بیت کوین باز هم سرخپوش شد

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین کانال ۳۳ هزار دلار را از دست داد و نسبت به دیروز همین موقع ۷.۴ درصد سقوط کرد. بیت کوین هم اکنون ۳۲ هزار و ۶۰۰ دلار در حال معامله است که نسبت به هفته پیش هم ۱۸.۷ درصد کاهش داشته است.  ارزش کل بازار

کد خبر : 68927
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
بیت کوین باز هم سرخپوش شد


در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین کانال ۳۳ هزار دلار را از دست داد و نسبت به دیروز همین موقع ۷.۴ درصد سقوط کرد. بیت کوین هم اکنون ۳۲ هزار و ۶۰۰ دلار در حال معامله است که نسبت به هفته پیش هم ۱۸.۷ درصد کاهش داشته است. 

ارزش کل بازار بیت کوین امروز به ۶۱۹ میلیارد دلار رسیده و در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۳ میلیون بیت کوین با ارزش ۴۳ میلیارد دلار در بازار جهانی خرید و فروش شده است. تعداد بیت کوین‌های موجود در بازار جهانی هم امروز به ۱۸ میلیون ۷۳۹ هزار و ۸۱۸ عدد رسید. 

همگام با بیت کوین، اتریوم هم ۶.۶ درصد ریزش کرد و در آستانه از دست دادن کانال ۲ هزار دلاری است. قیمت این ارز امروز ۲۰۳۹ دلار بود. باینانس کوین و کاردانو هم هر کدام حدود ۴ درصد کاهش قیمت داشتند و به ترتیب ۳۱۹ دلار و ۱.۳۳ دلار در حال خرید و فروش شدن هستند.

بیشترین افت امروز قیمت ارزهای مطرح مجازی مربوط به دوج کوین بود که با ۸ درصد سقوط هم اکنون ۲۵ سنت در حال معامله است. به طور کلی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ارزش کل بازار مجازی‌ها ۶.۷۵ درصد کاهش یافته و به ۱۳۷۶ میلیارد دلار رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۹۸ میلیارد دلار در این بازار حجم خورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، چند باری است که همزمان با نزدیک شدن بیت کوین به کف کانال ۳۰ هزار دلاری شاهد دست به کار شدن سرمایه‌گذاران بزرگ در این بازار هستیم. طی هفته‌های گذشته بیت کوین چند بار به کف کانال نزدیک شده و کسانی نظیر ایلان ماسک با انتشار چند توئیت دوباره قیمت این ارز را صعودی کردند. 

در حالی که به نظر می‌رسد این افراد در حال نوسان گرفتن از بازار بیت کوین هستند باید دید که پس از ۴ روز منفی بودن بازار و رسیدن قیمت بیت کوین به نزدیک ۳۰ هزار دلار آیا دوباره شاهد تکرار نوسان‌گیری‌های گذشته هستیم؟

به عنوان مثال طی هفته گذشته ایلان ماسک و یک فعال دیگر بازار با چند اظهارنظر توانستند قیمت بیت کوین را از همین محدوده ۳۳ و ۳۴ هزار دلاری به بالای ۴۰ هزار دلار رسانده و دو روز بازار را مثبت کنند. پس از این مسئله اما بازار چند روز است که منفی است.

۲۲۳۲۲۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.