بیت کوین خط حیاتی است که آرژانتین به شدت به آن نیاز دارد

[ad_1] این یک سرمقاله نظری توسط جاناتان باک، بنیانگذار JB & GS Mining GmbH، یک شرکت آلمانی میزبانی استخراج بیت کوین است. آرژانتین در حال حاضر در بحبوحه بحران تورمی فلج کننده قرار دارد و پول ملی، پزو آرژانتین (ARS) ارزش خود را با سرعت نگران کننده ای از دست داده است. همین یک سال

کد خبر : 356769
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
بیت کوین خط حیاتی است که آرژانتین به شدت به آن نیاز دارد

[ad_1]

این یک سرمقاله نظری توسط جاناتان باک، بنیانگذار JB & GS Mining GmbH، یک شرکت آلمانی میزبانی استخراج بیت کوین است.

آرژانتین در حال حاضر در بحبوحه بحران تورمی فلج کننده قرار دارد و پول ملی، پزو آرژانتین (ARS) ارزش خود را با سرعت نگران کننده ای از دست داده است. همین یک سال پیش نرخ مبادله دلار آمریکا به ARS 115.75 بود و در زمان نگارش این مقاله به 224.52 می رسید. گزارش ها حاکی از آن است که در بازار سیاه، مردم بیش از دو برابر این نرخ را پرداخت می کنند. نرخ تورم سالانه این کشور به میزان خیره کننده 104 درصد افزایش یافته است که چالش های مهمی را هم برای اقتصاد و هم برای شهروندان ایجاد می کند. در پاسخ، بانک مرکزی این کشور نرخ بهره را به رقم خیره کننده 81 درصد افزایش داده است.

از آنجایی که ارزش پزو همچنان در حال کاهش است، آرژانتینی ها برای حفظ ثروت خود نیاز مبرمی به ذخیره ارزش قابل اعتماد دارند. بیت کوین را وارد کنید، که اغلب به آن «طلای دیجیتال» می گویند، یک سیستم غیرمتمرکز غیرقابل اعتماد با عرضه محدود 21 میلیون سکه. این کمبود تضمین می کند که ارزش بیت کوین کمتر در معرض فرسایش تورمی باقی می ماند. به این ترتیب، با پذیرش بیت کوین، آرژانتینی ها می توانند دارایی های خود را در برابر پزو که به سرعت در حال کاهش است محافظت کنند و قدرت خرید خود را حفظ کنند.

گنجاندن مالی و توانمندسازی برای همه

بخش قابل توجهی از جمعیت آرژانتین بدون بانک (51 درصد در سال 2021 تخمین زده می شود) یا فاقد بانک هستند، اغلب به دلیل الزامات سختگیرانه موسسات مالی، کارمزدهای بالا یا دسترسی ناکافی به خدمات بانکداری سنتی. اما ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین امکان دسترسی آسان تر به خدمات مالی را بدون توجه به پیشینه اجتماعی-اقتصادی فرد فراهم می کند. استقبال از بیت کوین می تواند مشارکت مالی را برای شهروندان آرژانتین فراهم کند و آنها را برای مشارکت در اقتصاد جهانی توانمند کند. این به نوبه خود می تواند به طور بالقوه باعث رشد اقتصادی و کاهش نابرابری ثروت شود.

اتکای آرژانتین به ارزهای خارجی، مانند دلار آمریکا، به وضعیت نابسامان اقتصادی آن کمک کرده است. بیت کوین می تواند جایگزین پایدارتری برای پزو باشد و وابستگی کشور به ارزهای خارجی را کاهش دهد. بیت کوین به عنوان یک ارز جهانی، کمتر در برابر نوسانات اقتصادی محلی آسیب پذیر است و می تواند به محافظت آرژانتین در برابر شوک های خارجی کمک کند. علاوه بر این، ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین از دستکاری بانک های مرکزی یا دولت ها جلوگیری می کند و سیستم مالی شفاف تر و با ثبات تر را تضمین می کند.

در خاتمه، بیت کوین در حالی که آرژانتین با بحران تورم خود مبارزه می کند، راه حیاتی بسیار مورد نیاز را ارائه می دهد. با پذیرش این ارز دیجیتال، این کشور می تواند آینده مالی با ثبات تری را برای شهروندان خود تضمین کند، مشارکت مالی را ارتقا دهد و اتکای خود به ارزهای خارجی را کاهش دهد. همانطور که آرژانتین به دنبال راه حلی برای مشکلات اقتصادی خود است، بیت کوین ممکن است به خوبی کلید غلبه بر چالش های آن باشد.

آرژانتین با بحران شدید تورمی مواجه است و پزو آرژانتین به سرعت ارزش خود را از دست می دهد. بیت کوین می تواند راه حلی را با عمل به عنوان یک ذخیره پایدار ارزش، ترویج شمول مالی و کاهش اتکا به ارزهای خارجی ارائه دهد.

این یک پست مهمان توسط جاناتان باک است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.