بیت کوین به پایین ترین حد 5 روزه سقوط می کند، زیرا حقوق و دستمزد غیرکشاورزی اندکی کمتر است – به روز رسانی بازار بیت کوین نیوز

[ad_1] به دنبال گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه که بسیار کمتر از حد انتظار بود، بیت کوین این هفته به پایین ترین سطح خود سقوط کرد. 431000 شغل در مقابل پیش‌بینی‌ها برای اضافه شدن 490000 شغل به اقتصاد ایالات متحده اضافه شد. ETH نیز به این خبر واکنش نشان داد و در

کد خبر : 186428
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
بیت کوین به پایین ترین حد 5 روزه سقوط می کند، زیرا حقوق و دستمزد غیرکشاورزی اندکی کمتر است – به روز رسانی بازار بیت کوین نیوز

[ad_1]

به دنبال گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه که بسیار کمتر از حد انتظار بود، بیت کوین این هفته به پایین ترین سطح خود سقوط کرد. 431000 شغل در مقابل پیش‌بینی‌ها برای اضافه شدن 490000 شغل به اقتصاد ایالات متحده اضافه شد. ETH نیز به این خبر واکنش نشان داد و در نهایت به زیر 3400 دلار رسید.

بیت کوین

بیت کوین در روز جمعه برای سومین جلسه متوالی سقوط کرد، زیرا بزرگترین ارز دیجیتال جهان در این هفته به پایین ترین سطح خود سقوط کرد.

پس از بالاترین سطح بالای 47,591.00 دلار در روز گذشته، BTC/USD در کمترین قیمت روزانه 44,403.14 دلار در جلسه امروز معامله شد.

این کمترین بیت کوینی است که از 27 مارس تاکنون رسیده است و چند روز پس از شکست سقف قیمت 48080 دلاری رخ می دهد.

تجزیه و تحلیل فنی بیت کوین، اتریوم: بیت کوین به پایین ترین حد 5 روزه سقوط می کند، زیرا حقوق و دستمزد غیرکشاورزی به میزان اندکی کاهش می یابد
BTC/USD – نمودار روزانه

همانطور که در اوایل این هفته پیش بینی می شد، حرکات چند روز اخیر شباهت زیادی به حرکت های 2 ژانویه دارد که آخرین باری بود که قیمت ها در این منطقه معامله می شد.

با نگاهی به نمودار، RSI 14 روزه نیز از 70.55 در روز سه شنبه افت کرده و اکنون در 60.08 قرار دارد.

اگر قدرت قیمت به سمت حمایت 56.50 کاهش پیدا کند، می‌توانیم شاهد معامله بیت کوین به 42000 دلار باشیم تا پایان هفته پایان یابد.

.

اتریوم

اگرچه اتریوم در جلسه امروز نیز پایین‌تر بود، اما به اندازه بیت کوین کاهش نیافته است که در حال حاضر 3.18 درصد کاهش یافته است.

ETH/USD در حال حاضر 1.35٪ کاهش یافته است، به دنبال پایین ترین سطح روزانه 3223.89 دلار در جلسه امروز، که همچنین پایین ترین سطح از 27 مارس است.

کاهش قیمت امروز به دنبال اوج 3441 دلار در جلسه دیروز بازار است، زیرا قیمت ها بالاتر از مقاومت 3390 دلار معامله می شوند.

تجزیه و تحلیل فنی بیت کوین، اتریوم: بیت کوین به پایین ترین حد 5 روزه سقوط می کند، زیرا حقوق و دستمزد غیرکشاورزی به میزان اندکی کاهش می یابد
ETH/USD – نمودار روزانه

این سقف اکنون کاملاً شکسته شده است و قدرت قیمت نیز شکنندگی را نشان می دهد و RSI 14 روزه از اوج های اخیر خارج شده است.

در زمان نگارش، 66.76 ردیابی بود، که تنها چند روز از اوج بالای 73 برای شروع هفته فاصله داشت.

مشابه تجزیه و تحلیل بیت کوین نیوز بیت کوین در اوایل این هفته، تا حدودی انتظار می رفت که معکوس شود، با این حال طول این چرخش هنوز مورد بحث است.

آیا بیت کوین و اتریوم در این آخر هفته به کاهش قیمت خود ادامه خواهند داد؟ نظرات خود را در نظرات زیر بیان کنید.

eliman@bitcoin.com'

الیمان دامبل

Eliman دیدگاه متنوعی را برای تجزیه و تحلیل بازار به ارمغان می آورد، زیرا به عنوان مدیر کارگزاری، آموزش دهنده تجارت خرده فروشی و مفسر بازار در Crypto، Stocks و FX کار کرده است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.