بیت ماینینگ 9.3 میلیون دلار پیشنهاد مستقیم ثبت شده از سوی سرمایه گذاران نهادی را تضمین می کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] بیت ماینینگ لیمیتد اعلام کرده است که یک پیشنهاد مستقیم ثبت شده 9.3 میلیون دلاری با سرمایه گذاران نهادی خاص وارد کرده است. بیت ماینینگ توضیح داد که هدف آن استفاده از وجوه حاصل از عرضه برای توسعه زیرساخت ها و سرمایه گذاری در ماشین های استخراج جدید است. بیت ماینینگ برای استفاده از

کد خبر : 242981
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
بیت ماینینگ 9.3 میلیون دلار پیشنهاد مستقیم ثبت شده از سوی سرمایه گذاران نهادی را تضمین می کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

بیت ماینینگ لیمیتد اعلام کرده است که یک پیشنهاد مستقیم ثبت شده 9.3 میلیون دلاری با سرمایه گذاران نهادی خاص وارد کرده است. بیت ماینینگ توضیح داد که هدف آن استفاده از وجوه حاصل از عرضه برای توسعه زیرساخت ها و سرمایه گذاری در ماشین های استخراج جدید است.

بیت ماینینگ برای استفاده از سرمایه تازه برای توسعه، ریگ های استخراج و بهبود وضعیت سرمایه در گردش شرکت

عملیات استخراج ارز دیجیتال Bit Mining Limited (NYSE: BTCM) اعلام کرده است که با سرمایه گذاران نهادی قرارداد خرید اوراق بهادار منعقد کرده است. بیت ماینینگ تأسیسات استخراج کریپتو، استخر استخراج، و تولید دکل های استخراج (Bee Computing) را اداره می کند.

این شرکت مالک و اداره کننده Btc.com است و خدمات ماینینگ شامل بیت کوین، لایت کوین و استخراج اتریوم است. طبق این دفترچه، آخرین پیشنهاد به مبلغ 9.3 میلیون دلار در 18 آگوست یا حوالی آن بسته خواهد شد.

خرید و فروش 15,566,665 از سهام سپرده گذاری آمریکایی (ADS) این شرکت، سری A ضمانت خرید تا مجموع 15,566,665 ADS و ضمانت های سری B برای خرید مجموع 15,566,665 ADS با قیمت ترکیبی ADS را دارد. 0.60 دلار آمریکا به ازای هر ADS و ضمانت نامه های مرتبط، در یک پیشنهاد مستقیم ثبت شده. هر ADS نشان دهنده ده سهم عادی کلاس A به ارزش اسمی 0.00005 دلار آمریکا برای هر سهم، بیت کاوی است.

9.3 میلیون دلار بودجه برای توسعه عملیات و سرمایه گذاری در ماشین آلات معدن استفاده خواهد شد. سرمایه همچنین به سمت بهبود وضعیت سرمایه در گردش و [investing] در فرصت های تجاری جدید.»

بیت کاوی 9.3 میلیون دلار پیشنهاد مستقیم ثبت شده از سرمایه گذاران نهادی را تضمین می کند

سهام بیت کاوی 97.72 درصد از بالاترین رکورد ثبت شده در 7 مارس 2014 کاهش یافته است. داده های سالانه نشان می دهد که درآمد خالص بیت کاوی 123.18 درصد کاهش یافته است. سال گذشته، بیت ماینینگ توضیح داد که 9 میلیون دلار برای ساخت یک مزرعه معدنی 100 مگاواتی (MW) در قزاقستان سرمایه گذاری کرده است.

پس از آن اعلامیه، بیت ماینینگ 3000 دستگاه ماینینگ را از چین به قزاقستان به دنبال سرکوب استخراج بیت کوین توسط چین منتقل کرد. یک هفته پس از انتقال 3000 دستگاه ماینینگ، 2500 دستگاه دیگر را به این کشور بین قاره ای و محصور در خشکی واقع در آسیای مرکزی و اروپای شرقی منتقل کرد.

آخرین پیشنهاد بیت ماینینگ باید توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تایید شود. بیت کاوی به انبوهی از عملیات استخراج بیت کوین ملحق می شود که در سال 2022 حرکت های تجاری استراتژیک انجام می دهد، عملیات را گسترش می دهد و ماشین های استخراج جدید را خریداری می کند.

برچسب ها در این داستان

9.3 میلیون دلار، 9.3 میلیون دلار سرمایه، سهام سپرده گذاری آمریکایی، محاسبات زنبور، بیت ماینینگ، بیت ماینینگ محدود، BTC.com، خرید دستگاه های استخراج، توسعه، قزاقستان، دکل های معدنی، NYSE، NYSE: BTCM، ماینر فهرست شده عمومی، عرضه مستقیم ثبت شده SEC، سهام

نظر شما در مورد ورود بیت ماینینگ به یک پیشنهاد مستقیم 9.3 میلیون دلاری برای توسعه و خرید ماشین آلات جدید چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.