بیت کوین در این هفته بیش از 37 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت، یکشنبه به 28 هزار دلار رسید – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

[ad_1] بیت کوین روز یکشنبه در حدود ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی به بالاترین رقم 28422 دلار در هر واحد رسید زیرا ارز دیجیتال پیشرو در هفته گذشته به رشد خود ادامه داده است. از یکشنبه گذشته، ارزش بیت کوین 37.9 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است و ارزش کل

کد خبر : 335653
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
بیت کوین در این هفته بیش از 37 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت، یکشنبه به 28 هزار دلار رسید – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

[ad_1]

بیت کوین روز یکشنبه در حدود ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی به بالاترین رقم 28422 دلار در هر واحد رسید زیرا ارز دیجیتال پیشرو در هفته گذشته به رشد خود ادامه داده است. از یکشنبه گذشته، ارزش بیت کوین 37.9 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است و ارزش کل بازار این ارز دیجیتال به 546 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال با 1.11 درصد افزایش به 1.18 تریلیون دلار رسید. تسلط بیت کوین بالای 45 درصد باقی می ماند

درست قبل از ساعت 3 بعدازظهر ET در 19 مارس 2023، بیت کوین (BTC) از منطقه 28000 دلاری عبور کرد و در بعدازظهر یکشنبه به 28422 دلار در هر واحد رسید. در حال حاضر، ارزش این ارز دیجیتال پیشرو در آن منطقه در نوسان است و کمی بالاتر از 28300 دلار پس از پیچ و خم در زیر آن در 27925 دلار در هر واحد است. بیت کوین در هفت روز در برابر دلار آمریکا بیش از 37 درصد افزایش یافته است و در 24 ساعت گذشته، تقریباً 3.5 درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر، 42.9 میلیارد دلار در تجارت جهانی بیت کوین از 203 میلیارد دلار حجم تجارت در بین تمام دارایی های دیجیتال موجود وجود دارد. در حالی که بیت کوین در روز یکشنبه به بالاترین سطح 28,422 دلار رسید، در طول روز نیز شاهد پایین ترین سطح 27,009 دلار در هر واحد بود. بیت کوین 23.94 میلیارد دلار باقی مانده است تا از ارزش بازار تسلا 569.94 میلیارد دلار پیشی بگیرد و دهمین دارایی بزرگ از نظر ارزش گذاری بازار شود.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در روز یکشنبه ۱.۱۸ تریلیون دلار بود که نسبت به روز گذشته ۱.۱۱ درصد افزایش داشت. آخرین باری که بیت کوین بالای منطقه 28000 دلار معامله شد، در ژوئن 2022 و پس از فروپاشی بلاک چین Terra و UST بود. آمارهای کنونی همچنین نشان می‌دهد که اتریوم (ETH) دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، 1.7 درصد در روز گذشته و 24.3 درصد در هفته گذشته جهش کرده است.

از 1.18 تریلیون دلار ارزش، برتری بیت کوین در روز یکشنبه 45.7 درصد است، در حالی که اتریوم 18.8 درصد است. ده جفت معاملاتی برتر بیت کوین در روز یکشنبه شامل تتر (USDT)، BUSD، USD، KRW، EUR، JPY، USDC، TRY، GBP و CHF است. علاوه بر پیشی گرفتن بیت کوین از منطقه 28000 دلاری، «حق بیمه کیمچی» کوچکی نیز در کره جنوبی وجود دارد، به طوری که بیت کوین با 200 دلار بیشتر به ازای هر واحد در این کشور از اکثر صرافی های ارزهای دیجیتال خارج از کشور معامله می شود.

برچسب ها در این داستان

دارایی، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، قیمت بیت کوین، بلاک چین، قیمت های بیت کوین، BUSD، CHF، ارز دیجیتال، دارایی های دیجیتال، ETH، یورو، امور مالی، gbp، بازار جهانی، گرین بک، سرمایه گذاری، JPY، حق بیمه کیمچی، KRW، بازار، ارزش بازار، ارزش بازار، به‌روزرسانی‌های بازار، ارزش‌گذاری بازار، کره جنوبی، تتر، جفت‌های معاملاتی، TRY، USD، USDC، USDT، سقوط UST

نظر شما در مورد افزایش اخیر قیمت بیت کوین و تاثیر بالقوه آن بر بازار کلی ارزهای دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.