بیت‌کوین کش به ارتقای نقطه عطفی دست می‌یابد، ویژگی‌های دگرگون‌کننده Cashtokens را آزاد می‌کند – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] در 15 می 2023، شبکه بیت کوین کش با ادغام یکپارچه چهار ویژگی پیشرفته در مجموعه قوانین اجماع خود، به نقطه عطف سالانه دیگری دست یافت. دقیقاً در ساعت 1:24 بعد از ظهر UTC روز دوشنبه، ارتقاء مورد انتظار به اجرا درآمد و جهش قابل توجهی را برای پلتفرم نقدی الکترونیکی همتا به همتا

کد خبر : 359160
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
بیت‌کوین کش به ارتقای نقطه عطفی دست می‌یابد، ویژگی‌های دگرگون‌کننده Cashtokens را آزاد می‌کند – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

در 15 می 2023، شبکه بیت کوین کش با ادغام یکپارچه چهار ویژگی پیشرفته در مجموعه قوانین اجماع خود، به نقطه عطف سالانه دیگری دست یافت. دقیقاً در ساعت 1:24 بعد از ظهر UTC روز دوشنبه، ارتقاء مورد انتظار به اجرا درآمد و جهش قابل توجهی را برای پلتفرم نقدی الکترونیکی همتا به همتا نشان داد. طرفداران بیت کوین کش معتقدند که تغییرات متحول کننده قرار است اکوسیستم بلاک چین را متحول کند.

شبکه بیت کوین کش با 4 تغییر قوانین جدید جهشی به جلو می کند

در ارتفاع بلوک بیت کوین کش 792772، شبکه با موفقیت بلاک چین را ارتقا داد. ارتقا بیشتر بر توسعه‌دهنده متمرکز است و کاربران متوسط ​​BCH نیازی به انجام کاری ندارند. فقط ماینرها و اپراتورهای فول نود باید نرم افزار BCH خود را ارتقا دهند تا با تغییرات مجموعه قوانین سازگار باشد. با گذشت زمان، کیف پول های خاص سازگار با بیت کوین کش (BCH) نیز می توانند ارتقا یافته و برخی از پیشرفت های جدید مانند Cashtokens را در خود جای دهند.

بیت‌کوین کش به ارتقای نقطه عطفی دست می‌یابد، ویژگی‌های دگرگون‌کننده Cashtokens را آزاد می‌کند

ارتقاء امروزی دارای چهار عنصر جدید است که عبارتند از: Cashtokens، Allow Transactions to be size کوچکتر، P2SH32 و Restrict Transaction Versions. طبق خلاصه ای که توسط Coin Dance منتشر شده است، تغییرات مجموعه قوانین Allow Transactions «از حمله هش گریدینگ جلوگیری می کند، جایی که کیف پول SPV می تواند یک تراکنش 64 بایتی را با یک گره merkle اشتباه بگیرد».

تغییر “Pay-to-Script-Hash-32” (P2SH32) به عنوان یک درمان طولانی مدت در برابر حملات برخورد 80 بیتی P2SH عمل می کند. این اصلاح یک قالب آدرس پیشرفته را معرفی می کند که منحصراً برای قراردادهای هوشمند طراحی شده است و اقدامات امنیتی رمزنگاری پیشرفته را به رخ می کشد.

با معرفی اصلاح “محدود کردن نسخه های تراکنش”، Coin Dance توضیح می دهد که تراکنش ها اکنون به شدت به شماره نسخه های 1 یا 2 محدود شده است. هر بلوک حاوی تراکنش هایی که این قانون را نقض کند به سرعت باطل می شود.

ارتقاء Cashtokens، که مشتاقانه توسط جامعه BCH انتظار می رود، نوید بخش زیادی از ویژگی های دگرگون کننده را می دهد، و آن را به یک پیشرفت کمی پیچیده تر تبدیل می کند. این ارتقاء بسیار مورد انتظار برای ایجاد پیشرفت‌های متعددی آماده است که قابلیت‌های شبکه را به‌طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

Bitcoin.com News با توسعه دهنده نرم افزار صحبت کرد جیسون دریزهنر در مورد Cashtokens در 2 می 2023، و او تأثیر بالقوه تغییر بازی CHIP Cashtokens برای بیت کوین کش را شرح داد. به گفته Dreyzehner، Cashtokens دارایی‌های دیجیتالی مقاوم در برابر سانسور و کم هزینه را ارائه می‌کند که می‌تواند دارایی‌های فیزیکی را نشان دهد و به عنوان ارز، استیبل کوین، اوراق بهادار و غیره عمل کند.

Cashtoken مزایای زیادی را ارائه می دهد، مانند توانمندسازی افراد برای صدور توکن هایی که طیف وسیعی از موارد را نشان می دهند. علاوه بر این، آنها عملکرد قرارداد هوشمندی را به ارمغان می‌آورند که رقیب اتریوم است، اما مزیت بازدهی بیش از 1000 برابر در تراکنش‌ها و اعتبارسنجی بلوک دارد.

معرفی Cashtokens همچنین راه را برای توسعه بازارهای پیش‌بینی کم هزینه و مقاوم در برابر سانسور هموار می‌کند، در حالی که تعهدات صادر شده توسط قرارداد و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) باز می‌کنند. در بحبوحه ارتقا، بیت کوین کش (BCH) در صبح روز دوشنبه 4 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت.

نظر شما در مورد آخرین ارتقای بیت کوین کش و معرفی Cashtokens چیست؟ بینش خود را در مورد اینکه چگونه این پیشرفت ها می توانند آینده اکوسیستم بلاک چین را شکل دهند در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Coin Dance Cash

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.