بیت کوین با گاز گرفتن روبل روسیه توسط تحریم ها افزایش یافت. معامله گران چشم چین PMI، تصمیم RBA

[ad_1] بیت کوین، BTC/USD، روسیه، سوئیفت، نفت خام، PMI چین، RBA – نکات صحبت بیت کوین، همراه با اتریوم، در واکنش به تحریم های فزاینده وحشیانه روسیه افزایش یافت داده‌های PMI چین، تصمیم نرخ بهره RBA امروز در حالی که درگیری در اوکراین بیداد می‌کند، مورد توجه قرار گرفته است BTC/USD ممکن است سطح 50000

کد خبر : 172645
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۳۰
بیت کوین با گاز گرفتن روبل روسیه توسط تحریم ها افزایش یافت.  معامله گران چشم چین PMI، تصمیم RBA

[ad_1]

بیت کوین، BTC/USD، روسیه، سوئیفت، نفت خام، PMI چین، RBA – نکات صحبت

  • بیت کوین، همراه با اتریوم، در واکنش به تحریم های فزاینده وحشیانه روسیه افزایش یافت
  • داده‌های PMI چین، تصمیم نرخ بهره RBA امروز در حالی که درگیری در اوکراین بیداد می‌کند، مورد توجه قرار گرفته است
  • BTC/USD ممکن است سطح 50000 را هدف قرار دهد اگر حرکت قیمت‌ها را بالاتر از 61.8% فیب کند.

چشم انداز سه شنبه آسیا و اقیانوسیه

بازارهای آسیا-اقیانوسیه در حالی که معامله گران آخرین تحولات ناشی از درگیری اوکراین را در نظر می گیرند، آماده به نظر می رسد که بازارهای آزاد متفاوتی داشته باشند. بازارهای سهام ایالات متحده یک شبه ضررهای سنگینی را کاهش دادند، به طوری که شاخص فناوری سنگین نزدک 100 0.34 درصد بالاتر بسته شد، اما S&P 500 0.24 درصد کاهش یافت و دومین ضرر ماهانه را برای معیار ایالات متحده تضمین کرد. سرمایه‌گذاران به سمت ایمنی اوراق بهادار خزانه‌داری، به‌ویژه دوره تصدی کوتاه‌مدت، هجوم آوردند و برخی از مسطح‌سازی‌های اخیر در سراسر منحنی را که در هفته‌های اخیر رخ داده بود، معکوس کردند. ین ژاپن و فرانک سوئیس در بحبوحه چشم انداز بی ثبات بازار، در حالی که معامله گران آخرین تحریم های غرب علیه روسیه را ارزیابی می کردند، جریان های زیادی را جذب کردند.

بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ، برندگان بزرگی بودند که در جلسه معاملاتی امروز APAC شرکت کردند. BTC/USD طی 24 ساعت گذشته 10 درصد افزایش یافت و قیمت ها را به بالاترین سطح از 17 فوریه رساند. از جمله حذف بانک های بزرگ روسیه از سیستم پیام رسانی سوئیفت، به طور موثر سیستم بانکی روسیه را از بازارهای مالی جهانی دور کرده است و توانایی مالی روسیه برای مقابله با جریمه های اقتصادی را مورد تردید قرار داده است. روبل روسیه یک شبه در برابر گرین بک بیشتر سقوط کرد و USD/RUB بیش از 20 درصد افزایش یافت.

بر اساس گزارش شرکت داده کایکو که در گزارش بلومبرگ استناد شده است، افزایش شدید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بحبوحه افزایش قابل توجه حجم معاملات در روبل روسیه و هریونا اوکراین رخ می دهد. الیگارشی‌های روسی و دیگرانی که می‌ترسند تحت تأثیر تحریم‌ها قرار بگیرند، ممکن است با توجه به عایق بودن بیت کوین از سیستم مالی سنتی، به سمت بیت کوین فرار کنند. میخایلو فدوروف، معاون نخست‌وزیر اوکراین، روز دوشنبه از صرافی‌های بزرگ درخواست کرد تا کاربران با آدرس روسی را محدود کنند.

