بیت کوین اکنون یک ارز قابل دوام است و دولت در حال ترسیدن است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] جو روگان، مجری برنامه The Joe Rogan Experience، بیت کوین را به اینترنت اولیه تشبیه می کند. وی با اشاره به اینکه اکنون ارز دیجیتال “یک شکل ارز قابل دوام” است که “در واقع می توانید با آن چیزهایی بخرید”، گفت: “دولت در حال ترسیدن است.” جو روگان، بیت کوین و دولت پادکست معروف

کد خبر : 202624
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
بیت کوین اکنون یک ارز قابل دوام است و دولت در حال ترسیدن است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

جو روگان، مجری برنامه The Joe Rogan Experience، بیت کوین را به اینترنت اولیه تشبیه می کند. وی با اشاره به اینکه اکنون ارز دیجیتال “یک شکل ارز قابل دوام” است که “در واقع می توانید با آن چیزهایی بخرید”، گفت: “دولت در حال ترسیدن است.”

جو روگان، بیت کوین و دولت

پادکست معروف جو روگان، مجری برنامه The Joe Rogan Experience، در برنامه خود که روز سه شنبه منتشر شد، درباره بیت کوین صحبت کرد. این برنامه مصاحبه ای با خلیل رونتری جونیور، مبارز سبک وزن UFC دارد.

Joe Rogan Experience یکی از محبوب‌ترین پادکست‌های جهان با بیش از 1800 قسمت است که هر قسمت به طور منظم میلیون‌ها بازدید را دریافت می‌کند. در ماه فوریه، نیویورک تایمز گزارش داد که Spotify بیش از 200 میلیون دلار برای پادکست Rogan پرداخت کرده است، که اکنون به طور انحصاری در این پلتفرم در دسترس است.

روگان به Rountree گفت: «من در مورد بیت کوین همان طور فکر می کنم که در مورد اینترنت اولیه فکر می کنم. او با اشاره به اینکه دولت «آن را ندید»، گفت:

اکنون این یک شکل قابل دوام از ارز است. در واقع می توانید با آن چیزهایی بخرید. من فکر می کنم دولت در حال ترسیدن است.

او در ادامه آنچه را که از دولت انتظار دارد به اشتراک گذاشت و اشاره کرد که آنها در دوران دولت اوباما تلاش کردند اینترنت را سانسور کنند. با این حال، روگان اظهار داشت: «از هم پاشید زیرا مردم خشمگین و غوغا شده بودند و فکر می کردند که پیامدهای سیاسی آن ارزشش را ندارد… بنابراین از آن عقب نشینی کردند.

این پادکستر محبوب معتقد است زمانی فرا می رسد که دولت یک ارز دیجیتال متمرکز، مشابه آنچه چین انجام می دهد، معرفی خواهد کرد. وی تاکید کرد:

آنها قصد دارند یک ارز دیجیتال را پیاده سازی کنند – یک ارز دیجیتال متمرکز که می توانند آن را کنترل کنند.

روگان توضیح داد که چیزی که در مورد ارز دیجیتال متمرکز دولتی ترسناک است این است که آنها می توانند به شما و رفتار شما به صورت آنلاین نگاه کنند و تصمیم بگیرند که شما می توانید یا نمی توانید پول خود را خرج کنید. به عنوان مثال، او هشدار داد که دولت می تواند به کسی اجازه دهد که برای غذا پول خرج کند اما سفر نکند.

در ژانویه، روگان گفت که «امید زیادی» به ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین دارد. با این حال، او در آن زمان اعتراف کرد که آن را به خوبی درک نمی کند.

او در آن زمان اظهار داشت: «آنچه در حال حاضر می‌بینیم این است که یا به طور کامل از بین می‌رود یا از این به عنوان فرصتی برای اصلاح کشتی استفاده می‌کنیم و راه بهتری برای زندگی‌مان پیدا می‌کنیم. ”

نظر شما در مورد نظرات جو روگان چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.