بیت کوین، اتریوم کاهش می یابد، زیرا هر دو در برابر مقاومت قوی قرار می گیرند – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

[ad_1] بیت کوین در روز دوشنبه نزدیک به بالاترین سطح ده روزه خود باقی ماند، زیرا قیمت ها به دنبال افزایش های آخر هفته تثبیت شدند. اگرچه اتریوم برای شروع هفته پایین تر بود، اما همچنین توانست نزدیک به اوج یکشنبه در حدود سطح 1280 دلار باقی بماند. بیت کوین بیت کوین در جریان معاملات

کد خبر : 222016
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
بیت کوین، اتریوم کاهش می یابد، زیرا هر دو در برابر مقاومت قوی قرار می گیرند – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

[ad_1]

بیت کوین در روز دوشنبه نزدیک به بالاترین سطح ده روزه خود باقی ماند، زیرا قیمت ها به دنبال افزایش های آخر هفته تثبیت شدند. اگرچه اتریوم برای شروع هفته پایین تر بود، اما همچنین توانست نزدیک به اوج یکشنبه در حدود سطح 1280 دلار باقی بماند.

بیت کوین

بیت کوین در جریان معاملات امروز در حال تثبیت بود، زیرا به نظر می رسد گاوها پس از سودهای اخیر سودهایی را به دست آورده اند.

BTC/USD با رسیدن به بالاترین سطح 21,783.72 دلار در روز یکشنبه، به پایین ترین سطح روزانه 20,965.11 دلار در روز دوشنبه رسید.

این کاهش باعث می‌شود که بیت‌کوین هفته را تقریباً 2 درصد کاهش دهد، اما همچنان به بالاترین حد اخیر نزدیک است، زیرا برخی احساسات صعودی همچنان باقی مانده است.

BTC/USD – نمودار روزانه

از نظر تمایلات صعودی، این را می توان در اقدام امروز مشاهده کرد، با بازگشت قیمت ها از پایین ترین سطح قبلی، و در زمان نوشتن روی 21,261.87 دلار قرار گرفتند.

همانطور که در آخر هفته ذکر شد، یکی از موانعی که می‌توانست BTC را از افزایش بیشتر جلوگیری کند، سقف 36.45 در RSI بود، و این موضوع نیز مشخص شد.

با نگاهی به نمودار، سقوط امروز در حالی اتفاق می‌افتد که قدرت قیمت نتوانست از این نقطه خارج شود و از زمان نوشتن این اندیکاتور روی 36 قرار دارد.

اتریوم

داستان مشابهی برای اتریوم در جلسه امروز وجود داشت، زیرا قیمت کاهش یافت و در عین حال نزدیک به بالاترین حد اخیر باقی ماند.

اتریوم/دلار آمریکا به پایین ترین حد روزانه خود کمی به زیر 1200 دلار، در 1199.41 دلار سقوط کرد، اما با پیشرفت جلسه، اتریوم توانست شتابی دوباره به دست آورد.

در زمان نگارش، ETH اکنون با 1217.17 دلار معامله می شود که تقریباً 3.17 درصد کمتر از اوج روز گذشته در 1272.13 دلار است.

ETH/USD – نمودار روزانه

به نظر می‌رسید که گاوها در آخر هفته گذشته سطح 1300 دلار را دوباره به دست آورند، اما مانند بیت کوین، به دلیل موانع موجود در شاخص RSI، این خواسته محقق نشد.

سقف 39.80 در شاخص قدرت نسبی این آخر هفته غیرقابل نفوذ بود و به همین دلیل گاوها تصمیم گرفتند سودهای قبلی را نقد کنند.

با این حال، این احتمال وجود دارد که معامله گران در روزهای آینده دوباره در این سطح حرکت کنند، که شاهد ورود مجدد قیمت ها به منطقه 1300 دلاری باشیم.

آیا تا قبل از پایان ماه شاهد افزایش بیشتر قیمت خواهیم بود؟ نظرات خود را در نظرات زیر بیان کنید.

الیمان دامبل

Eliman دیدگاه التقاطی را به تجزیه و تحلیل بازار ارائه می دهد، زیرا به عنوان مدیر کارگزاری، مربی تجارت خرده فروشی و مفسر بازار در Crypto، Stocks و FX کار کرده است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.