بیتگو نشان می دهد توکن دوج کوین پیچیده ساخته شده بر روی اتریوم – اخبار بیت کوین Altcoins

[ad_1] در 2 نوامبر 2022، ارائه‌دهنده خدمات مالی و کسب‌وکار نگهداری دارایی دیجیتال Bitgo نسخه پیچیده‌شده‌ای از dogecoin دارایی میم کوین را معرفی کرد که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده بود. این شرکت جزئیات ابتکار بسته dogecoin، Wdoge DAO، از طریق مشارکت بین Dogecoin Foundation، Bluepepper و کیف پول Mydoge است. Bitgo ابتکار

کد خبر : 277266
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
بیتگو نشان می دهد توکن دوج کوین پیچیده ساخته شده بر روی اتریوم – اخبار بیت کوین Altcoins

[ad_1]

در 2 نوامبر 2022، ارائه‌دهنده خدمات مالی و کسب‌وکار نگهداری دارایی دیجیتال Bitgo نسخه پیچیده‌شده‌ای از dogecoin دارایی میم کوین را معرفی کرد که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده بود. این شرکت جزئیات ابتکار بسته dogecoin، Wdoge DAO، از طریق مشارکت بین Dogecoin Foundation، Bluepepper و کیف پول Mydoge است.

Bitgo ابتکار Wrapped Dogecoin را معرفی می کند

تقریباً چهار سال پیش در ژانویه 2019، بیتگو رمز محبوب ERC20 بیت کوین پیچیده شده (WBTC) را راه اندازی کرد. WBTC در اصل یک نسخه پیچیده از بیت کوین است که با استاندارد ERC20 در بالای اتریوم ساخته شده است و هر WBTC توسط بیت کوین (BTC) با نسبت 1:1 پشتیبانی می شود.

امروزه، آمار نشان می‌دهد که 245379 WBTC در گردش است که با استفاده از نرخ‌های ارز امروزی ارزش تقریباً 5.2 میلیارد دلار دارد. روز چهارشنبه، Bitgo فاش کرد که این شرکت ابتکار مشابهی را برای دارایی محبوب meme coin dogecoin (DOGE) ساخته است.

بیتگو نشان می دهد که توکن دوج کوین پیچیده شده بر روی اتریوم ساخته شده است
وب سایت wdoge.tech.

توکن‌های wrapped dogecoin (WDOGE) نیز با نسبت 1:1 با dogecoin (DOGE) پشتیبانی می‌شوند. توکن WDOGE وب سایت خود را دارد که مزایای پروژه از جمله استفاده از WDOGE با امور مالی غیرمتمرکز (defi) را توضیح می دهد.

این وب‌سایت می‌گوید «WDOGE‌ها را در پروتکل‌های defi با استفاده از WDOGE‌های خود به عنوان وثیقه قرض دهید» و «در پروتکل‌های defi با استفاده از WDOGE‌های خود به عنوان وثیقه وام دریافت کنید». بخش سؤالات متداول وب سایت (FAQ) توضیح می دهد که توسعه دهندگان “به زودی داشبوردی مشابه داشبارد WBTC” را برای اثبات دارایی منتشر خواهند کرد.

پست وبلاگ Bitgo می گوید که این شرکت همچنین دو نوع خدمات حضانت و کیف پول داغ را برای WDOGE نیز ارائه خواهد کرد. اعلام WDOGE پس از افت بازار اخیر dogecoin پس از اینکه ایلان ماسک رسما پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر را تصاحب کرد.

دوج کوین توانسته است هشتمین جایگاه بزرگ را از نظر اندازه سرمایه بازار به دست آورد. Bitgo در حال حاضر یک فرم ثبت نام برای شروع پروژه dogecoin پیچیده (WDOGE) دارد.

برچسب ها در این داستان

نسبت 1:1، BitGo، Bluepepper، وثیقه، Doge، dogecoin، Dogecoin (DOGE)، بنیاد dogecoin، بازار Dogecoin، Elon Musk، Gains، دارایی میم کوین، Meme Coins، Meme Token، کیف پول Mydoge، WDOGE، wdoge.tech، دوج کوین پیچیده، دوج کوین پیچیده (WDOGE)

نظر شما در مورد معرفی یک توکن دوج کوین پیچیده توسط بیتگو چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.