بیت کوین به عنوان “اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز” به کتاب رکوردهای جهانی گینس اضافه شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] از سال 1955 رکوردهای جهانی گینس (GWR) سالانه یک کتاب مرجع منتشر می کند که رکوردهای جهانی از رویدادهای طبیعی شدید تا دستاوردهای انسانی را پوشش می دهد. امسال، بیت کوین به عنوان اولین و با ارزش ترین شبکه ارزهای دیجیتال در جهان وارد معرکه شده است زیرا GWR این موضوع را به رکوردهای

کد خبر : 269290
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
بیت کوین به عنوان “اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز” به کتاب رکوردهای جهانی گینس اضافه شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

از سال 1955 رکوردهای جهانی گینس (GWR) سالانه یک کتاب مرجع منتشر می کند که رکوردهای جهانی از رویدادهای طبیعی شدید تا دستاوردهای انسانی را پوشش می دهد. امسال، بیت کوین به عنوان اولین و با ارزش ترین شبکه ارزهای دیجیتال در جهان وارد معرکه شده است زیرا GWR این موضوع را به رکوردهای سالانه امسال اضافه کرده است.

بیت کوین ساتوشی ناکاموتو وارد کتاب رکوردهای جهانی گینس شد

شبکه ارز دیجیتال و بلاک چین ساتوشی ناکاموتو، بیت کوین، در طول سال‌ها تحسین‌های زیادی را دریافت کرده است و توسط منابع رسانه‌ای اصلی و رسانه‌های سنتی به رسمیت شناخته شده است. به عنوان مثال، در سال 2016، کلمه “بیت کوین” به فرهنگ لغت مریام-وبستر اضافه شد و دو سال بعد وارد واژگان اسکربل شد. امسال، رکوردهای جهانی گینس (GWR) اختراع ساتوشی ناکاموتو را به رسمیت شناخت زیرا بیت کوین به عنوان “اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز” در نظر گرفته می شود.

بیت کوین به عنوان «اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز» به کتاب رکوردهای جهانی گینس اضافه شد.
بیت کوین امسال به فهرست رکوردهای جهانی گینس اضافه شده است زیرا رکورد اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز موجود را در اختیار دارد.

رکوردهای جهانی گینس به مدت 67 سال به طور رسمی رکوردهایی از دستاوردهای مختلف انسانی و رویدادهای طبیعی شدید ثبت می کند. رکوردها نشان می دهد که اولین نسخه از رکوردهای جهانی گینس در دسامبر 1955 برترین کتاب در فهرست پرفروش ترین کتاب ها بود. این کتاب هنوز دارای فهرست و تأیید رکوردهای جهانی است که با اقدامات متعدد و دستاوردهای رکوردشکنی مرتبط است. ایده ایجاد یک کتاب رکوردها در اصل از مدیر عامل کارخانه آبجوسازی گینس، سر هیو بیور گرفته شده است.

در حالی که این یک دستاورد برای بیت کوین است، خلاصه رکوردهای جهانی گینس حاوی خطاهایی است

خلاصه‌ای از بیت‌کوین که در آخرین رکوردهای جهانی گینس به نمایش گذاشته شده است، نحوه انتشار وایت پیپر این پروژه به صورت آنلاین در سال 2008 را توضیح می‌دهد و نویسندگان گینس می‌گویند بیت‌کوین «به‌عنوان راه‌حلی برای چالش تنظیم یک ارز دیجیتال بدون هیچ سازمان متمرکزی توسعه یافته است.» شخص ثالث قابل اعتماد، برای نظارت بر معاملات. نویسندگان GWR جزئیات بیشتری را بیان می‌کنند که شبکه ساتوشی ناکاموتو ایجاد کرد مشکل هزینه مضاعف را حل کرد. رکورد GWR 2022 بیان می کند:

شبکه بیت کوین [solves] مشکل خرج مضاعف با مکانیزم «بی اعتماد» که به هیچ شخص ثالثی (مثلاً بانک‌ها) برای تأیید تراکنش‌ها نیاز ندارد. و به این نتیجه می رسد که با اعتبار سنجی ها (یعنی ماینرها در PoW.) ماینرها رایانه هایی هستند که به شبکه اختصاص داده شده اند تا همه تراکنش ها را تأیید کنند و هر گونه بازیگر بد را ممنوع کنند.

مقوله‌ای که محققان GWR بیت‌کوین را در آن قرار داده‌اند، مانند «اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز»، «اول» است. تاریخ ثبت شده برای رکوردشکنی “اول” 3 ژانویه 2009 است، روزی که بیت کوین راه اندازی شد. در حالی که افزودن GWR یک دستاورد است، برخی از فاکتوئیدهای ارائه شده توسط محققان GWR اشتباه هستند.

به عنوان مثال، تاریخ انتشار اشتباهی را برای کاغذ سفید اصلی بیت کوین که در 31 اکتبر 2008 بود، ثبت کرده است و به اشتباه از ساتوشی ناکاموتو به عنوان داشتن 600000 بیت کوین در یک کیف پول استفاده می کند که «بیش از یک دهه است که غیرفعال بوده است. ” این اطلاعات در واقع نادرست است زیرا ذخیره ناکاموتو در یک کیف پول واحد قرار ندارد و بیت کوینی که مخترع نگهداری می کند حدود 1 میلیون بیت کوین است در مقابل 600000 بیت کوین که توسط GWR نقل شده است.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، شبکه بیت کوین، کتاب سفید بیت کوین، بیت کوین، شبکه بیت کوین، فرهنگ لغت، مشکل دوگانه خرج کردن، رویدادهای طبیعی شدید، اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز، نویسندگان گینس، کتاب رکوردهای جهانی گینس، محققان گینس، رکوردهای جهانی گینس، GWR، دستاوردهای انسانی، اختراع ، مریام وبستر، کیف پول ناکاموتو، نگهداری سوابق، سوابق، ساتوشی ناکاموتو، واژگان دستمالی، شخص ثالث، کیف پول، کاغذ سفید

نظر شما در مورد اضافه شدن بیت کوین به فهرست رکوردهای جهانی گینس به عنوان اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس تحریریه: 360b / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.