بیت کوین: برای خرید خیلی زود است

[ad_1] بیت کوین در هفته گذشته 9.2 درصد کاهش یافت و حدود 19,400 دلار به پایان رسید و صبح روز دوشنبه نزدیک به 19,000 معامله شد. اتریوم در هفت روز گذشته 13.3 درصد از دست داده است، در حالی که سایر آلتکوین های برتر در 10 برتر از 8.6 درصد (BNB) به 18 درصد (Solana)

کد خبر : 224807
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
بیت کوین: برای خرید خیلی زود است

[ad_1]

بیت کوین در هفته گذشته 9.2 درصد کاهش یافت و حدود 19,400 دلار به پایان رسید و صبح روز دوشنبه نزدیک به 19,000 معامله شد. اتریوم در هفت روز گذشته 13.3 درصد از دست داده است، در حالی که سایر آلتکوین های برتر در 10 برتر از 8.6 درصد (BNB) به 18 درصد (Solana) سقوط کرده اند.

بر اساس گزارش CoinMarketCap، کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال طی هفته 9 درصد کاهش یافت و به 865 میلیارد دلار رسید. شاخص تسلط بیت کوین با 0.3 واحد کاهش به 42.2 درصد رسید. شاخص ترس از ارزهای دیجیتال تا دوشنبه به 14 واحد افزایش یافت.

بیت کوین تقریباً در تمام هفته گذشته تحت فشار بوده است. یک جهش کوتاه در ابتدای روز در 1 ژوئیه بیشتر به دلیل هیجانات عاطفی از شروع یک دوره جدید (ماه، سه ماهه، نیمه سال) بود تا تغییرات اساسی در وضعیت. این بازگشت، BTCUSD را از به‌روزرسانی پایین‌ها محافظت کرد.

با این وجود، تصویر جهانی همچنان نزولی است زیرا بازارهای سهام هیچ اجمالی از سخت شدن شرایط مالی توسط بانک‌های مرکزی نشان نمی‌دهند. در نمودارهای هفتگی، BTCUSD پایین تر از میانگین 200 هفته ای باقی مانده است، زیرا در تلاش ترسو برای صعود در هفته گذشته شکست خورده است.

RSI در نمودارهای هفتگی همچنان بیش از حد فروش است که یک ناهنجاری تاریخی است. متأسفانه برای گاوها، این نشانه زمان بهتری برای ورود نیست. از نظر فنی، بازگشت پایدار از حد معمول به یک سیگنال خرید خواهد بود. پایان سه ماهه دوم سال 2022 بدترین فصل برای بیت کوین در 11 سال گذشته بود.

تجزیه و تحلیل FxPro: نمودار بیت کوین

مایکل بوری، سرمایه‌گذار، که بحران وام مسکن در سال 2007 را پیش‌بینی کرده بود، اذعان می‌کند که وضعیت کنونی بازار تنها وسط یک چرخه نزولی برای BTC و سهام است.

چانگ پنگ ژائو، مدیر اجرایی صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، سقوط کنونی بازار کریپتو را زمان خوبی برای خرید بیت کوین در بلندمدت خواند. او گفت که اگر معامله‌گران بتوانند در بازار نزولی فعلی مقاومت کنند، سرمایه‌گذاری‌های آنها در روند صعودی بعدی چند برابر خواهد شد.

بر اساس گزارش IntoTheBlock، پس از سقوط بیت کوین به زیر 20000 دلار، سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی افزایش یافته‌اند. این دسته از دارندگان کریپتوکارنسی تهاجمی ترین در خرید در طی فروش اخیر بوده اند.

السالوادور در بحبوحه سقوط بازار به خرید بیت کوین ادامه می دهد. این بار دولت این کشور حدود 1.5 میلیون دلار برای خرید 80 بیت کوین با قیمت متوسط ​​19000 دلار هزینه کرد.

از سوی دیگر، بانک آمریکا گزارش داد که سرمایه گذاری مشتریان این بانک در ارزهای دیجیتال از نوامبر سال گذشته بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

این مقاله توسط تحلیلگر ارشد بازار FxPro، Alex Kuptsikevich نوشته شده است.

این مقاله توسط FxPro FXPro در www.forexlive.com نوشته شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.