بیت کوین به افراد مترقی اهمیت نمی دهد، اما شما باید

[ad_1] پذیرش بیت کوین در دراز مدت اجتناب ناپذیر است، اما کنار گذاشتن شکاف سیاسی و ایجاد یک ائتلاف گسترده، این مسیر را کوتاه می کند. این یک سرمقاله نظری توسط جیسون مایر، معلم و نویسنده «مورد پیشرو برای بیت کوین» است. سلب مسئولیت: این کتاب توسط مجله بیت کوین منتشر شده است. آیا بیت

کد خبر : 355041
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
بیت کوین به افراد مترقی اهمیت نمی دهد، اما شما باید

[ad_1]

پذیرش بیت کوین در دراز مدت اجتناب ناپذیر است، اما کنار گذاشتن شکاف سیاسی و ایجاد یک ائتلاف گسترده، این مسیر را کوتاه می کند.

این یک سرمقاله نظری توسط جیسون مایر، معلم و نویسنده «مورد پیشرو برای بیت کوین» است. سلب مسئولیت: این کتاب توسط مجله بیت کوین منتشر شده است.

آیا بیت کوین نیاز به پیشرو دارد؟

پاسخ ساده به این سوال منفی است، بیت کوین نیازی به پیشرو ندارد. همه ما می‌توانیم این مم‌ها را به صورت زنده نقل کنیم: بیت‌کوین اهمیتی نمی‌دهد. تیک تاک، بلوک بعدی. بیت کوین اجتناب ناپذیر است. بیت کوین قابل تنظیم نیست من معتقدم که هر یک از این شعارها، به روش های خاص خود، در دراز مدت درست است. اما اخیراً انرژی زیادی را صرف پاسخ دادن به عکس این سؤال کرده ام، یعنی: آیا پیشروها به بیت کوین نیاز دارند؟

کتاب من به این سوال پیچیده تر به طور کامل پاسخ مثبت می دهد. و در حالی که به راحتی می توان با اطمینان نتیجه گرفت که بیت کوین اینطور نیست نیاز مترقی‌ها، شاید جالب باشد که در نظر داشته باشید چرا اصلاً باید برایتان مهم باشد که من در مأموریتی هستم که تا آنجا که می‌توانم از لیبرال‌های مترقی استفاده کنم. درست است که بیت کوین اهمیتی نمی دهد. اما من فکر می کنم شما باید.

کوتاه کردن طولانی مدت

همانطور که برای من روشن است که بیت کوین در نهایت موفق خواهد شد، همچنین واضح است که حمایت لیبرال ها و کسانی که در سمت چپ طیف سیاسی هستند، اگرچه یک ضرورت مطلق نیست، با این وجود مهم است. حتی اگر بیت کوین در درازمدت اجتناب ناپذیر باشد، زمان بسیار زیادی بین اکنون تا پایان آن بلندمدت وجود دارد. آن زمان را می توان با پذیرش رو به رشد، نوآوری و ترویج پول آزادی در سراسر کره زمین پر کرد. یا آن زمان می تواند با جنگ سیاسی در هر سطحی از هر دولت در سراسر جهان پر شود. بسیاری از افرادی که این را می خوانند ممکن است اهمیتی ندهند، یا حتی ممکن است از جنگ استقبال کنند. اما در درازمدت، من مرده خواهم بود و اگر افراد بیشتری نوآوری ساتوشی ناکاموتو را قبل از اینکه پشته ذرت من به فرزندانم منتقل شود، بفهمند و از آن استفاده کنند، دنیا جای بهتری خواهد بود.

بیت کوین‌هایی هستند که از نظر سیاسی با من همسو نیستند، اما با این وجود از کار من حمایت می‌کنند. این افراد دوست دارند به من یادآوری کنند که بیت کوین پول برای دشمنان است. این نه تنها درست است، بلکه در واقع یکی از ویژگی های مهم همه پول های “خوب” است. علاوه بر این، یادآوری این نکته نیز ضروری است که در این مفهوم محدود، هیچ بیت کوینری دشمن شما نیست، صرف نظر از اینکه چگونه خود را در سیستم سیاسی قدیمی قرار می دهد. در حالی که چپ و راست ممکن است در مورد هر چیز دیگری دعوا کنند، ضروری است که در مورد بیت کوین متحد شویم، زیرا انجام این کار بهترین فرصت را برای جایگزینی سیستم فعلی ما فراهم می کند. قبل از پایان بلند مدت

