اتفاق بیفتد چه؟ امیدوارم کسی را در خانه داشته باشید که بتواند آن را برای شما درست کند یا حداقل راهنمایی کند. اگر این کار را نکنید، آیا می خواهید گره خود را به مدت “x” روز آفلاین بگذارید؟ منظورم این است که حدس می‌زنم این به نوعی #بی پروا بودن است. میپرسی من چیکار کردم؟ چرا، من آن را در جاده با خودم بردم. اصطلاح بانکداری تلفن همراه برای چند دهه به دلیل توسعه پروتکل‌ها، زیرساخت‌ها و سخت‌افزاری که همه آن را ممکن می‌سازد، مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین فکر کردم، چه می‌شود اگر بتوانم گره Raspiblitz خود را به‌عنوان موبایل بانک 2.0 نشان دهم؟

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.