بیت کوین‌ها شبکه‌های مش را در اوکراین می‌سازند

[ad_1] زیر گزیده ای مستقیم از شماره 1177 خم مارتی است: “راه حل های رله تراکنش جایگزین فشار را وادار می کند.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید. وقتی کار سخت می شود، سخت ها پیش می روند. علیرغم این واقعیت که اکثر مطبوعات شرکتی جریان اصلی، اقتصاددانان دانشگاهی و سیاستمداران فرصت‌طلب دوست دارند که

کد خبر : 177760
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
بیت کوین‌ها شبکه‌های مش را در اوکراین می‌سازند

[ad_1]

زیر گزیده ای مستقیم از شماره 1177 خم مارتی است: “راه حل های رله تراکنش جایگزین فشار را وادار می کند.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید.

وقتی کار سخت می شود، سخت ها پیش می روند. علیرغم این واقعیت که اکثر مطبوعات شرکتی جریان اصلی، اقتصاددانان دانشگاهی و سیاستمداران فرصت‌طلب دوست دارند که جهان فکر کند بیت‌کوین‌ها چیزی جز سفته‌بازانی نیستند که می‌خواهند سریع دست به خیانت بزنند، مثال‌های بی‌شماری وجود دارد که نشان می‌دهد bicoiners برخی از باهوش‌ترین افرادی هستند که من تاکنون داشته‌ام. در زندگی من پیدا می شود این هفته یک نمونه عالی از این تدبیر در طبیعت است.

با ادامه جنگ در اوکراین، ثابت شده است که اینترنت کمتر از حد معمول قابل اعتماد است و اختلالات عمده مانع از دسترسی افراد به خدمات کلیدی می شود. یکی از آنها امکان پخش و دریافت تراکنش های بیت کوین است. این اقدام سازندگان جامعه بیت کوین را برانگیخته است تا شروع به ایجاد شبکه های مش کنند که به افراد امکان می دهد تراکنش ها و سایر انواع ارتباطات را از طریق شبکه مش که کاملاً به اینترنت وابسته نیست، ارسال و دریافت کنند. ما شبکه های مش و اهمیت آنها را به طور گسترده در این پارچه در طول سال ها پوشش داده ایم.

تا به امروز، بیشتر پوشش‌ها در مورد پتانسیل شبکه‌های مش و نکات برجسته افرادی بوده است که تراکنش‌های خود را از طریق شبکه‌های مش ارسال می‌کنند تا نشان دهند که کار می‌کند. آنچه جامعه بیت کوین در اوکراین در حال ساخت است به ویژه جالب است زیرا این اولین نمونه از شبکه مش است که به دلیل نیاز خالص ساخته شده است که من در طول مدتی که این فضا را پوشش می دهم با آن مواجه شده ام. من امیدوارم که شبکه مش با موفقیت راه اندازی شود و توسط افرادی که به دنبال ارسال پیام به شبکه بیت کوین و سایر شبکه ها هستند، مورد استفاده قرار گیرد. اگر این ابتکار موفق شود، می‌تواند برای ما یک طرح آبی برای تکرار آن در سراسر جهان فراهم کند. ایجاد پتانسیل برای قوی تر کردن ارتباطات دیجیتال از همیشه. حداقل، درس های زیادی در مورد موانع چرخش شبکه مش و ترغیب مردم به استفاده از آن به ما می دهد.

در اینجا به سازندگان است. آنها دنیا را جای بهتری می کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.