بیانیه پشت بیانیه؛ باشگاه پیکان جواب سازمان لیگ را داد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی بیانیه شبانه سازمان لیگ، این باشگاه مواضع خود را در بیانیه‌ای روشن کرد و نوشت: «بدون هیچ تعارف و هراس، با صدای بلند با اهالی فوتبال صحبت می‌کنیم و برای چندمین بار می‌گوییم اولویت ما برای میزبانی از تیم پرسپولیس، ورزشگاه انقلاب کرج بود. استادیومی که در اکثر

کد خبر : 355170
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
بیانیه پشت بیانیه؛ باشگاه پیکان جواب سازمان لیگ را داد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی بیانیه شبانه سازمان لیگ، این باشگاه مواضع خود را در بیانیه‌ای روشن کرد و نوشت: «بدون هیچ تعارف و هراس، با صدای بلند با اهالی فوتبال صحبت می‌کنیم و برای چندمین بار می‌گوییم اولویت ما برای میزبانی از تیم پرسپولیس، ورزشگاه انقلاب کرج بود. استادیومی که در اکثر دیدارهای این فصل، مسابقات خانگی ما را میزبانی کرد. حتی نامه‌ درخواست ما برای میزبانی در کرج، به فضای رسانه‌ کشیده شد تا صداقت کلام‌مان را نقل کند.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده: «پس از آن که میزبانی در استادیوم کرج منتفی شد، سریعاً با باشگاه پاس قوامین وارد مذاکره شده و فوراً با سازمان لیگ نامه‌نگاری کردیم و گفتیم به خاطر مصلحت‌اندیشی، حاضریم در هر استادیومی که اعلام می‌شود، به میدان برویم؛ به شرط آن که در صورت حضور تماشاگر، کلیه عواید بازی اعم از بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی به حساب پیکان واریز شود. صبح امروز هم جلسه‌ دیگری برگزار شد و خروجی آن، انتقال بازی به ورزشگاه آزادی بود؛ در حالی که ما کوچک‌ترین تأثیری بر این تصمیم و انتخاب نداشتیم.»

در بخش پایانی این بیانیه آمده: «سازمان لیگ و شورای تأمین تصمیم گرفتند که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و باشگاه پیکان که خود را جدا از جامعه فوتبال نمی‌داند، انتخاب دیگری غیر از قبول بازی در این ورزشگاه نداشت و همواره به‌عنوان باشگاهی بی‌حاشیه، خود را تابع تصمیمات کلان کشور می‌داند. امیدواریم افرادی که در این شرایط، خود را به خواب زده‌اند و باشگاه پیکان را مقصر جابجایی بازی بین سه ورزشگاه انقلاب کرج، پاس قوامین و آزادی می‌دانند، صداقت و عقلانیت را در پیش گیرند و با منطق و کمی تفکر، به قضاوت این اتفاقات بنشینند.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.