تعمیرات اساسی سیستم

مانند بسیاری از مردم، دیدگاه من از بیت کوین این است که برای همه پول است. من همچنین آن را بهترین ابزاری می‌دانم که برای جایگزینی سیستم مالی جهانی فاسد، مبهم و قهقرایی که همه ما به ارث رسیده‌ایم. در برخی موارد، افرادی که سیستم فعلی را کنترل می کنند، در واقع شروع به مبارزه با بیت کوین می کنند و زمانی که این کار را انجام دهند، به شدت مبارزه خواهند کرد. ترس، عدم قطعیت و شک محیطی فعلی (FUD) و بسته شدن اخیر فیات onramps به صرافی‌های ارز دیجیتال در مقایسه عجیب به نظر می‌رسد. افراد قدرتمند از واشنگتن دی سی تا High Street می‌توانند اهرم‌های خود را بکشند تا یادگیری در مورد بیت‌کوین، دسترسی به آن یا ذخیره امن آن برای هر غیرمتخصصی دشوار شود. هر یک از بازیکنان در بازی فعلی انگیزه دارند تا آن را تا زمانی که ممکن است اجرا کنند و به منابع عظیمی برای کمک به تحقق آن دسترسی دارند. شاید، برای اولین بار، موضوع این نیست که منافع قدرتمندی در تلاش برای به دست آوردن پول بیشتر باشند، بلکه خود تعریف پول است. این یک جنگ خواهد بود و آنها تمام موانع را کنار خواهند زد.

برخی از Bitcoiners با اطمینان ادعا می کنند که ممنوعیت بیت کوین اهمیتی ندارد زیرا مردم می توانند به مکان هایی نقل مکان کنند که بیت کوین ممنوع نیست. اگر بیت کوین در برخی کشورها یا حتی برخی از ایالت های ایالات متحده غیرقانونی شود، ممکن است این فرصت را داشته باشیم که ببینیم آربیتراژ قضایی در عمل چقدر دشوار است. کسانی که دارای ثروت و ارتباطات هستند ممکن است بتوانند به کشور دیگری نقل مکان کنند که بیت کوین را در آغوش می کشد. کسانی که در تلاش برای به دست آوردن زندگی هستند، عقب خواهند ماند. حتی تد کروز وقتی اخیراً به مخاطبان بیت کوین کنایه زد، این ایده را رد کرد: «چند نفر در اینجا پاسپورت السالوادور شما دارند؟»

من اغلب با کروز موافق نیستم، اما حق با اوست. دیدن اینکه چگونه برنامه اضطراری همه افراد که به السالوادور نقل مکان می کنند می تواند این وعده را که «بیت کوین برای همه است» در طول عمر من برآورده کند، دشوار است.

اما شاید هدف کسانی که در حال حاضر در قدرت هستند این نباشد که بیت‌کوین را غیرقانونی کنند، بلکه هدفشان این باشد که ما را از دیدگاه‌های سیاسی ریشه‌دار و قطبی‌شده‌مان در مورد آن نگه دارند. از آنجایی که هدف آنها حفاظت از سیستم فعلی است، احتمالاً با غیرقانونی کردن رقابت خود شروع نمی کنند، بلکه در عوض فقط مردم را در مورد آن بحث می کنند.

بهترین نتیجه برای کسانی که به دنبال حفظ وضعیت موجود هستند این است که مردم بیت کوین را به عنوان یک موضوع راست در مقابل چپ ببینند، چیزی دیگر برای ایجاد تفرقه بین مردم در حالی که مسئولین همچنان از سیستم های فعلی سود می برند. و هر دلیلی وجود دارد که فکر کنیم این اتفاق خواهد افتاد. در حال حاضر تعداد کمی از سیاستمداران لیبرال وجود دارند که به طور منظم سعی می کنند با ضربه زدن به بیت کوین امتیازات سیاسی را به دست آورند. اگر این تاکتیک در طول زمان موفقیت آمیز باشد، دیگران صدای خود را به گروه کر اضافه خواهند کرد. از طرف دیگر، برخی از قانونگذاران محافظه کار نه تنها برای حمایت از بیت کوین عجله کرده اند، بلکه تاکید می کنند که سیاستمداران چپ این کار را نمی کنند. در نهایت، همه FUD ها، موانع جاده ای و درگیری های سیاسی می توانند به اوج خود برسند، در این مرحله بیت کوین احساس می کند که اجتناب ناپذیر است.

جنگ را غیرممکن کنید

دریچه ای که در مقابل این روایت قرار می گیرد، کوچک است و به سرعت در حال بسته شدن است. اعتقاد قوی من این است که راز موفقیت جمعی ما در متقاعد کردن سیاستمداران در قدرت نیست که بیت کوین نیروی خوبی است، بلکه در آموزش شهروندانی است که به آن سیاستمداران رای می دهند. ما هنوز فرصتی برای این کار داریم. بسیاری از افرادی که پیش از سکه‌ها استفاده می‌کنند، چندان به بیت‌کوین فکر نکرده‌اند. من دیده ام که وقتی به افراد فرصتی برای یادگیری و پرسیدن سوال داده می شود، اغلب از ارزش پیشنهادی بیت کوین متقاعد می شوند. با این حال عکس آن نیز می تواند درست باشد. اگر به نقطه‌ای برسیم که دولت سعی کند بیت‌کوین را ممنوع کند، احتمالاً تعداد زیادی از مردم به این نتیجه می‌رسند که باید بد باشد. اگر احساسات عمومی از «بیت کوین تظاهر به پول است» به «بیت کوین چیز بدی برای افراد بد است» تبدیل شود، به صدا درآوردن این زنگ سخت خواهد بود. چنین نتیجه ای موفقیت بیت کوین را در درازمدت کمتر نمی کند، اما می تواند پذیرش، نوآوری، ساخت زیرساخت ها و آموزش را تا چند دهه به عقب براند. این نه تنها ما را در یک سیستم قدیمی قفل می کند، بلکه مزایای واقعی بیت کوین را به افرادی که اکنون به این فناوری نیاز دارند ارائه می دهد، به تاخیر می اندازد.