واکنش صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال متفاوت بوده است. بایننس گفت که افراد تحریم شده را مسدود می کند اما تمام حساب های روسیه را مسدود نمی کند. این احتمال وجود دارد که قدرت‌های غربی به زودی این جریان‌ها را هدف قرار دهند، اگرچه توانایی روسیه برای دور زدن تحریم‌ها از طریق کریپتو بسیار محدود است. در همین حال، نفت خام نزدیک به سطح 96 معامله می شود زیرا معامله گران به سمت قیمت در بازار جهانی بدون نزدیک به 10 میلیون بشکه در روز روسیه حرکت می کنند. کانادا تمام واردات نفت روسیه را ممنوع اعلام کرد، اگرچه این کشور از سال 2019 هیچ وارداتی نداشته است.

امروز، دفتر ملی آمار چین (NBS) شاخص های مدیران خرید (PMI) در ماه فوریه را برای بخش خدمات و تولید خود گزارش خواهد کرد. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، تحلیلگران پیش بینی می کنند که PMI تولیدی دوباره به محدوده 49.8 کاهش می یابد. این ضعیف‌ترین گزارش تولیدی از اکتبر است که نوع دلتا کووید و بحران انرژی فعالیت کارخانه را خفه کرد. انتظار می رود بخش خدمات نیز سقوط کند، اما باید در سطح بالای 50 باقی بماند.

بانک مرکزی استرالیا (RBA) قرار است تصمیم خود درباره نرخ بهره ماه مارس را در ساعت 3:30 به وقت گرینویچ امروز گزارش کند. بانک مرکزی استرالیا به‌رغم قدرت بازار کار قوی و قیمت بالای مواد خام و محصولات مصرفی، احتمالاً نرخ معیار خود را در 0.10 درصد ثابت نگه می‌دارد. با این حال، فیلیپ لو، فرماندار RBA، ممکن است لحن جنگ طلبانه تری داشته باشد تا در برابر انتظارات نسبتاً جنگ طلب بازار تسلیم شود. به نظر می رسد عامل گمشده برای افزایش نرخ RBA رشد ضعیف دستمزدها باشد که در سه ماهه چهارم سالانه 2.3 درصد بوده و به سیاست گذاران RBA اجازه می دهد ثابت قدم باشند. با توجه به معاملات آتی نرخ نقدی، بازار تا جلسه دسامبر بیش از 90 نقطه پایه انقباض را مشاهده می کند. اگر آقای لو تمایل خود را برای تشدید شرایط پولی زودتر از آنچه قبلا اعلام شده بود نشان دهد، دلار استرالیا/دلار ممکن است افزایش یابد.

پیش بینی فنی بیت کوین

BTC/USD یک شبه بالاتر رفت و از سطح روانی 40000، میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) و 38.2% اصلاح فیبوناچی عبور کرد. مانع بعدی برای گاو نر سطح فیب 61.8 درصد و کاهش SMA 100 روزه است. وقفه بالاتر از این سطوح ممکن است تمرکز گاوها را بر روی علامت 50000 تغییر دهد، سطحی که از دسامبر 2021 دست نخورده است. مومنتوم سالم به نظر می رسد، با عبور خط MACD از بالای خط سیگنال و در مسیر عبور از بالای خط مرکزی. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به شدت بالاتر است. از طرف دیگر، یک عقب‌نشینی ممکن است قیمت‌ها را به سطح 40000 بکشاند، جایی که احتمالاً پشتیبانی ارائه می‌شود.

نمودار روزانه BTC/USD

نمودار بیت کوین، نمودار btc/usd، بیت کوین روسیه

نمودار ایجاد شده با TradingView

{{خبرنامه}}

— نوشته شده توسط توماس وست واتر، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.