بیت‌جت کمپین بزرگی را با مسی راه‌اندازی می‌کند تا اعتماد به نفس خود را در بازار کریپتو افزایش دهد – بیانیه مطبوعاتی بیت‌کوین نیوز

بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. سیشل، 26 نوامبر 2022 – Bitget، پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال جهانی، مجموعه ای از کمپین های بازاریابی را با لیونل مسی، اسطوره فوتبال آرژانتینی، با عرضه فیلم برند برای جشن گرفتن جام جهانی 2022 اعلام کرده است. با این سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری در کمپین ها و جوایز، Bitget قصد

کد خبر : 285960
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
بیت‌جت کمپین بزرگی را با مسی راه‌اندازی می‌کند تا اعتماد به نفس خود را در بازار کریپتو افزایش دهد – بیانیه مطبوعاتی بیت‌کوین نیوز


بیانیه مطبوعاتی. سیشل، 26 نوامبر 2022 – Bitget، پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال جهانی، مجموعه ای از کمپین های بازاریابی را با لیونل مسی، اسطوره فوتبال آرژانتینی، با عرضه فیلم برند برای جشن گرفتن جام جهانی 2022 اعلام کرده است. با این سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری در کمپین ها و جوایز، Bitget قصد دارد از کاربران با جوایز جذاب بهره مند شود، به افزایش احساسات بازار و تقویت مجدد اعتماد در صنعت کریپتو کمک کند.

Bitget همکاری خود را با لیونل مسی با اولین کمپین اعلان “A Perfect 10” در اواخر اکتبر اعلام کرد که با استقبال گسترده مردم، جامعه Bitget و شرکا روبرو شد. این صرافی کمپین بازاریابی بعدی را با عنوان “Make it Count” در طول دوره جام جهانی 2022 با یک ویدیوی نام تجاری جدید و مجموعه ای از برنامه های بازاریابی هیجان انگیز راه اندازی خواهد کرد.

برای درگیر کردن بیشتر کاربرانمان با شوق فوتبال، Bitget چندین هدایا و جوایز انحصاری با مسابقات اجتماعی و فعالیت‌هایی با موضوع جام جهانی ترتیب داده است، از جمله تا 1 میلیون BGB و یک پیراهن با امضای خود لیونل مسی. Bitget همچنین میزبان مسابقات مشتقات دوسالانه خود، KCGI، با مضمون فوتبال و جام جهانی است، با جوایز تا 100 بیت کوین (BTC) و توکن های محبوب طرفداران. همه اینها بخشی از تلاش‌های Bitget برای کمک به اطمینان بخشیدن به سرمایه‌گذاران و بهره‌مندی کاربران Bitget با ابتکارات مختلف است، زیرا اشتیاق نسبت به جام جهانی به تسهیل ارتباط بین دنیای ارز دیجیتال و دنیای ورزش کمک می‌کند.

لئو مسی، پنج بار شرکت کننده در جام جهانی و هفت بار توپ طلا، بیان می کند: “من می خواهم از Bitget تشکر کنم که با چنین کمپین هیجان انگیزی، من را بخشی از دنیای تجارت ارزهای دیجیتال کرد. من مفهوم فیلم نام تجاری Bitget را “معنی کن” برای رهبری چشم انداز و ترسیم مسیر جدیدی در صنعت دوست دارم. مهم است که همه با مسئولیت‌پذیری در زمینه حفاظت سرمایه‌گذاری کنند، و دیدن اینکه Bitget با مجموعه‌ای از ابتکارات حفاظتی این موضوع را جدی می‌گیرد، اطمینان‌بخش است.

گریسی چن، مدیر عامل Bitget، اظهار داشت: «Bitget در آینده ارزهای دیجیتال و Web3 سرمایه گذاری شده است. بازار نزولی از هدف ما برای تبدیل شدن به صرافی ارزهای دیجیتال برتر در 3 تا 5 سال جلوگیری نمی کند. به دلیل سقوط برخی غول های رمزنگاری در سال جاری، اعتماد مصرف کنندگان به پایین ترین حد کاهش یافته است، و به همین دلیل است که ما در حال افزایش تلاش ها در زمینه محصول و بازاریابی هستیم تا تعهد خود را برای ایجاد بهترین تجارب تجارت اجتماعی نشان دهیم. برای کاربران ما.»

“همکاری با GOAT به ما انگیزه می دهد که برای بهترین عملکرد تلاش کنیم، و دوره جام جهانی بهترین زمان برای یادآوری اهمیت ساختن و تمرین برای درخشش لحظه ای است. ما می‌خواهیم روح فوتبال را در دنیای کریپتو جشن بگیریم و آماده‌ایم حتی در مواقع سختی به سرمایه‌گذاری در اکوسیستم ادامه دهیم.»

در اوایل این ماه، Bitget چند ابتکار را برای تقویت اعتماد و نشان دادن اعتبار به مصرف کنندگان اجرا کرد، از جمله راه اندازی صندوق 5 میلیون سازندگان و افزایش اندازه صندوق حفاظت به 300 میلیون دلار. این صرافی همچنین اعلام کرده است که استراتژی جهانی خود را با یک نهاد ثبت شده در سیشل گسترش می دهد و همچنین برنامه استخدام خود را تا سه ماهه اول 2023 در این هفته با تیمی 1200 نفره تنظیم می کند.

درباره Bitget

Bitget که در سال 2018 تأسیس شد، پنج صرافی برتر ارزهای دیجیتال با محصولات نوآورانه و خدمات تجارت اجتماعی به عنوان ویژگی های اصلی آن است که در حال حاضر به بیش از 8 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.

این صرافی متعهد به ارائه راه‌حل‌های تجاری یک مرحله‌ای و ایمن برای کاربران است و هدف آن افزایش پذیرش کریپتو با همکاری شرکای معتبر از جمله فوتبالیست افسانه‌ای آرژانتینی، لیونل مسی، تیم فوتبال پیشرو ایتالیایی یوونتوس، شریک رسمی رمزنگاری PGL Major و شرکای پیشرو است. روح تیمی سازمان ورزش های الکترونیکی

برای سوالات رسانه ای، لطفا تماس بگیرید:

[email protected]

[email protected]


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.