به دلیل ویژگی های پولی برتر بیت کوین، در نهایت برنده خواهد شد و به روشی ارجح برای ذخیره و انتقال ارزش در بین شهروندان جهان تبدیل خواهد شد. ما می دانیم که کسانی که در حال حاضر قدرت دارند انگیزه مبارزه با بیت کوین را دارند. اگر فرصت داده شود، این کار را خواهند کرد. اما، با وجود اینکه می‌توانستیم در جنگ آنها پیروز شویم، هنوز فرصت داریم که چنین جنگی را از نظر سیاسی در وهله اول غیرممکن کنیم. انجام این کار باید امری ضروری در نظر گرفته شود. کوری کلیپستن استدلال مشابهی را با استفاده از چارچوب نسیم طالب از «اقلیت ناسازگار» ارائه می‌کند. ادعای کلیپستن این است که اگر بیت کوین به 10 میلیون حامی در ایالات متحده برسد، آن اقلیت کوچک اما متحرک عملاً مبارزه با این فناوری را غیرممکن می کند.

حتی اگر ناقص باشد، شماتیک مقداری ارزش شهودی دارد. بیایید برای استدلال بگوییم که عدد 10 میلیون کلیپستن صحیح است. احمقانه است اگر فکر کنیم که به آن هدف (در «مسابقه برای اجتناب از جنگ») می‌رسیم، بدون اینکه عمداً دامنه مخاطبان هدف خود را گسترش دهیم. تا کنون، پیشروها یک گزینه نسبتاً استفاده نشده برای چنین توسعه ای باقی مانده اند. علاوه بر این، ائتلاف 10 میلیونی ما اگر در طیف سیاسی ناهمگن باشد، قوی تر و ضدشکننده تر خواهد بود. نادیده گرفتن ائتلاف قوی از بیت کوینرها که طیف سیاسی را در بر می گیرد غیرممکن و مبارزه با آن سخت تر خواهد بود. به همین دلیل است که من و بسیاری دیگر مانند من، هر طور که بتوانیم، پرونده بیت کوین را برای افراد مترقی مطرح می کنیم. من فکر می کنم که باید برای شما مهم باشد.

بیت کوین اهمیتی نمی دهد، اما شما باید

جهان به ما نیاز دارد تا پیشروهای قرص را نارنجی کنیم. من بسیار می خواهم به هدف 10 میلیونی کلیپستن برسم و اقلیت ناسازگار بیت کوینی ها را ببینم که آینده پول را شکل می دهند. خبر خوب این است که کاتالوگ رو به رشدی از منابع آموزشی بیت کوین وجود دارد که از طریق یک لنز مترقی ارائه می شود. همچنین یک جامعه مترقی رو به رشد و پر سر و صدا در فضای بیت کوین وجود دارد. به لطف این ابزارها، ما فرصتی، هرچند زودگذر، داریم تا به افراد بیشتری دسترسی داشته باشیم و آنها را نسبت به وعده بیت کوین متقاعد کنیم. و ما به کمک شما نیاز داریم.

این یک فراخوان برای اقدام است. از گفتگو در مورد بیت کوین با یک همکار لیبرال، همسر یا همسایه خود دوری نکنید. سعی کنید با افرادی که در آنجا هستند ارتباط برقرار کنید و توضیح دهید که بیت کوین چگونه ناعادلانه‌ای را که در سیستم فعلی به آن اهمیت می‌دهند، برطرف می‌کند. بسیاری از افراد مترقی به خوبی به یک بحث آگاهانه در مورد اینکه چگونه و چرا بیت کوین به نابرابری ثروت می پردازد یا به گروه های به حاشیه رانده شده حقوق مالکیت می دهد پاسخ می دهند. ممکن است بیشتر از آنچه فکر می کنید موفقیت داشته باشید. اگر خودتان نمی توانید آنها را متقاعد کنید، آنها را به کتاب ها، پادکست ها و مقالات مناسب هدایت کنید تا بتوانند به یادگیری خود ادامه دهند.

شکی نیست که زمانی که بیت کوین اجتناب ناپذیر شود، در نهایت به نقطه اوج خواهیم رسید. هنگامی که این اتفاق بیفتد، اگر می‌خواهیم بیشترین موفقیت را پیدا کنیم، داشتن انواع ایدئولوژی‌های سیاسی در ائتلاف ما بسیار مهم خواهد بود. تنها ناشناخته ای که باقی می ماند این است که آیا ما به اندازه کافی سریع عمل کنیم تا قبل از جنگ به آن نقطه اوج برسیم. من خوشبین هستم که این کار را انجام دهیم، و برای این منظور، تا آنجا که می توانم به قرص های نارنجی ادامه خواهم داد. امیدوارم در آن کار به من بپیوندید.

این یک پست مهمان توسط جیسون مایر است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.