بیت کوین آزادی است – می گوید “ما باید پول را از دولت بگیریم” – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] شاهزاده فیلیپ صربستان و یوگسلاوی می گوید که بیت کوین آزادی است. شاهزاده با اشاره به اینکه «ما باید پول را از دولت بگیریم»، تأکید کرد: «ما باید دوباره پول سخت داشته باشیم. ما باید پولی با کیفیت خوب داشته باشیم که مشمول تورم نباشد.» شاهزاده فیلیپ صربستان بیت کوین را ستایش می کند

کد خبر : 181528
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
بیت کوین آزادی است – می گوید “ما باید پول را از دولت بگیریم” – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

شاهزاده فیلیپ صربستان و یوگسلاوی می گوید که بیت کوین آزادی است. شاهزاده با اشاره به اینکه «ما باید پول را از دولت بگیریم»، تأکید کرد: «ما باید دوباره پول سخت داشته باشیم. ما باید پولی با کیفیت خوب داشته باشیم که مشمول تورم نباشد.»

شاهزاده فیلیپ صربستان بیت کوین را ستایش می کند

شاهزاده فیلیپ صربستان و یوگسلاوی اخیراً در یک برنامه تلویزیونی صربستان به میزبانی ایوان ایوانوویچ درباره بیت کوین صحبت کرد. شاهزاده فیلیپ، یکی از اعضای خاندان کاراجورجویچ، دومین پسر آخرین ولیعهد پادشاهی یوگسلاوی سابق است. او دوقلوی برادر شاهزاده اسکندر و دومین نفر در صف سلطنت پس از شاهزاده پیتر است.

به گفته وب سایت خانواده سلطنتی صربستان، شاهزاده فیلیپ در حال حاضر با یک مدیر دارایی جهانی در لندن کار می کند.

او در برنامه تلویزیونی تایید کرد: “من در امور مالی کار می کنم.” من در مدیریت دارایی برای یک شرکت مالی بین المللی کار می کنم. دفتر مرکزی در نیویورک است اما یک دفتر بزرگ در لندن دارد. من یک تحلیلگر هستم من عاشق تجزیه و تحلیل جهان هستم.»

او افزود: «من تجزیه و تحلیل می‌کنم و عمدتاً به مشتریان می‌گویم که در بازار چه اتفاقی می‌افتد، در پرتفوی آنها چه می‌گذرد، و با بسیاری از تحلیلگران دیگر و بسیاری از مدیران سبد دیگر در شرکت صحبت می‌کنم. ما به تصمیم گیری کمک می کنیم… تحلیلگر بودن تجربه خوبی است. من خیلی چیزها را یاد گرفتم.”

سپس از او در مورد کریپتو سوال شد. او با تاکید بر اینکه توصیه‌هایش «قطعاً رایگان است»، با گفتن «کریپتو» شروع کرد، اما به سرعت خودش را اصلاح کرد و گفت «بیت‌کوین». شاهزاده فیلیپ گفت: «نه رمزنگاری بلکه بیت کوین. این فقط در مورد بیت کوین است.” او ادامه داد:

بیت کوین آزادی است و این چیزی است که من برای همه می خواهم.

او توضیح داد: این چیزی است که همه باید یاد بگیرند. آهسته آهسته یاد خواهند گرفت. برخی از افراد تمایلی به یادگیری آن ندارند زیرا به آن عادت ندارند. آنها می خواهند از سیستمی که در آن به خوبی عمل می کنند محافظت کنند.»

شاهزاده خاطرنشان کرد: “اما آنها نمی دانند که آن سیستم، شاید خوب متوجه شوند، برای همه افراد دیگر در جهان مفید نیست، بنابراین میلیاردها نفر در سراسر جهان در حال حاضر اوقات خوبی را سپری نمی کنند.”

ایوانوویچ بعد از اینکه شاهزاده گفت: “خب ما باید پول را از دولت بگیریم.” مجری تلویزیون هشدار داد که بیانیه خانواده سلطنتی ممکن است سوء تعبیر شود. هر دو خندیدند.

شاهزاده فیلیپ ادامه داد:

فکر می کنم دوباره باید پول سختی داشته باشیم. ما باید پولی با کیفیت خوب داشته باشیم که مشمول تورم نباشد.

وی با اشاره به تورم گفت: این مشکل در حال حاضر رخ می دهد و به خصوص از آخرین بحران مالی در سال 2008 که محرک های فوق العاده ای به اقتصادها وارد شده است. وی تصریح کرد: و از آن زمان با همه‌گیری کرونا، محرک‌های بی‌سابقه‌ای به اقتصاد تزریق شده است و البته این پول کجا می‌رود؟ این باعث ایجاد تورم خواهد شد.»

شاهزاده فیلیپ درباره بیت کوین صحبت کرد. با بیت کوین، شما آن را ندارید. شما فقط 21 میلیون بیت کوین دارید که قرار است تولید شود.» او توضیح داد:

بنابراین هرگز یک دارایی تورمی نخواهد بود و این به محافظت از مردم کمک می کند.

علاوه بر این، بدون سانسور است. خیلی قابل تعویضه شما می توانید آن را جابه جا کنید… و به حاکمیت مردم کمک می کند و به آزادی مردم کمک می کند.» شاهزاده در پایان گفت.

نظر شما در مورد نظرات شاهزاده فیلیپ چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.