بیت کوین به سمت 60 هزار صعود می کند ، اتریوم در زیر مقاومت می پیچد

Bitcoin ، Ethereum Talking Points: بیت کوین به روند صعودی خود ادامه داد و در حال حاضر در بالاترین سطح چهار ماه اخیر معامله می شود. با وجود تعدادی از ETF های بیت کوین برای انتشار و با شایعاتی که جورج سوروس در حال حرکت به سمت ارزهای رمزنگاری شده است ، اخیراً انگیزه دیگری

کد خبر : 115816
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲:۰۰
بیت کوین به سمت 60 هزار صعود می کند ، اتریوم در زیر مقاومت می پیچد


Bitcoin ، Ethereum Talking Points:

  • بیت کوین به روند صعودی خود ادامه داد و در حال حاضر در بالاترین سطح چهار ماه اخیر معامله می شود.
  • با وجود تعدادی از ETF های بیت کوین برای انتشار و با شایعاتی که جورج سوروس در حال حرکت به سمت ارزهای رمزنگاری شده است ، اخیراً انگیزه دیگری در پشت BTC وجود داشته است.
  • اتریوم نسبتاً قوی باقی مانده است ، اگرچه نتوانسته با بیت کوین همگام شود. اتریوم در حال تجمع بالقوه شکست است زیرا قیمت در زیر یک نقطه بزرگ مقاومت قرار می گیرد.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی بر است اقدام قیمت و تشکیلات نموداربه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار ، ما را بررسی کنید DailyFX Education بخش.

در حالی که قیمت طلا همچنان پائین است در میان شکست اخیر دلار ، ارزهای دیجیتال همچنان با صعود بیت کوین به بالاترین سطح خود در چهار ماه گذشته ادامه می دهند. اتریوم در حال حاضر کمی تحت کنترل است زیرا سکه همچنان در زیر نقطه آشکار مقاومت مقاومت می کند. اما همانطور که یک هفته پیش نگاه کردمدر حالی که جروم پاول می گوید فدرال رزرو قصد ممنوعیت ارزهای رمزنگاری شده را ندارد ، درها برای گاوها باز می شود تا بتوانند علامت گذاری کنند.

این اظهارات پاول هفته گذشته مربوط بود اما گری جنسلر ، رئیس SEC که روز چهارشنبه چیزی مشابه گفت ، به او ملحق شد. به نظر می رسید که این اعلامیه پرچم قرمز را در مقابل گاوهای رمزنگاری تکان می دهد و بیت کوین پس از آن نظرات به بالای 50 هزار دلار بازگشت.

این روند تا حد زیادی ادامه داشته است ، صبح امروز بیت کوین از مرز فنی دیگری در 56376 عبور کرد ، که 23.6 درصد فیبوناچی فسخ حرکت اصلی 2021 است. این سطح در حال حاضر به عنوان پتانسیل پشتیبانی کوتاه مدت بالاتر و پایین تبدیل می شود و سطح دیگری از آن در حدود 55 هزار نفر است سطح روانی و دیگری در نوسان قبلی ، حدود 52،956 قیمت.

در جنبه مقاومت معادله ، سطح بزرگی که در بالای سطح قرار دارد سطح روانشناختی 60 هزار است ، که بیت کوین در مارس و آوریل در بالا معامله کرد. اما در هر دو مورد حمایت خریداران خیلی زود خشک شد قبل از اینکه قیمت ها به پایین ترین حد خود برسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سطوح روانی، وارسی DailyFX Education

نمودار قیمت بیت کوین روزانه

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ بیت کوین در Tradingview

سیم پیچ اتریوم در زیر مقاومت

اتریوم در اوایل سپتامبر عملکرد بهتری از بیت کوین داشت و با اشتیاق در NFT ها کاملاً واضح است که چرا این اتفاق افتاده است. اما اوضاع از اواسط سپتامبر با شتاب در این زمینه از زمان باز شدن اکتبر شروع شد.

آیا این می تواند نشان دهنده این باشد که بیت کوین به عنوان یک پرچین تورمی مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که مورد استفاده اتریوم بیشتر به موارد استفاده از ارزهای رمزنگاری ، مانند NFT ها اختصاص داده می شود؟ صرف نظر از اینکه چیست ، آنجایی که نمودار زیر نشان می دهد ETH/BTC شروع به تغییر کرده است.

بیت کوین v/s نمودار روزانه اتریوم

نمودار روزانه اتریوم و بیت کوین

ETH/BTC در Tradingview؛ آماده شده توسط جیمز استنلی

مقاومت اتریوم

در این مرحله ، اتریوم همچنان شاهد وجود سیم پیچ عملکرد قیمت در زیر محدوده وسیعی از مقاومت است. این از 23.6 retracement فیبوناچی فتوشاپ در حرکت اصلی 2021 است و همین قیمت باعث شده بود که در بخش دوم هفته گذشته و آخر هفته پیش بینی شود. پشتیبانی در بالای منطقه کلیدی گرفته شده از مقاومت قبلی ، که از حدود 3279-3333.33 ترسیم شده است ، وجود دارد. این باعث می شود درها برای پتانسیل شکست صعودی باز بماند و نقطه بعدی مقاومت پیش رو در سطح 3800 ظاهر می شود ، پس از آن سطح فیبوناچی در سال 1881 و سپس سطح روانی در 4000 وجود دارد.

نمودار قیمت روزانه ETH/USD

نمودار قیمت ETHUSD روزانه

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی؛ اتریوم در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.