بیت‌جت برای افزایش شفافیت دارایی‌های کاربران با حداقل نسبت ذخیره 1:1 محافظت شده است – اخبار بیت‌کوین حمایت‌شده، اثبات ذخایر Merkle Tree را به اشتراک می‌گذارد.

[ad_1] حمایت شده است صرافی پیشرو جهانی ارزهای دیجیتال، Bitget، امروز اعلام کرد که صفحه اثبات ذخایر خود را راه‌اندازی می‌کند، که به کاربران نشان می‌دهد که ما یک صرافی با ذخیره کامل هستیم، همانطور که توسط Proof of Reserves (“PoR”) پشتیبانی می‌شود، با استفاده از رمزنگاری- روش درخت مرکل ممیزی شده، و اینکه دارایی

کد خبر : 289581
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
بیت‌جت برای افزایش شفافیت دارایی‌های کاربران با حداقل نسبت ذخیره 1:1 محافظت شده است – اخبار بیت‌کوین حمایت‌شده، اثبات ذخایر Merkle Tree را به اشتراک می‌گذارد.

[ad_1]

صرافی پیشرو جهانی ارزهای دیجیتال، Bitget، امروز اعلام کرد که صفحه اثبات ذخایر خود را راه‌اندازی می‌کند، که به کاربران نشان می‌دهد که ما یک صرافی با ذخیره کامل هستیم، همانطور که توسط Proof of Reserves (“PoR”) پشتیبانی می‌شود، با استفاده از رمزنگاری- روش درخت مرکل ممیزی شده، و اینکه دارایی های کاربران ذخیره شده در پلت فرم محافظت می شود.

صفحه Proof of Reserves اطلاعات زیادی را در مورد این موضوع در اختیار کاربران قرار می دهد، از جمله چندین عنصر اصلی مانند “Merkle Validator”، عکس های فوری ماهانه که موجودی استخرهای ذخیره را ارائه می دهد، آموزش کاربر در مورد Proof of Reserves و اهمیت کامل بودن رزرو شده، و همچنین نحوه پشتیبانی و اثبات صحت و ثبات داده های ارائه شده توسط Bitget درخت مرکل. عکس های فوری کیف پول های ذخیره روی پلتفرم و دارایی های کاربر به عنوان شواهد اطمینان بخشی عمل می کند و نشان می دهد که دارایی های آنها حداقل در نسبت 1:1 نگهداری می شود.

برای افزایش شفافیت بیشتر و اطمینان از صحت اطلاعات موجود در صفحه، Bitget همچنین ابزار جدیدی به نام Merkle Validator را راه‌اندازی می‌کند تا کاربران بتوانند با حساب‌های خود حسابرسی خود را انجام دهند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که امنیت وجوه خود را در چند مرحله ساده بررسی کنند. کاربران می توانند وضعیت “برگ مرکل” دارایی خود را در زیر ساختار داده درخت مرکل بررسی کنند. Bitget همچنین متعهد به انجام ممیزی منظم از PoR ها است تا مطمئن شود که مانده و وضعیت دارایی های کاربر در ذخایر خود به روز می ماند.

گریسی چن، مدیر عامل Bitget، می‌گوید: «Bitget فعالانه به نگرانی‌های بازار پاسخ می‌دهد، و حتی قبل از اعلام ورشکستگی FTX، در 9 نوامبر، ما قبلاً قول داده بودیم که Proof-of-Reserves درخت مرکل خود را ظرف یک ماه منتشر کنیم. امروز مفتخریم که به قول خود عمل می کنیم. انتشار Proof of Reserves و داده های درخت Merkle کاربران را با بینش های به روز و اطلاعاتی در مورد وضعیت مالی Bitget و کنترل پیشرفته بر دارایی های ذخیره شده در پلت فرم مجهز می کند، که در تعهد ما به حداکثر شفافیت و حفاظت عالی منعکس می شود. سیاست ها برای کاربران.»

صنعت کریپتو پس از رسوایی ها و فروپاشی برخی از شرکت های بزرگ رمزنگاری تحت نظارت دقیق قرار دارد. تمایل کاربران به سرمایه‌گذاری و ذخیره دارایی‌ها در یک پلتفرم امن بالا بوده است، زیرا Bitget اخیرا شاهد افزایش کاربران بوده است. با راه اندازی صفحه Proof of Reserves، Bitget نه تنها محافظت کاملی را برای کاربران نشان می دهد، بلکه همچنان از ابتکارات بیشتری با هدف ارائه پذیرش امن ارزهای دیجیتال در سراسر جهان و یک محیط پایدار و قابل اعتماد در جهان رمزنگاری حمایت خواهد کرد. گریسی

جدای از انتشار POR، Bitget ابتکارات مختلفی را برای کمک به بازسازی اعتماد به بازار راه اندازی کرده است، مانند راه اندازی صندوق سازندگان 5 میلیون دلاری برای کاربران آسیب دیده از حادثه FTX، افزایش صندوق حفاظت به 300 میلیون دلار و اخیراً سرمایه گذاری 20 دلاری. میلیون در یک سری کمپین با لیونل مسی.

اثبات ذخایر چیست؟

اثبات ذخایر به یک روش حسابرسی اشاره دارد که از طریق اثبات رمزنگاری، بررسی مالکیت کیف پول عمومی، و ممیزی های مکرر برای تأیید دارایی یک صرافی قابل تأیید است. متولی شفافیت و اثبات وجود ذخایر روی زنجیره و اینکه مجموع مقادیر آن سکه‌هایی که نگهداری می‌شوند و به طور مؤثر در اختیار پلتفرم هستند، بیش از مجموع دارایی‌های کاربران از آن سکه‌ها است یا برابر است، ارائه می‌کند.

برای رسیدن به این هدف، Bitget هش دارایی های حساب هر کاربر را در یک گره برگ در درخت Merkle ذخیره می کند. هر کاربر می‌تواند با بررسی کل دارایی‌های ذخیره شده کاربران در گره‌های برگ درخت مرکل تأیید کند که وجوه او در درخت Merkle گنجانده شده است. کد منبع باز اثبات برنامه پرداخت 100٪ این پلتفرم نیز در GitHub منتشر شده است.

درباره Bitget

Bitget که در سال 2018 تأسیس شد، پنج صرافی برتر ارزهای دیجیتال با محصولات نوآورانه و خدمات تجارت اجتماعی به عنوان ویژگی های اصلی آن است که در حال حاضر به بیش از 8 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.

این صرافی متعهد به ارائه راه‌حل‌های تجاری یک مرحله‌ای و ایمن برای کاربران است و هدف آن افزایش پذیرش کریپتو با همکاری شرکای معتبر از جمله فوتبالیست افسانه‌ای آرژانتینی، لیونل مسی، تیم فوتبال پیشرو ایتالیایی یوونتوس، شریک رسمی رمزنگاری PGL Major و شرکای پیشرو است. روح تیمی سازمان ورزش های الکترونیکی

برای سوالات رسانه ای، لطفا تماس بگیرید:

[email protected]

[email protected]


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.