بیانیه پاکستان در واکنش به حملات اسرائیل علیه غزه

به گزارش بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان، این کشور تداوم حملات هوایی اسرائیل در غزه را که منجر به شهادت و زخمی شدن بسیاری از فلسطینیان بی گناه از جمله کودکان شد، به شدت محکوم می کند. در این بیانیه آمده است: تجاوز رژیم صهیونیستی یک اقدام مذموم دیگر در ماه مبارک رمضان همزمان با افزایش محدودیت های

کد خبر : 52963
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
بیانیه پاکستان در واکنش به حملات اسرائیل علیه غزه



به گزارش بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان، این کشور تداوم حملات هوایی اسرائیل در غزه را که منجر به شهادت و زخمی شدن بسیاری از فلسطینیان بی گناه از جمله کودکان شد، به شدت محکوم می کند.

در این بیانیه آمده است: تجاوز رژیم صهیونیستی یک اقدام مذموم دیگر در ماه مبارک رمضان همزمان با افزایش محدودیت های علیه آزادی فلسطینی ها و حمله به مسجد الاقصی است.

وزارت امور خارجه پاکستان افزود: استفاده بی رویه از زور توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل علیه فلسطینیان بی دفاع، همه موازین بشردوستانه و قوانین حقوق بشر را نقض‌ کرده است و  پاکستان از جامعه جهانی می خواهد تا به استفاده آشکار زور و نقض حقوق بشر مردم فلسطین پایان دهد.

مرکز دیپلماسی دولت اسلام‌آباد تاکید کرد: ایجاد یک کشور مستقل براساس آرمان‌های مردم فلسطین و مطابق مرزهای قبل از ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شریف، تنها تضمین پایدار صلح در منطقه است.

پیش‌تر «عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان و سایر رهبران سیاسی این کشور از جمله وزرای کابینه دولت این کشور و رهبران احزاب تشدید خشونت‌ها در فلسطین اشغالی و بمباران نوار غزه توسط رژیم نامشروع صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

مقامات پاکستانی ضمن تاکید بر اتحاد جهان اسلام علیه اقدامات ظالمانه و ضدبشری اسرائیل، خواستار نقش آفرینی جامعه جهانی برای تامین حقوق ملت فلسطین شدند.

در همین حال «نواز شریف» نخست وزیر پیشین پاکستان که در لندن بسر می‌برد و «شهباز شریف» رهبر اپوزیسیون پاکستان نیز طی پیام‌هایی ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین، سکوت جهان در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه را مورد سرزنش قرار دادند.

اقدام‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی با محکومیت کشورها، نهادهای بین المللی و سازمان های حقوقی بشری مواجه شده است. علاوه بر این، دیده بان حقوق بشر این حملات را وحشیانه خواند و خواستار تلاش جامعه بین المللی برای جلوگیری از ادامه آن شد.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.